FACEBOOK INSTAGRAM LINKEDIN TIKTOK YOUTUBE
Socialinių tinklų komunikacija
Nebeliko B2B ar B2C rinkodaros. Dabar egzistuoja 1 modelis. Žmogus — Žmogui.

Ar ir Jūsų verslui pažįstamos šios problemos su socialinių tinklų komunikacija?
- Jūsų verslas nekuria apie save norimo įvaizdžio, tačiau tą daro konkurentai.
- Jūsų konkurentai vysto kūrybines idėjas būdami toje pačioje verslo nišoje, tačiau jūs tam neturite minčių.
- Kūrybinės agentūros turi idėjų, tačiau kaina ne jūsų dabartiniam verslo etapui.
- Norite filmuotis, kurti daug turinio, bet nemokate ir nežinote kaip sudominti auditoriją.
- Neturite laiko galvoti kokius įrašus, video kurti ir dalintis, esate užimti kitomis veiklomis.
- Nežinote kokius socialinius tinklus pasirinkti ir kokias jų funkcijas panaudoti.
Socialinių tinklų komunikacija – ryšio stiprinimas su esama ir nauja auditorijomis, kūrybiškais, jiems įdomiais būdais.
Geros komunikacijos esmė – kurti ne sau, bet savo tikslinei auditorijai. Komunikacija žingsnis po žingsnio veda klientus prie norimo įvaizdžio apie save. Pradėdami komunikuoti turite žinoti koks jūsų tikslas, kaip norite atrodyti klientų akyse, jausmuose, kokias asociacijas norite sukurti ir palikti jiems apie jus.
Žinant tikslą, galima sukurti komunikacijos strategiją. Vieneims reikia geresnės reputacijos, kitiems jaunatviškesnio įvaizdžio, kitiems naujų darbuotojų pritraukimo ir įmonės vidinės kultūros pateikimo.
Kadangi šiuom metu Lietuvoje yra ne vienas žinomas ir plačiai naudojamas socialinis tinklas, reikia išsirinkti tuos arba tą, kuriame yra daugiausiai jūsų tikslinės auditorijos. Jeigu nežinote kokia yra jūsų tikslinė auditorija, skaitykite apie tai mūsų parengtoje metodikoje – Giluminis verslo auditorijos pažinimas – Išsami auditorijos analizės metodika
Į kokybišką socialinių tinklų komunikaciją įeina:
- Konkurentų analizė. Tikslinės auditorijos išskyrimas.
- Individualios komunikacijos strategijos kūrimas;
- Reklaminių skelbimų leidimas tikslinei auditorijai pasiekti;
- Facebook paskyros administravimas (komentarai, žinutės, įrašų kėlimas);
- Facebook pixel darbai (integracija, auditorijų kūrimas);
- Reklaminių skydelių kūrimas (grafinis dizainas, fotomanipuliacijos, iliustracijos);
- Fotografavimas ir filmavimas su montavimu;
- Reklaminiai tekstai, reklaminiai šūkiai;
- Mėnesinės rezultatų analizės / ataskaitos ir įžvalgų pateikimas.
Kodėl mes?
1
Atsakingas įsigilinimas į kliento verslą
Tvirtai tikime, kad tik iš pamatų pažinę kliento verslą bei auditoriją galėsime sukurti atitinkamus rezultatus. Viso darbu metu skiriame labai daug dėmesio suprasti, pažinti ir atrasti kokretaus kliento nepamatytas nišas rinkodarai.
2
Tikslingas Darbas Darant Tai, Kas Svarbiausia
Mūsų požiūriu, pradžioje reikėtų skirti daugiausia dėmesio esminiams darbams, kurie čia ir dabar generuoja verslo pajamas ir tik tinkamai sustygavus pirmuosius procesus, daugiau dėmesio skiriame kūrybai, eksperimentavimui, brandingui.
3
Autentiški video ir foto
Turime savo VIDEO / FOTO profesionalią įrangą ir visą ją naudojame savo klientų llabui. Samdant atskirus specialistus patiriamos didžiulės išlaidos, o su tokiu turiniu galima pasiekti įspūdingų rezultatų.
4
Palankus rezultato mokestis
Minimalus mėnesinis mokestis už paslaugas bei priedai tik už pasiektą rezultatą. Šis modelis suteikia daugiausia motyvacijos augimui, nes nuo jūsų sėkmės priklausys mūsų atlygis.
5
Sutartis be įsipareigojimų
Jeigu būsite nepatenkinti reklamos paslaugomis, galėsite be jokių išlaidų sutartį nutraukti. Norime dirbti tik su tais klientais, kuriems iš tiesų esame vertingi.
6
Reklamos skaidrumas
Matysite visus mūsų vykdomos veiksmus kiekvienoje reklamos paskyroje, nieko neslepiame. Taip pat pateiksime visas ataskaitas apie išleistą biudžetą.
7
Viskas iš vienų rankų
Teikiame visas skaitmeninės rinkodaros paslaugas. Jums nereikės rūpintis kitų specialistų paieškomis. Dėka to, paslaugų kainos mažesnės ~40%.
8
Individualus darbas
Su Jumis komunikuos 1 specialistas, kuris rūpinsis visa jūsų rinkodara. Jis žinos apie Jūsų verslą viską ir bus kaip asmeninis rinkodaros specialistas tik su ekspertų užnugariu.