Įmonės Rinkodaros Strategijos sukūrimas ir nuoseklus planas

Gera prekės ženklo rinkodaros strategija veikia kaip švyturys reklamai, įmonei ir visai būsimai komunikacijai. Taip pat objektyvi priemonė vertinti rezultatus bei priimti sprendimus dėl tolimesnių veiksmų.

Ar ir Jūsų verslui pažįstamos
šios problemos su rinkodara?

1

Išleidžiate rinkodarai, tačiau naujų klientų ir pardavimų neturite, gaunate tik abstrakčius rezultatus.

Privalote gauti konkrečias užklausas ir žinoti konkretų kiekį, kiek iš jų atėjo iš reklamos.

2

Mokate už reklamos administravimą kiekvieną mėnesį ir nebesulaukiate naujų idėjų ir pasiūlymų.

Būna, kad agentūros stengiasi tik pirmus mėnesius, vėliau pastangos dingsta. Būtinos naujos idėjos.

3

Reklamos agentūros paslaugos mokestis auga ir nebelieka pakankamai biudžeto pačiai reklamai.

Agentūros mokestis privalo augti tik su aiškiais argumentais kodėl to reikia ir ar bus geresni rezultatai.

4

Neturite rinkodaros strategijos, kuri klientus vestų nuosekliais etapais prie pardavimo.

Reikalinga nuosekli strategija su remarketingu ir kelių etapų reklamos rodymu pagal auditorijos „karštumą”.

5

Konkurentai parduoda panašius produktus bei paslaugas su reklama, o Jums to padaryti neišeina.

Būtina atsižvelgti į kitų strategijas, jeigu jos veikia. Tam yra sukurtas ne vienas įrankis.

6

Teikiate puikią paslaugą ar turite puikų produktą, tačiau apie Jus žino tik rekomendacijų, bet ne reklamos dėka.

Ne kartą įsitikinome, kad gera rinkodara pritraukia klientus, tik reikia žinoti kaip ji veikia.

Kokią įtaka turi gera rinkodaros strategija?

– Demand Metric

82 % vartotojų, perskaitę įtraukiantį turinį, pozityviau vertina prekės ženklą.

– Pam Moore

Vidutiniškai prireikia 5–7 parodymų, kad žmonės įsimintų jūsų prekės ženklą.

– „Forbes“

Nuolatinis prekės ženklo reklamavimas visose platformose gali padidinti apyvartą iki 23%.

– Consumer Thermometer

64% moterų ir 68% vyrų yra pajutę emocinį ryšį su prekės ženklu.

Nebeliko B2B ar B2C rinkodaros. Dabar egzistuoja 1-as modelis. Žmogus — Žmogui.

Milijonų
1

Sugeneruota apyvarta klientams per paskutinius keletą metų.

Užklausų
100

Sugeneruota potencialių klientų užklausų klientams per paskutinius keletą metų.

Kaip atrodo rinkodaros strategijos kūrimo procesas:

Išanalizuojame Jūsų konkurentus

Pirmasis žingsnis - konkurentų analizė. Reikia suprasti apie ką yra rinka, verslas ir kokios pagrindinės problemos, trūkumai, privalumai pas konkurentus. Pažinus juos - galima suprasti kur esame patys ir ką daryti, kad būtume geriausioje savo pozicijoje.

Išanalizuojame Jūsų tikslinę verslo auditoriją

Jūsų tikslinė verslo auditorija ne visi žmonės. Tai pakankamai siaura žmonių grupė, kuri tarpusavyje turi kažką bendro. Reikia atrasti šias žmonių grupes ir žinoti su kuo turime „reikalų“. Jeigu teisingai atrandame kas mūsų auditorija - galime suprasti kaip su jais kalbėti.

Atliekame SSGG (SWOT) analizę

SSGG atspindi stiprybes (ką įmonė yra pajėgi padaryti), silpnybes (ko įmonė negali padaryti), galimybes (kokios yra galimybės, kurios neišnaudotos ir turi potencialą) ir grėsmes (kokios matomos grėsmės, kurioms reikia pasiruošti iš anksto).

Atrandame Jūsų įmonės pozicionavimą rinkoje

Taikydami į tikslinę auditoriją ir būdami verslas pagal savo tikslus ir viziją, atrandame vietą rinkoje, taip pat auditorijos pasąmonėje. Tai pozicija, kuri iš tikrųjų atitinka mūsų vertybes, galimybes ir norus. Šis pozicionavimas leidžia išskirti save iš rinkos konkurentų ir užtikrintai būti tai, kas esame.

Išgryniname Jūsų unikalias pardavimo žinutes

Gero pasiūlymo parengimas didelė dalis sėkmės, o kad jis būtų suprastas teisingai, reikalinga aiški pardavimo žinutė, kuri patrauks auditorijos dėmesį. Tai tarsi šūkis, frazė, kuri apibūdina įmonės paslaugos ar produkto pasiūlymą kitaip nei konkurentai, tai frazė, kuri įvardina pasiūlymo išskirtinumą.

Išgryniname naudingus reklamos kanalus

Tai etapas, kai išanalizuojami reklamos kanalai, kuriuos verta vystyti, kad būtų pasiekiami norimi įmonės tikslai. Mūsų visas dėmesys keliauja į internetinę rinkodarą, todėl čia ir telkiame visą savo dėmesį. Įtraukiame visus reklamos kanalus, kurie padės įgyvendinti strategiją.

Sudėliojame visų reklamos kampanijų strategijas

Kuriame kanale, kokią ir kaip reklamos kampaniją vystysime? Kur naudosime remarketingo kampanijas, kuriame etape rodysime pardaviminį pasiūlymą, kiek laiko komunikuosime skirtingas žinutes. Viskas turi būti nuspręsta iš anksto.

Nuosekli komunikacijos strategija

Parengiame reikalingą komunikacijos strategiją, kad jūsų tikslinė auditorija būtų susidomėjusi ir stiprintume jūsų įmonės įvaizdį, patikimumą. Sudėliosime kiek ir kokių video, straipsnių, LIVE transliacijų, kūrybinių komunikacijos idėjų reikės iškomunikuoti auditorijai.

Visapusiškas jūsų Strategijos įgyvendinimas

Esant poreikiui įgyvendinsime visus techninius ir kūrybinius darbus. Mūsų komanda pilnai parengta. Sukursime visą turinį reklamai, paruošime paskyras, suplanuosime darbus, paleisime reklamos kampanijas, ruošime ataskaitas bei gerinsime visus procesus.

Registruotis Konsultacijai dėl rinkodaros strategijos​

Turėjau daug kartų suklysti, kad suprasčiau, jog reklama be strategijos – laiko ir pinigų švaistymas.

Dabar su kievienu savo klientu turime jų įmonės rinkodaros strategiją.

Žinome kur einame, žinome koks tai verslas, kokie jo konkurentai, žinome kokią poziciją verslas užėmęs bei turime aiškų planą ką ir kaip daryti, kad pasiektume savo tikslus.

Kai viskas vyksta nuosekliai, tampa ramiau, visi procesai susidėlioja į savas vietas, galime aiškiai planuoti biudžetą, reklamos kampanijas, darbus su komanda ir papildomais specialistais.

Tiesiog viskas tampa paprasčiau.

Pats strategijos kūrimas – tai verslo supratimas ir kelio sudėliojimas ir naujo tikslo.

Jeigu susiduriate su problemomis, kurios išvardintos viršuje, strategija jums yra būtina, patikėkite – tampa maloniau kurti verslą ir stebėti jo augimą.

8 etapų marketingo strategija

Strategija kaip padvigubinti klientų skaičių per 90 dienų.

Marketingo paslapčių uždara grupė

Gaukite naujausią ir slapčiausią marketingo informaciją el. paštu.

Registruotis Konsultacijai dėl rinkodaros strategijos​

Kaip sukuriama sėkminga Google reklama?

1. Išanalizuojame Jūsų verslo modelį ir auditoriją

Supraskite kas yra Jūsų klientas, kaip jis mąsto, ką mąsto, kokias turi baimes, abejones, ko jam trūksta, kas jį gasdina, kelia nerimą, kur jis lankosi, ką skaito, kuo domisi, ką veikia. Tinkamos analizės sudarymas yra labai svarbi dalis sėkmingos Google reklamos kampanijos. Skiriame daug laiko ir pastangų suprasti produktą / paslaugą bei tikslinį klientą. Tinkamos strategijos sudarymas leis Jums sumažinti paspaudimų kainą bei leis greičiau pasiekti aukštus rodiklius, kadangi bus aiškūs tikslai (KPI).

2. Pakoreguosime arba perdarysime svetainę pagal UX

Tinkama svetainės struktūra taip pat labai svarbi geriems Google reklamos rezultatams, kad lankytojai rastų visą reikalingą informaciją, kad taptų pirkėjais. Lankytojų elgsenos stebėjimas ir gerinimas padidins atvesto srauto konversijų procentą. Naudojame patvirtintą struktūros metodologiją, kuri įtraukia į struktūrą visus elementus, reikalingus klientą privesti prie norimo veiksmo. Svetainės struktūros tikslas: pašalinti visas lankytojo abejones ir privesti prie sekančio žingsnio.

3. Paruošime svetainę lankytojų stebėsenai

Lankytojo elgsenos stebėjimas svetainėje yra labai svarbi sėkmingos Google Ads kampanijos sudedamoji dalis. Gauti duomenys leis priimti sprendimus apie tinkamą ir netinkamą svetainės srautą, kad būtų galima susikoncentruoti į tikslinį klientą. Būtina sukurti Google Analytics, Google Tag Manager paskyras, kad būtų matomi lankytojų veiksmai ir išmatuojami kiekvienos reklamos kampanijos rezultatai. Tai leis reklamos biudžetą išnaudoti tik efektyviai.

4. Sukursime reklamos tikslus (konversijas)

Vien pritraukti lankytojų nepakanka, reikia, kad jis taptų klientu arba pirkėju. Būtina integruoti Google Tag Manager paskyrą, kad būtų matoma kiek pirkimų, krepšelių, skambučių ar užklausų sugeneravo kiekviena reklamos kampanija ar net konkretus raktinis žodis bei jam skirti didesnį biudžetą nei kitiems.

5. Išgvildentas super pasiūlymas

Jeigu kuriate reklamą, reikėtų turėti konkretų, stiprų ir konkurencingą pasiūlymą savo produktams ar paslaugoms. Su bonusais, geromis garantijomis, ribotu kiekiu ir ribotomis akcijomis. Šie super pasiūlymai turi atsispindėti tiek internetinėje svetainėje, tiek ir pačiose reklamos kampanijose, nes būtent pasiūlymas yra svarbiausias kriterijus klientui, ieškančiam jūsų paslaugų.

6. Raktinių žodžių / frazių analizė​

Jūsų paslaugas ir produktus klientai atranda ieškodami ir rašydami konkrečias frazes. Jas reikia išsiaiškinti ir nustatyti kurios naudingos Jūsų verslui. Šias frazes išanalizuoti ir viską sugrupuoti, kad nebūtų švaistomas biudžetas netiksliems raktažodžiams. Tai leis susitelkti tik į esminius Jūsų verslui klientus, kurie ieško to, ką siūlote Jūs.

7. Google reklamos kampanijų paleidimas

Galiausiai turint visą informaciją pradedama leisti Google reklama. Viskas sudėliojama į vietas, parenkami visi nustatymai, raktažodžiai, auditorijos, vietovės ir reklama pradeda generuoti pirmąsias užklausas. Pagaliau matysite pirmuosius rezultatus iš Google reklamos. Pradėsite gauti užklausas ir skambučius.

8. Rezultatų analizė ir nauji sprendimai

Vien paleisti reklamos ir nieko nedaryti - nepavyks. Tai nuolat kintantis ir gyvas procesas, kurį reikia puoselėti ir prižiūrėti. Pašalinti frazes, kurios negeneruoja klientų bei pridėti, kurios generuos. Koreguoti reikia ir tekstus bei kartais pridėti naujas reklamos kampanijas ir kt. Rezultatai nuolatos gerės, už mažesnį biudžetą gausite geresnį rezultatą.

Mumis pasitikėjo

Sėkmės istorijos su Google ir kita reklama

Saulės elektrinių įmonės sėkmės istorija

Su įmone užaugome nuo 0 iki 2+ milijonų metinės apyvartos. Naudodami skaitmeninio marketingo reklamos kanalus ir turinio kūrėimo strategiją.

Marketingo agentūros sėkmės istorija

Pasitelkdami 8S marketingo strategiją, išleidome 887 eur reklamai ir sugeneravome 49,125 eur apyvartą.

Finansų įmonės sėkmės istorija

Sukurta ~300 000€ metinės apyvartos automatizuota klientų pritraukimo sistema.

 

Vebinaro sėkmės istorija

Viena vebinaro transliacija, kuri įmonei sugeneravo apytiksliai 800 000 eur pardavimų.

 

AUGANTIS VERSLAS

Atviri, drąsūs ir atsidavę. Tokie yra Augantis Verslas komandos profesionalai. 

Nekuriame tik sauso, techninio marketingo – atrandame prasmę, gylį ir viziją, kurią nukreipiame tinkamai auditorijai.

  • Atmestinumą keičiam į atsidavimą.
  • Šabloniškumą į individualumą.
  • Abstraktumą ir nuomonę į konkrečius rezultatus bei skaičius.
  • Augantis Verslas apie nenustojamą augimą.

Šiuo tikslu logotipe ir komunikacijoje integravome begalybės simbolį.

Žinome, koks nelengvas verslininkų kelias.

 

Iššūkis po iššūkio, problema, po problemos ir tam nėra pabaigos.
 
Viską palengvintų užtikrintas klientų pritraukimo būdas.
 
Ir tai yra viena dažniausiai pasikartojančių problemų versle –klientų trūkumas.
 
Tačiau problema ta, kad rinkoje jūsų problemos niekas nenori išspręsti. 
 

Jūsų verslui nereikia nei naujų socialinių tinklų, nei SEO, nei tūkstančių sekėjų, jokių marketingo sąvokų ar terminų, ar procesų ar neaiškių strategijų, tiesa?

O dar konkrečiau ko jums reikia – ROI. RETURN ON INVESTMENT arba lietuviškai INVESTICINĖ GRĄŽA.

Tai reiškia – kiek kartų atsipirko jūsų reklama. Investuojate 100 eurų ir kiek pelno atnešė marketingas?

120 eur?

1000 eur?

Manau, kad nežinote, tiesa?

Ar turite tokius skaičius kaip:

 
Kiek naujų užklausų gavo jūsų verslas?
 
Kokia užklausos gavimo kaina?
 
Kiek reikia sugeneruoti užklausų, kad jūsų verslas gautų naują klientą?
 
Kokia atvesto naujo kliento vertė jūsų verslui per visą gyvenimą?
 
Šios metrikos būtinos klestinčiam verslui, kuris klientus pritraukia su marketingu arba norėtų pritraukti su marketingu.
 
Tikiu, kad savo aplinkoje girdite ir tokius pasakymus:
 
Pasileisk Google Ads paieškos reklamą pagal savo paslaugos raktažodžius ir klientai patys ateis pas tave.
 
Tiesa, klientai ateina, srauto nemažai, nors ir sumokėjote nemažai, bet problema išlieka. Jie apsilanko svetainėje, bet kas iš to? Jie klientais netampa…
 
Netampa, nes jūsų puslapis NEKONVERTUOJA. Jis tiesiog neveikia, nes jį kuriant nebuvo galvojama apie REZULTATĄ. Buvo galvojama apie GROŽĮ.
 
Arba girdite pasakymus – paleisk Facebook reklamą ir dar remarketingą srautui, kuris buvo svetainėje.
 
Ir vėlgi, srautas ateina, remarketingą mato – bet kas iš to? Kodėl verslai neturi klientų užklausų?
 
Blogiausia, kai pasako – investuok į gerą, greitą svetainę. Ir kas tai būtų? Kas yra gera svetainė? Kad greita – pilnai sutinku, o kad gera?
 
Kodėl taip vyksta?…
 
Niekas nežino kaip iš tikrųjų padėti verslui pritraukti klientus.
 
Yra nemažai specialistų, kurie puikiai išmano techninius dalykus, leidžia reklamas, tačiau marketingas toli gražu ne techniniai įgūdžiai.
 
Sunku. Norint iš tikrųjų pritraukti klientus, reikia daug žinių. Ir tos žinios neapsiriboja vienu marketingo kanalu. Turi būti bendras verslo ir marketingo matymas, visumos matymas. Nes geras marketingas gali būti tik tuomet, kai efektyviai veikia visi procesai, visi etapai ir pardavimų kanalas visuose savo etapuose atlieka savo užduotį.
 

Jokiam klientui nėra įdomus jūsų verslas, jo istorija ar panašūs dalykai. Žmonės ateinantys į jūsų svetainę trokšta tik vieno –išspręsti savo turimą problemą. 

Todėl reikia kalbėti daugiau apie jų turimą problemą ir mažiau apie savo prekes ir paslaugas. 
 
Jeigu Jūsų verslas gali išspręsti jų konkrečią, bent 1 problemą – JŪSŲ VERLAS KLESTĖS.
 
Nesu matęs nei vieno verslo, kuris užaugo dėka naujo logotipo ar gražių socialinių tinklų komunikacijos. Manau nesate ir jūs.
 
Tačiau esu matęs ir kartu auginęs verslus su naujų klientų užklausomis, jų konvertavimu, pardavimu. Tačiau tam reikėjo sistemos.
 
Geras marketingas, tikrai geras marketingas – geriausia investicija.
 
Joks pasaulio investuotojas negali pasiūlyti geresnės grąžos nei geras marketingas.
 
Warren Buffett vidutinė metinė grąža 20%.
 
Marketingas gali daug daugiau nei 20%.
 
Kiekvienas EURAS gali virsti 3 EURAIS arba net daugiau. Taigi atveskite man investuotoją, kuris pasiūlys 300% atsiperkamumą.

Registruotis Konsultacijai dėl rinkodaros strategijos​

Naujausi video apie rinkodarą

Play Video
Play Video
Play Video
Play Video

Registruotis Konsultacijai dėl rinkodaros strategijos

Taip pat skaitykite:

Giluminis verslo auditorijos pažinimas – Išsami auditorijos analizės metodika

Jei norite padvigubinti pardavimus, privalote iš naujo išanalizuoti savo verslo auditoriją. Kokie, kas jūsų tiksliniai klientai? Reikėtų įsigilinti ne tik į demografinį, bet ir į psichologinį paveikslą. Jau girdėta informacija? Neskubėkite... Tai pats svarbiausias žingsnis.

Platesnės rinkodaros strategijos formulė

Tai kitoks požiūris į jūsų verslo plėtrą per rinkodaros prizmę. Šis požiūris leidžia plačiau matyti rinkodaros strategiją ir į viską žiūrėti ilgalaike perspektyva.

Kaip kurti patikimo verslo įvaizdį su rinkodara?

Yra pasitikėjimas Jūsų verslu - bus ir pardavimai. Ryšio su auditorija kūrimas. Kaip kurti rinkodaros strategiją, kuri gerintų jūsų reputaciją ir stiprintų patikimo verslo įvaizdį?

Bendraukime