Įmonės Rinkodaros Strategijos sukūrimas ir nuoseklus planas

Gera prekės ženklo rinkodaros strategija veikia kaip švyturys reklamai, įmonei ir visai būsimai komunikacijai. Taip pat objektyvi priemonė vertinti rezultatus bei priimti sprendimus dėl tolimesnių veiksmų.

PADĖSIME

ATRASTI IR SUKURTI jūsų verslo IDENTITETĄ IR POZICIONAVIMĄ

Identitetas. Kas jūs visame triukšme, kuo jūs kitokie? Kokią poziciją užimsite rinkos atžvilgiu? Padedame rasti savo antspaudą, komunikacijos toną bei tinkamiausią pozicionavimą.

PADĖSIME

SUKURTI NUOSEKLIĄ STRATEGIJĄ IR JOS REALIZAVIMO PLANĄ ETAPAIS.

Nematant švyturio, nepasieksime kranto. Verslas privalo turėti strategiją ir jos įgyvendinimo planą, kurį galima išmatuoti ne idėjomis, bet skaičiais. Kitaip verslai išnyksta visame triukšme.

PADĖSIME

PRITRAUKTI NORIMĄ KIEKĮ KLIENTŲ, KURIE PASIRUOŠĘ PIRKTI IR IR

Klientai. O kaip be jų? Tai verslo deguonis. Identitetas skirtas - pozicionavimui, strategija - krypčiai, tačiau užklausos ir pardavimai - kita svarbiausia verslo dalis.

Ar ir Jūsų verslui pažįstamos
šios problemos su rinkodara?

1

Išleidžiate rinkodarai, tačiau naujų klientų ir pardavimų neturite, gaunate tik abstrakčius rezultatus.

Privalote gauti konkrečias užklausas ir žinoti konkretų kiekį, kiek iš jų atėjo iš reklamos.

2

Mokate už reklamos administravimą kiekvieną mėnesį ir nebesulaukiate naujų idėjų ir pasiūlymų.

Būna, kad agentūros stengiasi tik pirmus mėnesius, vėliau pastangos dingsta. Būtinos naujos idėjos.

3

Reklamos agentūros paslaugos mokestis auga ir nebelieka pakankamai biudžeto pačiai reklamai.

Agentūros mokestis privalo augti tik su aiškiais argumentais kodėl to reikia ir ar bus geresni rezultatai.

4

Neturite rinkodaros strategijos, kuri klientus vestų nuosekliais etapais prie pardavimo.

Reikalinga nuosekli strategija su remarketingu ir kelių etapų reklamos rodymu pagal auditorijos “karštumą”.

5

Konkurentai parduoda panašius produktus bei paslaugas su reklama, o Jums to padaryti neišeina.

Būtina atsižvelgti į kitų strategijas, jeigu jos veikia. Tam yra sukurtas ne vienas įrankis.

6

Teikiate puikią paslaugą ar turite puikų produktą, tačiau apie Jus žino tik rekomendacijų, bet ne reklamos dėka.

Ne kartą įsitikinome, kad gera rinkodara pritraukia klientus, tik reikia žinoti kaip ji veikia.

Kokią įtaka turi gera rinkodaros strategija?

– Demand Metric

82 % vartotojų, perskaitę įtraukiantį turinį, pozityviau vertina prekės ženklą.

– Pam Moore

Vidutiniškai prireikia 5–7 parodymų, kad žmonės įsimintų jūsų prekės ženklą.

– „Forbes“

Nuolatinis prekės ženklo reklamavimas visose platformose gali padidinti apyvartą iki 23%.

– Consumer Thermometer

64% moterų ir 68% vyrų yra pajutę emocinį ryšį su prekės ženklu.

Nebeliko B2B ar B2C rinkodaros. Dabar egzistuoja 1-as modelis. Žmogus — Žmogui.

0 +

Sugeneruota užklausų

0 +

Komandos narių

0 +

Pažintos rinkos

0 +

Metai patirties

Kaip atrodo rinkodaros strategijos kūrimo procesas:

Išanalizuojame Jūsų konkurentus

Pirmasis žingsnis - konkurentų analizė. Reikia suprasti apie ką yra rinka, verslas ir kokios pagrindinės problemos, trūkumai, privalumai pas konkurentus. Pažinus juos - galima suprasti kur esame patys ir ką daryti, kad būtume geriausioje savo pozicijoje.

Išanalizuojame Jūsų tikslinę verslo auditoriją

Jūsų tikslinė verslo auditorija ne visi žmonės. Tai pakankamai siaura žmonių grupė, kuri tarpusavyje turi kažką bendro. Reikia atrasti šias žmonių grupes ir žinoti su kuo turime „reikalų“. Jeigu teisingai atrandame kas mūsų auditorija - galime suprasti kaip su jais kalbėti.

Atliekame SSGG (SWOT) analizę

SSGG atspindi stiprybes (ką įmonė yra pajėgi padaryti), silpnybes (ko įmonė negali padaryti), galimybes (kokios yra galimybės, kurios neišnaudotos ir turi potencialą) ir grėsmes (kokios matomos grėsmės, kurioms reikia pasiruošti iš anksto).

Atrandame Jūsų įmonės pozicionavimą rinkoje

Taikydami į tikslinę auditoriją ir būdami verslas pagal savo tikslus ir viziją, atrandame vietą rinkoje, taip pat auditorijos pasąmonėje. Tai pozicija, kuri iš tikrųjų atitinka mūsų vertybes, galimybes ir norus. Šis pozicionavimas leidžia išskirti save iš rinkos konkurentų ir užtikrintai būti tai, kas esame.

Išgryniname Jūsų unikalias pardavimo žinutes

Gero pasiūlymo parengimas didelė dalis sėkmės, o kad jis būtų suprastas teisingai, reikalinga aiški pardavimo žinutė, kuri patrauks auditorijos dėmesį. Tai tarsi šūkis, frazė, kuri apibūdina įmonės paslaugos ar produkto pasiūlymą kitaip nei konkurentai, tai frazė, kuri įvardina pasiūlymo išskirtinumą.

Išgryniname naudingus reklamos kanalus

Tai etapas, kai išanalizuojami reklamos kanalai, kuriuos verta vystyti, kad būtų pasiekiami norimi įmonės tikslai. Mūsų visas dėmesys keliauja į internetinę rinkodarą, todėl čia ir telkiame visą savo dėmesį. Įtraukiame visus reklamos kanalus, kurie padės įgyvendinti strategiją.

Sudėliojame visų reklamos kampanijų strategijas

Kuriame kanale, kokią ir kaip reklamos kampaniją vystysime? Kur naudosime remarketingo kampanijas, kuriame etape rodysime pardaviminį pasiūlymą, kiek laiko komunikuosime skirtingas žinutes. Viskas turi būti nuspręsta iš anksto.

Nuosekli komunikacijos strategija

Parengiame reikalingą komunikacijos strategiją, kad jūsų tikslinė auditorija būtų susidomėjusi ir stiprintume jūsų įmonės įvaizdį, patikimumą. Sudėliosime kiek ir kokių video, straipsnių, LIVE transliacijų, kūrybinių komunikacijos idėjų reikės iškomunikuoti auditorijai.

Visapusiškas jūsų Strategijos įgyvendinimas

Esant poreikiui įgyvendinsime visus techninius ir kūrybinius darbus. Mūsų komanda pilnai parengta. Sukursime visą turinį reklamai, paruošime paskyras, suplanuosime darbus, paleisime reklamos kampanijas, ruošime ataskaitas bei gerinsime visus procesus.

Turėjau daug kartų suklysti, kad suprasčiau, jog reklama be strategijos – laiko ir pinigų švaistymas.

Dabar su kievienu savo klientu turime jų įmonės rinkodaros strategiją.

Žinome kur einame, žinome koks tai verslas, kokie jo konkurentai, žinome kokią poziciją verslas užėmęs bei turime aiškų planą ką ir kaip daryti, kad pasiektume savo tikslus.

Kai viskas vyksta nuosekliai, tampa ramiau, visi procesai susidėlioja į savas vietas, galime aiškiai planuoti biudžetą, reklamos kampanijas, darbus su komanda ir papildomais specialistais.

Tiesiog viskas tampa paprasčiau.

Pats strategijos kūrimas – tai verslo supratimas ir kelio sudėliojimas ir naujo tikslo.

Jeigu susiduriate su problemomis, kurios išvardintos viršuje, strategija jums yra būtina, patikėkite – tampa maloniau kurti verslą ir stebėti jo augimą.

Registruotis Konsultacijai dėl rinkodaros strategijos​

Keletas sėkmės atvejų

Saulės elektrinės

Su įmone užaugome nuo 0 iki 2+ milijonų metinės apyvartos. Rinkoje sukūrėme rinkos lyderio įvaizdį per asmeninį įmonės veidą bei edukacijos sklaidą visais kanalais. Patekome į TOP 5 Lietuvoje šioje srityje.

Kuponų pardavimas

Meta reklamai išleista 3259 eur reklamai, sugeneruota 73 866 eur apyvarta. Pasiekėme su viena kampanija 27.77 ROAS bei visų kampanijų vidurkį 22.66 ROAS. Pagerinime ankstesnius rezultatus daugiau nei 2X.

Stoginių įrengimas

Su įmone užaugome nuo 470 000 tūkst iki 970 000 tūkst. eur metinės apyvartos. Pozicionuojant įmonę, kaip specializuotų profesionalų komandą, kai dėl darbų kokybės jokių priekaištų net iki menkiausių detalių.

Reklamos paslaugos

Išleidome reklamai 887 eur ir sugeneravome ~48 000 eur.

Apskaitos paslaugos

Sugeneravome ~28 248 eur apyvartą, išleisdami ~782 eur reklamai. Vienas video reel sulaukė net 400 000 peržiūrų per Facebook.

Valymo paslaugos

Sugeneravome ~63 700 eur apyvartą, išleisdami ~7000 eur reklamai.

Interneto paslaugos

Sugeneravome 490 užklausas, išleidome 1882 eur. Užklausos kaina – 3,84 eur. Bendrai projektui sugeneruota ~188 448 eur apyvarta, išleista reklamai ~20 000 eur.

Odontologinės paslaugos

Sukūrėme tikslingus video reels, taip sukurdami pasitikėjimą gydytojais bei paragindami imtis veiksmo. Išleidome reklamai 1215 eur ir sugeneravome ~11 151 eur.

Įdarbinimo paslaugos

Ieškojome nekvalifikuotų darbuotojų Lietuvoje į Vokietijos rinką. Sugeneravome ~8965 užklausas už 13490 eur, užklausos kaina – 1,5 eur.

Registruotis Konsultacijai dėl rinkodaros strategijos

Taip pat skaitykite:

Giluminis verslo auditorijos pažinimas – Išsami auditorijos analizės metodika

Jei norite padvigubinti pardavimus, privalote iš naujo išanalizuoti savo verslo auditoriją. Kokie, kas jūsų tiksliniai klientai? Reikėtų įsigilinti ne tik į demografinį, bet ir į psichologinį paveikslą. Jau girdėta informacija? Neskubėkite... Tai pats svarbiausias žingsnis.

Platesnės rinkodaros strategijos formulė

Tai kitoks požiūris į jūsų verslo plėtrą per rinkodaros prizmę. Šis požiūris leidžia plačiau matyti rinkodaros strategiją ir į viską žiūrėti ilgalaike perspektyva.

Kaip kurti patikimo verslo įvaizdį su rinkodara?

Yra pasitikėjimas Jūsų verslu - bus ir pardavimai. Ryšio su auditorija kūrimas. Kaip kurti rinkodaros strategiją, kuri gerintų jūsų reputaciją ir stiprintų patikimo verslo įvaizdį?

Susisieksime per 1 darbo dieną.