Būtent tą turinį apie kurį kalbame (tinkamas kontekstas, pateikimas ir temos) naudokite kaip reklamos kampanijas, kurios pasieks visus norimus klientus.
Tačiau tai dar ne viskas. Visi, kurie parodys bent menkiausią susidomėjimą, paspaus LIKE, apsilankys puslapyje ar perskaitys ar peržiūrės turinį, turi būti ir toliau persekiojami su jūsų reklamos turiniu. Tai vadinama remarketingu. Jeigu jūsų auditorija parodė susidomėjimą, nuo to momento jūsų turinį auditorija matys dar daugiau ir dar įdomesnio!
Žinoma, norint, kad jūsų verslu pasitikėtų, reikia labai kruopščiai pažinti savo klientą ir koks jis yra, kaip jis gyvenima, kokios jo problemos, kokios jam įdomios temos, kokių turi klausimų, abejonių ir baimių.
Todėl Jūs ir Jūsų verslas turi eiti lygiagrečiai su Jūsų asmenybe. Išdrįskime dalintis savo nuomone su savo klientais, tapkime Jiems artimesni. Jūsų verslas turėtų atspindėti tai kas Jūs esate, Jūsų vertybes. Vietoje šabloniškų nuotraukų iš interneto ir gražaus reklaminio teksto Facebooke, naudokite savo nuotraukas iš savo gyvenimo ar darbo ir filmuokite video.
Pasidalinkite su tais, kam ši informacija gali praversti. Ačiū!