Keletas svarbių Facebook reklamos patarimų, kurie padės jūsų Facebook reklamą perkelti į kitą lygmenį. Visi šie patarimai - esminiai principai. Tačiau gera Facebook reklama ir yra esminių principų taikymas.
TURINYS

4 procentai auditorijos – aukso kasykla

20% KLIENTŲ GENERUOJA 80 % PELNO
 
20% klientų taip pat turi savo 20% daugiausia generuojancių. Tai yra 4 % = 64% visų pardavimų. 4 % Jūsų klientų generuoja 64 % Jūsų pelno!!!

Idealiausia jeigu galite su klientais pasikalbėti gyvai ir asmeniškai visko paklausti, kol pagaliau matysis aiškios tendencijos tarpusavyje.

Reikia rasti tuos 4 procentus, kurie neša 64 procentus įmonės pelno. Rasti – tai suprasti, kuo šių 4 procentų dalis kitokia demografiniais, psichologiniais aspektais. Reikai sužinoti viską apie šiuos 4 proc. Ne tik standartinę informaciją kokio jie amžiaus, kur gyvena, ką perka, bet viduje esančią informaciją: aistras, baimes, abejones, svajones ir visus kitus vidinius dalykus. Kuo daugiau informacijos apie juos, tuo tikslingesę ir efektyvesnę reklamą galėsite kurti.
 
Jūs turite išmokti skaityti jų mintis ir išsiaiškinti, kokia yra jų problemą Nr. 1. Kas jiems neleidžia užmigti naktį? Kokia problema juos verčia daužyti galvą į sieną? Koks klausimas juos erzina taip, kad tiesiog negali negauti į jį atsakymo?
 
Norint padvigubinti pardavimus, svarbu žinoti šias problemas. Nes kai jau žinote problemą, galite pasiūlyti joms sprendimą. Kai sugebėsite pasiūlyti, kaip išspręsti problemą Nr. 1, tada prasidės pardavimai. Dabar vienintelė problema yra tai, kad nemokate skaityti minčių. Kaip patekti į kliento galvą ir išsiaiškinti su kokia konkrečia problema kovoja jūsų auditorija?

 

Kliento giluminė analizė - kodėl taip svarbu?

Įsivaizduokite, kad turite Jums labai aktualią problemą, kaip pvz imkime – “nežmogiškai” skauda nugarą ir kol kas niekas Jums negalėjo padėti. Staiga pamatote reklamą naršydami Facebook’e, kad yra sprendimas išgydyti nugaros skausmą, kai nepadėjo jokios kitos priemonės, dar pamatote klientų atsiliepimus. Ar spaustumėte ant tokios reklamos?
 
Žinoma. Nes ji kalba apie Jūsų problemą ir supranta, kad jau išbandėte ne vieną gydymo metodą ir niekas nepadėjo. Dar reklamoje perskaitėte, kaip žmogus jaučiasi psichologiškai su tokiomis problemomis ir Jūs jau skambinate dėl paslaugos užsakymo, tiesa?
 
TAIP! Nes pardavėjui Jūs rūpite, jis įsigilino į tai, koks Jūs esate ir kokią problemą turite, todėl jis žino ką parduoda ir kokią specifinę problemą nori Jums padėti išspręsti. Tai yra meilė klientui! O Jūs begalo laimingas, kad yra kas supranta ir siūlo tokį sprendimą.
 

Facebook reklama - tarsi masalas žvejyboje

Jei norite padvigubinti savo pardavimus, turite konvertuoti daugiau savo auditorijos į klientus. Ir jei norite konvertuoti daugiau savo auditorijos, jums reikia antraštės, kurią pamatę Jūsų klientai negalėtų nepaspausti.
 
Jūsų antraštė yra svarbiausias reklaminis tekstas iš visko ką tik rašote. Tai yra reklaminio teksto dalis, kuri nulems potencialių klientų sprendimą, ar jie toliau norės skaityti jūsų turinį ir ar jūs turėsite galimybę jiems parduoti. Neturėdami tinkamos antraštės, niekada neperlipsite slenksčio ir nepatrauksite dėmesio.
Puiki antraštė turėtų būti akį traukianti ir iškart patraukti skaitytojo dėmesį. Jūsų antraštė turėtų būti:
  • a) Informatyvi; tai iškart nurodo jūsų skaitytojui, kokį turinį jie ketina perskaityti;
  • b) Patraukli; tai iškart patraukia jų dėmesį ir vilioja skaityti toliau;
  • c) Aktuali; ji tiksliai apibūdina tai, ko auditorija gali tikėtis iš jūsų turinio.

Facebook reklamos tekstas, kuris skirtas klientui

Tai pati sudėtingiausia reklamos dalis. Yra mitas, kad geriausiai veikia – trumpi tekstai.
 
Bet realybė ta, kad veikia gal ir geriausiai, tačiau parduoda tikrai ne. Jeigu pažįstame savo tikslinį klientą ir žinome koks Jis, ilgesnis tekstas pranašumas. Mūsų nedomina visi kiti, kuriems tekstas atrodo per ilgas, jie nėra tiksliniai klientai, o bereikalingo srauto mums nereikia. 
 
Tačiau vienintelio atsakymo nėra, kai kuriais atvejais reikalingas trumpas tekstas, kaip pavyzdžiui norime nukreipti klientą į internetinę svetainę atsiimti nemokamos knygos ir pnš.
 

Kaip sukurti parduodantį Facebook reklamos tekstą

Geriausiai parduoda istorijos. Realios, gyvenimiškos istorijos. Tai tikra, emocionalu, žmogiška, tame yra priežastis ir galiausiai su šia istorija save susieja patys žmonės.
Reklaminių tekstų rašymas yra atskiras mokslas, kuris angliškai vadinamas COPYWRITING, tai viena brangiausių reklamos paslaugų, tačiau, kuri atneša didžiulius pinigus ir už vieno teksto parašymą būna prašoma dešimtys tūkstančių eurų. Tad visko išmokti greitai tikrai neįmanoma.
Yra viena pagrindinė taisyklė rašant gerą tekstą – perskaičius kiekvieną eilutę, turi būti jaudulys perskaityti sekančią. Greitu metu, parengsiu trumpą gidą, kaip rašyti efektyvų tekstą, kuris parduoda, bet neatrodo pardaviminis.

Facebook reklamos vizualas - genialumas slypi paprastume

Pasiimkite telefoną ir sukurkite nuotrauką, kuri parduos, išvengiant fotografo, videografo ar profesionalaus dizainerio.
Netobulumas žavi ir traukia akį, kai viskas aplink tobula. Mes tiesiog pasiilgom paprastumo. Paprastumas paperka.
Ar pastebite kiek reklamos su IDEALIOMIS nuotraukomis, nupirktomis iš interneto? Kai kuriais atvejais tai yra geras sprendimas, tačiau labai dažnai toks sprendimas sumenkina reklamos galimybes. Facebook yra vieta, kur žmonės bendrauja. Čia yra socialinė erdvė, tad ir komunikacija turi atitikti šią kultūrą. Nebandykite maksimaliai nušlifuoti savo vizualų, nebijokite, kad jie bus netobuli. Netobulumas žavi ir traukia akį, kai viskas aplink tobula. Mes tiesiog pasiilgom paprastumo. Paprastumas paperka. O kaip įvaizdis? Įvaizdį kurkite realiais rezultatais, realiais pasiekimais ir realiais atsiliepimais. Įmonės įvaizdis yra atskira tema, kuriai reikia skirti labai daug dėmesio. Tai labai svarbi tema, tačiau neapsisunkinkite, nes rezultatus galima pasiekti ir per daug nesigilinant į įvaizdį, viskas su laiku, iki kol prieisime įvaizdžio dalį jau būsite pritraukę dešimtis naujų klientų.
 
facebook story reklama

Reklama neturi atrodyti kaip reklama

Niekas nemėgsta, kai jam būna parduodama. Visi nori patys priimti sprendimą. Jeigu už Jus nuspresčiau, kad Jums būtina įsigyti mano paslaugą, ar Jums tai patiktų? NE. Šiuolaikinė reklama būtent veikia taip, kad nuspręstų už Jus. Todėl, pagrindinė taisyklė reklamoje – reklama neturi būti panaši į reklamą, tai reiškia, tai neturi turėtų reklamos elementų, išgražintų veidų manipuliuojančių tekstų ir visų kitų standartinių reklamos elementų.
 

Apgalvota Facebook reklamos strategija

Vienos reklamos pasiekti rezultatui nepakaks. Reikia bent 2 reklamos kampanijų. Pirmoji reklama rodoma naujam Facebook srautui (tikslinei auditorijai), kita reklama rodoma pakartotinai srautui, kuris buvo susidomėjęs pirmąja reklama. Tai yra vadinama remarketingu / retargetinimu. 
Yra tokia paprasta tiesa, kiekvienas produkto ar paslaugos įsigyjimas turi savo terminą. Tarkime naujo būstą klientas nuperka statistiškai per pusę metų, automobilį per mėnesį, telefoną per 2 dienas. Pagal šią informaciją tiek laiko reikėtų nepaleisti savo klientų ir visur jiems “rodytis”.
 
Pirmoji reklama reikalinga, kad apie Jus sužinotų ir suprastų kas Jūs, antroji, kad Jūsų nepamirštų ir atėjus poreikiui įsigyti Jūsų produktą ar paslaugą, būtumėte šalia su savo reklama.
 
 Svarbiausia, kad antrąją reklamą pamatytų tik tie, kurie susipažino su pirmąja, nes pirmoji yra kontekstas, Jūsų istorija / pagrindinė idėja / patarimai. Antroji priminimas, tai gali būti klientų atsiliepimai, gali būti dar vienas Jūsų patarimas ar kita istorija. Geriausiai atsakys – testavimas.
 

Facebook reklamos algoritmas padaro visą darbą

Tai labai protinga ir savaime protingėjanti mašina. Taip kalbama apie FACEBOOK. Jo algoritmai APDOROJA ženkliai didesnius informacinius srautus nei geba mūsų smegenys.
Galbūt teko susidurti su daugybe patarimų, kad reikia testuoti auditorijas, bandyti skirtingus pomėgius. Iš esmės ne visai tiesa.
Kažkada taip buvo, šiai dienai Facebook labai išmanus. Jis geriau žino kas veikia negu mes. Mūsų užduotis duoti jam užduotį – atrasti geriausiai perkančius klientus. Nereikia per daug galvoti apie pasirinktus pomėgius arba testuoti skirtingas auditorijas, juk Lietuvoje yra tik 2,5 milijono žmonių ir Facebook apie Juos žino viską. Vietoje to, kad mes aiškintumėmės kokia auditorija veikia geriausiai, leiskime tai išsiaiškinti Facebookui, parinkdami jam ganėtinai plačią auditoriją, tada jis pats optimizuos viską pagal tikslą. Jeigu tikslas pardavimas, Facebook pats atras tuos žmones, kurie geriausiai perka, tik duokime pradines gaires, bet pernelyg nesusiaurinkime auditorijos.
Kai Facebook sugeneruos pirmuosius pardavimus, galime pradėti kurti LOOKALIKE auditorijas, tačiau šioje temoje apie tai neišsiplėsiu.

Pasidalinkite su tais, kam ši informacija gali praversti. Ačiū!

Facebook
LinkedIn
Email