TURINYS

Reklama internete labai plati sąvoka. Tačiau pradedant savo kelionę į reklamos pasaulį internete, turime suprasti esmę: kas tai yra, iš ko ji sudaryta, kaip kurti reklamą. Internetinė reklama tapopačiu svarbiausiu rinkodaros priemonių visame pasaulyje ir reklama internete augima įspūdingais skaičiais. Vis daugiau verslų pereina į internetinę erdvę ir tam yra pagrindinė priežastis – žmonės vis daugiau naudoja internetą, socialinius tinklus ir visus kitus internetinius įpročius.

Reklama internete –  bet koks būdas didinti žinomumui, matomumui, pardavimams internetinėje erdvėje, kuri turi tūkstančius skirtingų kanalų, tačiau šiandien aptarsime labiausiai paplitusius.

Diagrama apačioje rodo, kaip kiekvienais metais Jungtinėse valstijose auga reklamos išleidžiamas biudžetas internete. Tai puikus pavyzdys rodantis tendencijas visame pasaulyje.

Pagrindinės priežastys kodėl reklama internete tampa vis populiaresnė

Telefonai

Viską ir bet ką galite atrasti savo mobiliajame telefone, kompiuteris nereikalingas. Jūsų mobilusis telefonas visada su jumis: rankoje arba kišenėje. Turite pertraukėlę? Ką veiksite – patikrinsite socialinius tinklus, atrašysite į žinutę ar liašką, o gal peržiūrėsite naujienas? Telefonas tapo mūsų pratęsimas, tai tarsi papildomos mūsų smegenys – mūsų dirbtinis intelektas, be kurio neįsivaizduotume savo gyvenimo, tai viską ženkliai pagreitina ir padeda išspręsti daug gyvenimo situacijų.

Visas pasaulis jūsų rankose

Galite vos keliais paspaudimais pasiekti visą pasaulį. Parašyti draugui kitame žemyne ar akimirksniu sužinoti kitos šalies naujienas. Jeigu turite verslą, galite savo paslaugas ar produktus be apribojimų reklamuoti kitose šalyse ar rinkose – visos galimybės yra pas kiekvieną iš mūsų.

Konkretus tikslinės auditorijos pasirinkimas

Internetinė reklama turi patį svarbiausią privalumą – pasirinkti savo reklamos auditoriją pagal konkrečius kriterijus, demografinius rodiklius, lytį, amžių, pomėgius, vietovę ir t.t. Galite savo reklamas per Google, FAcebook, Youtube, Instagram ar kitus reklamos kanalus nukreipti maksimaliai tiksliai. Jūsų reklamą paamtys tik tie, kuriems norite parodyti, tuo tarpu tradicinė reklama yra matoma visiems (kaip žurnalai ar plakatai).

Atsekami reklamos rezultatai

Reklama internete turi labai aiškias metrikas – matavimo vienetus. Reklamos platformos gali parodyti kas ir kiek buvo kartų pamatyta, kiek buvo paspaudimų, parodymų, įsidėjimų į krepšelį ar net pardavimų. Kiekvienas veiksmas su internetine reklama gali būti atsekamas ir išmatuojamas skaičiais. Visos reklamos kampanijos turi savo statistiką. Šie privalumai labai lengvai leidžia priimti sprendimus dėl tolimesnių reklamos veiksmų: stabdyti ar tęsti.

Biudžetas pagal kiekvieno verslo poreikius

Kiekvienas internetinės reklamos kanalas turi biudžeto pasirinkimo funkciją. Dažniausiai minimalus biudžetas būna 1 euras per dieną ir reklama daugiau neišleis. Todėl galima tiksliai planuoti savo biudžetą ir pradėti net ir pačiam mažiausiam verslui. Įsitikinus reklamos efektyvumu galite akimirknsiu reklamos biudžetą padidinti ir sulaukti dar geresnių rezultatų.

Daug galimybių parduoti internetu

Ši diagrma rodo kiek kiekvienais metais yra pirkėjų, kurie perka būtent internetu. Kaip matote šis skaičius auga. Verslai uždirba milijardus eurų visame pasaulyje interneto pagalba. Yra daugybė skirtingų strategijų kaip parduoti internetu. Vieną iš jų galite atsisiųsti nemokamai iš mūsų svetainės. Taigi su internetine reklama gali vystyti savo verslą, tereikia turėti efektyvią strategiją, mokėti paleisti reklamos kampanijas bei jas tobulinti geresniems rezultatams.

Pagrindiniai reklamos internete kanalai

Pats populiariausias reklamos kanalas visame pasaulyje. Google reklama susideda iš 2 pagrindinių reklamos būdų: Google paieškos ir Google banerinės reklamos.

Google paieškos reklama

Labiausiai palitusi reklama Google sistemoje, kuri leidžia norimą internetinę svetainę iškelti į pirmąsias paieškos pozicijas. Šis iškėlimas kainuoja, už kiekvieną paspaudimą ant jūsų reklamos – mokate. Tačiau didžiausias privalumas, kad galite pirmose pozicijose būti tuomet, kai žmonės suveda tik tam tikrus raktažodžius (frazes), pavyzdžiui žmonės ieško odontologo Kaune ir būtent tokią frazę suveda į Google paieškos laukelį, jūs savo reklamos kampanijoje įtraukiate tokį raktinį žodį ir būsite pirmose pozicijose, kai kas nors ieškos būtent tokios ar panašios frazės. Taigi šis reklamos būdas leidžia labai tiksliai pasiekti savo klientus, kuriems reikia būtent to, ką jūs turite ar siūlote. Mokate tik už paspaudimus ant jūsų reklamos skelbimo. Nuotraukoje apačioje matote pirmus 4 paieškos rezultatus – klinikų, kurios naudoja Google ads reklamą ir moka už kiekvieną ant jų skelbimo paspaudimą. Daugiau apie šį reklamos būdą skaitykite čia: Googe Ads paieškos reklama.

Google banerinė reklama

Google banerinė reklama veikia kitokiu principu – čia klientai ateina ne pas jus, bet Jūs pas juos. Žmonės naršo įvairiuose portaluose ir mato įvairius reklaminius banerius, vieni juda, kiti iššoka, kiti raibuliuoja akyse. Tai Google banerinė reklama arba pačių portalų / svetainių įkeliama reklama. Pasirenkate savo auditorijos norimus kriterijus (lytis, amžius, pomėgiai, svetainės, kuriose lankosi) ir paleidžiate reklamas su normais tekstais bei vizualais. Daugiau apie šį reklamos būdą skaitykite čia: Googe banerinė reklama.

Tačiau yra ir daugiau skirtingų Google reklamos būdų, kurie dažniausiai prilipdomi prie pirmųjų dviejų:

skaitmeninės reklamos agentūra

Youtube reklama

Žiūrėdami įvairius vaizdo įrašus per Youtube platformą, dažnai pastebėsite rodomas reklamas prieš, per ar po vaizdo įrašų – tai reklamos, kurias leidžia įvairūs verslai visame pasaulyje. Yra skirtinti Youtube reklamos tipai pagal norimus pasiekti tikslus, kiekvienas verslas pasireinka pagal savo poreikius. Daugiau apie šį reklamos būdą skaitykite čia: Youtube reklama ir jos tipai.

Gmail reklama

Dar vienas Google ads tipas – Gamil reklama. Tai ganėtinai naujas reklamos būdas, kuris turi ganėtinai nedidelę konkurenciją. Tai reklama, kurią galite pamatyti būdami savo Gmail pašto dėžutėje. Ši reklama trodo kaip gauti laiškai, tačiau turi reklamos ikonėlę, ant reklamos paspaudus atsidarys laiškas, uriame būna antraštė, tekstas, vizualas ar video. Daugiau apie šį reklamos būdą skaitykite čia: Gmail reklama.

skaitmeninės reklamos agentūra

Google Maps reklama

Paskutinė Google reklamos kategorija – Google žemėlapių reklama. Kadangi ši Maps programėlė tampa vis dažniau naudojama, Google nusprendė į ją integruoti reklamos galimybes. Nuo šiol verslai gali atsirasti pirmose paieškos pozicijose, kai ieškoma Google Maps programėlėje. Tai reklamos tipas, kuris tinkamas vietiniams verslams, kuriems svarbu turėti fizinį tašką. Ši reklama veikia, kai rodoma vietovės spinduliu, kuris tinkamas, kad atvažiuotų klientai ir būtų patogus susisiekimas. Daugiau apie šį reklamos būdą skaitykite čia: Google Maps reklama

Didžiausias socialinis tinklas visame pasaulyje. Facebook ir Instagram yra du skirtingi įrankiai, kurie valdomi vienos bendrovės. Facebook tinkamesnis ilgesniems tekstams, Instagram koncentruojasi į vizualinį turinį (nuotraukas ir video). Taip pat Facebook auditorija siekia žmones iki 65 metų, tuo tarpu Instagram labiau naudojamas žmonių iki 35 metų. Leidžiant Facebook reklamas, galima pasirinkti rodyti reklamas ir Instagram tinkle. Lietuvoje yra virš 1 800 000 Facebook naudotojų, tai priežastis, kodėl verta reklamuti savo verslą – čia yra visi jūsų potencialūs klientai.

facebook-naudotojų-lytis-ir-amžius-lietuvoje

Kiekvienas verslas gali nemokamai susikurti Facebook puslapį. (Gidas kaip tai padaryti). Susikūrus puslapį galite susikurti ir norimą reklamos kampaniją. Kaip susikurti savo pirmąją Facebook reklamos kampaniją skaitykite išsamiame PDF gide.

Facebook reklamos svarbiausias privalumas – galimybė itin tiksliai pasiekti norimą auditoriją pagal nustatytus kriterijus. Ir žinoma, Facebook’e yra dauguma pasaulio interneto naudotojų, o pats Facebook algoritmas apdoroja didžiulius informacinius klodus ir visą tą informaciją galima panaudoti savo verslo labui.

Su Facebook reklama galima siekti įvairių tikslų: žinomumas, sprendimo priėmimas bei galutinė konversija. PLatus Facebook įrankių paketas, padeda sėkmingai kurti atskiras auditorijas, leisti remarketingo kampanijas, testuoti skirtingas reklamas ir dar daug daug naudingų dalykų.

Daugiau apie Facebook reklamą galite sužinoti šiuose straipsniuose:

Kaip paleisti savo pirmąją Facebook reklamos kampaniją (žingsnis po žingsnio)

• 8 Facebook reklamos klaidos

• Praktiniai Facebook reklamos patarimai 2022 metais

• 7 Facebook reklamos paslaptys

• 8 patarimai kaip sukurti sėkmingą Facebook reklamą

SEO - paieškos sistemos optimizavimas

SEO – įvairių veiksmų visuma, kuri iškelia jūsų internetinę svetainę į kuo aukštesnę Google pozicija. Kuo jūsų svetainės SEO geresnis, tuo lengviau jus suranda jūsų klientai į Google paiešką įrašydami tam tikras frazes. Pirmose pozicijose yra Google paieškos reklama, žemiau esantys puslapiai pasiekė šias pozicijas organiškai – su tinkamu SEO optimizavimu.

SEO būna vidinis bei išorinis. Vidinis SEO – darbas su internetine svetaine: tekstų rašymas ir talpinimas, nuotraukų pavadinimai, puslapių pavadinimai ir nuorodos, puslapių tekstų parinkimai, vidinis svetainės programavimas. Išorinis SEO – nuorodų kūrimas kitose svetainėse, kurios turi aukštesnes Google pozicijas. Nuorodų kūrimas gali būti įvairių pavidalų: rašomi straipsniai, kurie nukreipia į jūsų svetainę, dalyvavimas formusuose su nukreipimu, socialiniai tinklai, įvarios svetainės su profilio kūrimu ir t.t.

Nors ir kattais teigiama, kad SEO yra nemokama reklama, tačiau geram SEO kūrimui reikia daug laiko ir žinių, todėl samdomi specialistai bei užsakomi straipsniai. Visa tai kainuoja. Ir SEO turi būti vystomas nuolatos, kitu atveju, Google pozicijos krenta. Svarbu žinoti, kad Google reklama leidžia iškart būti pirmose pozicijose, tuo tarpu SEO ilgalaikis darbas, kuriam prireikia pusę, metų ar net daugiau, kad užimti geras Google pozicijas organiškai.

SEO privalumai

Įvaizdis ir autoriteto parodymas rinkai

Google tapo pati galingiausia paieškos sistema visame pasaulyje. Būti jos pirmose pozicjose ar bent jau pirmame puslapyje – didelė vertė, Pirmąjame Google puslapyje esančios svetainės vien dėl buvo taip aukštai daug ką apie save sako. Tai suteikia autoriteto, svetainės stiprumo įvaizdį. Netiesiogiai teigiama, kad tai yra geriausios svetainės, stipriausi verslai rinkoje. Jeigu toks gigantas kaip Google tam tikrą svetainę traktuoja kaip tiksliausiai atitinkančią norimą paiešką – svarbus kriterijus ir tarsi pagryimas iš Google. Yra juokelis, kad geriausia vieta paslpėti lavoną – antrasis Google puslapis. 

Didžiulė tikslinė auditorija

Tai pati didžiausia auditorija, kurią galima pasiekti. Jeigu su Google ads reklama pasiimamas apie 30% rinkos dydis, 70% lieka organiniams paišekos rezultatams – SEO. Taigi būti pirmąjame puslapyje – gauti didžiulį klientų ar skaitytojų srautą. 

Norimų raktažodžių pasirinkimas

SEO darbas prasideda nuo išsigryninimo kokius raktažodžius pasirinkti, pagal kuriuos norime būti atrasti. Galite pasirinkti keletą svarbiausių arba labai specifinių, kur mažesnė konkurencija ir lengviau iškilti Google rezultatuose. Patys nusprendžiate kiek investuosite. Galite pradėti nuo labai specifinio raktažodžio ir pamatę rezultatus pereiti prie plačiau naudojamų. SEO strategijų yra įvairių – viskas priklauso nuo strategijos.

Tvarkinga internetinė svetainė

Norint turėti aukštas pozicijas – būtinas sklandus svetainės veikimas:

• Greitai kraunami puslapiai

• Lengvai skaitomi straipsniai

• Patogus naršymas svetainėje

• Kuo ilgesnis skaitytojų išlaikymas

Taigi dirbdami su SEO natūraliai turėsite susikurti ir tobulinti savo internetinę svetainę.

Lengvas rezultatų atsekamumas

Google yra sukūręs tokius įrankius kaip Google Analytics bei Google Search Console, kurie parodo kiek ir pagal kokius raktažodžius buvo atrasta jūsų svetainė, galite analizuoti savo auditoriją bei matyti kokia ji.

Kalbant apie reklamą internete būtina užsiminti ir apie internetines svetaines. Be jos – reklama internete labai ribota. Tai tarsi jūsų namai į kuriuos pasikviečiate klientus, kad jie sužinotų apie save. Internetin svetainė – galutinis taškas, kur atvedamas klientas. Gera svetainė ne tik graži ir patogi, tačiau puikus pardavimo pagalbininkas. Yra skirtingi svetainių tipai pagal tai koks verslas: internetinė parduotuvė, paslaugų pristatymas, reprezentacinė svetainė ir dar daug kitų kategorijų.

El. pašto rinkodara

Tai vienas seniausių reklamos įrankių, kuris veikia iki šios dienos. Tačiau iki šios dienos tai geriausią atsiperkaumą turintis reklamos ir pardavimų kanalas lyginant su bet kuria internetinės reklamos priemone (statistika matosi nuotraukoje apačioje). Turėdami klientų el. laiškus (duomenų bazę), galite bet kada jiems išsiųsti norimą naujieną. Didžiausia problema su kuria susiduria verslas ir el. pašto rinkodara – SPAMAS / BRUKALAS, kai siunčiami laiškai užfiksuojami kaip netinkami arba siunčiami masiškai. Tačiau tinkamai integravus šį įrankį į savo rinkodaros strategiją, galima išgauti puikius rezultatus. Šiai dienai yra puikių įrankių, kaip MailerLite.com (lietuvių sukurtas įrankis), kurie visus el. laiškų siuntimus leidžia automatizuoti: sukuriate visą seką al. laiškų ir nustatote kas iiek laiko ir kada bus išsiunčiami savo auditorijai.

Apie Youtube reklamą jau kalbėjome, tačiau verta paminėti, kad Youtube galima naudoti platesne prasme. Kiekvienas verslas gali nemokamai susikurti Youtube kanalą, kuriame galima talpinti bet kokius ir bet kiek norimų vaizdo įrašų visiškai nemokamai. Kadangi Youtube tinklas priklauso Google bendrovei, tai tarpusavyje labai susiję įrankiai. Turint efektyvų Youtube kanalą, kuris sulaukia peržiūrų ir nuolatinių prenumeratorių, galima labai stipriai pagerinti savo SEO rezultatus. Youtube yra tarsi atskira paieškos sistema, tik viskas čia – video formatu. Jeigu Jūsų Youtube kanalas tinkamai sukurtas pagal SEO rekomendacijas ir kartu kiekvienas video su sutvarkytu SEO, tai gali labai prisidėti prie Jūsų internetinės svetainės bei Youtube kanalo aukšto rezultatų paieškoje. Pavyzdžiui, esame sukūrę vaizdo įrašą Kaip susikurti Facebook puslapį, jeigu šią frazę įrašysite į Google paiešką, matysite, kad šis video būna pirmose pozicijose.

TikTok reklama

Vienas naujausių socialinių tinklų kanalų – Tiktok. Kalbant apie reklamą internete, reikėtų paminėti ir šį reklamos kanalą, kuris 2022 metais turi labai didelį potencialą, kadangi galima surinkti didelį fanų skaičių visiškai nemokamai. TikTok tinkle galima kelti tik video. Šiuo metu be mokamos reklamos Jūsų organinis pasiekiamumas Tiktoke yra tikrai didžiulis. Jos Tiktok misija – įkvėpti kūrybiškumui ir įnešti džiaugsmo į kasdienybę – “Inspire Creativity and Bring Joy.” 2020 minima, kad programėlė pasiekė net 2 milijardus vartotojų visame pasaulyje.

Keletas faktų apie TikTok:

  • Kiekvieną mėnesį Tiktok turi apien 800 milijonų aktyvių naudotojų;
  • 60% naudotojų priklauso Z kartais (nuo 1996 metų)
  • Daugiau nei 2 milijardai atsisiuntimų visame pasaulyje
  • Prieinamas 154 šalyse bei 75 skirtingomis kalbomis
  • Vidutinis praleidimas programėlėje apie 52 minutes per dieną
  • 83% naudotojų yra sukūrę bent 1 video
  • Per dieną naudotojai programėlę atidaro vidutiniškai 8 kartus

LinkedIN reklama

LinkedIN socialinis tinklas, kuris vienija verslo žmones. Jeigu Facebook vienija visus, kuriems įdomu draugų ar sekamų puslapių / žvaigždžių naujienos, LinkedIN yra verslo, karjeros žmonių bendruomenė. LinkedIN turi puikius įrankius verslams atrasti darbuotojus bei atvirkščiai. Jeigu jūsų verslas B2B – čia Jums puiki reklamos vieta. LinkedIN taip pat siūlo mokamos reklamos galimybes.

Taip pat, „LinkedIn“ tinkle galite užmegzti naudingas tiek jūsų, tiek ir jūsų kolegai verslo pažintis, dalintis jums svarbia informacija – tiek verslo, tiek asmenine. Taip pat, jeigu Jus domina verslo naujienos iš norimų verslų ar sričių tai puikus socialinis tinklas.

Pagrindiniai LinkedIN privalumai:

  • Tinklas vienija beveik 800 milijonų savo srities profesionalų visame pasaulyje.
  • B2B sektoriui – daugybė galimybių atrasti B2B klientus.
  • Galimybė atrasti bei dalintis profesionaliu turiniu apie norimą verslą, rinką ar kitas karjeros ar verslo naujienas.
  • Platus komunikacijos formato pasirinkimas. Jeigu puikiai rašote – kelkite straipsnius, jeigu mėgstate kalbėti – kurkite video turinį.
  • Su LinkedIN galite lengviau pažinti savo klientus, kadangi jie asmeniškai dalinasi savo patirtimi, įvykiais, įžvalgomis.
  • Tai puiki vieta internetu užmegzti norimus santykius su normais srities profesionalais. Tereikia tik parašyti žinutę.
  • Yra integruoti analitiniai įrankiai, kurie rodo kaip sąveikauja jūsų auditorija ar jūsų reklamos kampanijos.

Keletas LINKEDIN faktų:

  • LinkedIN tinklui priklauso daugiau nei 50% visame pasaulyje publikuojamų straipsnių iš BTB sektoriaus.
  • Kasdien pasidalinama 2 milijonai įrašų (video, straipsniai ir t.t.)
  • 7 / 10 naudotojų ieško jiems aktualių įžvalgų apie verslus
  • 93% B2B rinkdodaros specialistų įtraukia šį tinklą į savo bendrą strategiją.

Remarketingas / Pakartotinė rinkodara

Kalbant apie reklamą internete svarbu paminėti pakartotinę rinkodarą, kuri dar vadinama remarketingu. Tai didžiausias internetinės reklamos privalumas. Kai jūs ateinate į kokią nors svetainę ir vėliau iš jos išeinate, jus gali persekioti reklama būtent apie tos svetainės produktus ar paslaugas. Todėl tai ir vadinama pakartotine reklama, kadangi ji jums rodoma dar ir dar kartą. Tokias reklamas suteikia tiek Google, tiek Facebook platformos. Dažniausiai šis įrankis naudojamas paskatinti sugrįžti buvusius svetainės lankytojus, pavyzdžiui jiems pasiūlant nuolaidos kodą ar nemokamą pristatymą.

Mobiliųjų įrenginių reklama

Mobilieji telefonai naudojami vis dažniau visame pasaulyje, todėl tai didžiulė ir bene svarbiausia reklamos internete tema. Kompiuteriai sulaukia vis mažiau reklamų, tuo tarpu telefonuose rodoma reklama auga kiekvienais metais, štai Jungitnių valstijų statistika, rodanti kiek reklamo srauto sulaukiama iš mobiliųjų įrenginių.

Telefonai vis labiau naudojami įvairioms užduotims atlikti, štai vizualas, parodantis kokias užduotis kiek žmonių atlieka telefonu

Kaip pasiekti gerų rezultatų su reklama internete? 6 PATARIMAI

Kadangi daugelis reklamos priemonių suteikia labai tikslingą auditorijos pasirinkimą, galima tiksliai nukreipti reklamą norimiems žmonėms. Kad nukreiptume tikslingai , o ne bet kam, svarbu atlikti išsamią savo tikslinės auditorijos analizę. Taip pat skirtinga auditorija turi savo bendravimo kultūra, žinodami su kuo bendraujame, galime sukurti reklamą ir tekstus, kurie yra jiems priimtina kalba. Kaip analizuoti savo auditoriją skaitykite šį straipsnį: Giluminė auditorijos pažinimo metodika.

Tai vieta, kur yra nukreipiamas visas jūsų lankytojų srautas. Svarbu, kad jūsų svetainė būtų patogi, graži bei vestų prie pardavimo. Nepagailėkite pakankamai investuoti, tačiau svarbiausia atminkite, kad svetainė nėra tik dėl grožio – kiekviena svetainė turi turėti labai aiškų tikslą. Jeigu tikslas aprduoti – viskas turi vesti prie pardavimo, jeigu tikslas gauti kliento kontaktą, turi būti atitinkamas kelias svetainėje, kad kontaktas būtų paliktas Jums.

RINKODAROS STRATEGIJA

Reklamos būdų yra begalė, labai svarbu atsirinkti tai, kas reikalinga jūsų verslui. Visko vienu metu daryti nepavyks, reikėtų pradėti nuo pačių efektyyviausių reklamos  kanalų ir būdų. Strategija reikalinga tam, kad galėtumėte nuosekliai daryti žingsnius link savo norimo rezultato. Neturėdami strategijos negalėsite sekti rezultatų ir matyti ką reikia pagerinti, ko atsidakyti arba ką pridėti.

DĖMESIO PRITRAUKIMAS

Kai internete tiek daug reklamų ir konkurencijos, labai svarbu pritraukti pirminį dėmesį iš savo potencialių klientų. Jeigu jūsų reklama nebus pamatyta – visa kita praras prasmę. Jūsų reklamos pastebėjimas yra pirmas žingsnis, kurį turi padaryti jūsų daroma reklama. Būkite tikri, kad antraštė bei vizulinė dalis atkreipia jūsų tikslinės auditorijos dėmesį – nebijokite stipresnių frazių ar kūrybiškesnių vizualų. Kaip sukurti stiprią reklaminę antraštę skaitykite čia.

ANALIZĖ BEI TOBULINIMAS

Norint priimti teisingus sprendimus, rekomenduojama atsižvelgti į svetainės, auditorijos bei reklamos duomenis. Būkite įsirašę tokius įrankius kaip Google analytics, Google search console, Facebook pixel, HotJar. Visi šie įrankiai parodys statistiką apie jūsų vykdomą rinkodarą, pritraukiamą auditoriją. Galėsite suprasti kokie žmonės ateina į jūsų verslą, kokius veiksmus atlieka jūsų puslapiuose. Pagal visus sukauptus duomenis bus lengviau priimti tolimesnius sprendimus.

PASKATINIMAS VEIKTI

Internetinėje reklamoje labai svarbu paprastumas. Jeigu norite, kad jūsų auditorija kažką padarytų – būtina parašyti ką jiems padaryti, ką paspausti, kur paspausti. Kuo viskas paprasčiau, tuo geresnius rezultatus turėsite. Tačiau niekada neprašykite savo auditorijos atlikti daugiau nei vieną veiksmą. Jeigu jums reikia jų komentaro – tik jo ir paprašykite, jeigu jums reikia el. pašto – tik jo ir paprašykite, nes kitu atveju auditorija nepadarys nei vieno jūsų prašomo veiksmo. Plačiau apie šią taisyklę skaitykite čia.

Pasidalinkite su tais, kam ši informacija gali praversti. Ačiū!

Facebook
LinkedIn
Email

Jeigu jums reikalinga pagalba dėl reklamos kūrimo - susisiekite!