Google ads – paieškos reklama (Google AdWords)

TURINYS

 Pradėkime nuo to, kad Google AdWords 2018 metais pakeitė savo pavadinimą ir dabar apima visas Google reklamos priemones vienu pavadinimu – Google Ads. Kad mums būtų patogiau atskirti skirtingas Google Ads reklamas, naudokite sąvoką Google paieškos reklama (Google AdWords).

Reklamą rodykite tik tuomet, kai klientai ieško to, ką Jūs siūlote

Google sistemoje žmonės ieško bet kokio savo klausimo. Čia atrandama ką pirkti, kur keliauti, ką veikti. Ir Jūs galite panaudoti Google reklamą tuomet, kai klientai ieškos Jūsų siūlomos paslaugos ar produkto. Ir nesvarbu kur klientas ieškos: telefone ar kompiuteryje, o gal planšetėje – JŪS BŪSITE PIRMI.

skaitmeninės reklamos agentūra
Jeigu norite greitai ir efektyviai būti pasiekti savo tikslinės auditorijos – tuomet Google paieškos reklama puikus sprendimas. „Google“ paieška Lietuvoje naudojasi virš 98 % interneto naudotojų. Tai pats plačiausias reklamos kanalas Lietuvoje ir pasaulyje.
Google Ads reklama veikia MUP (PPC ) principu – reklamos pirkėjai (verslai) stato pinigus už pasirinktus raktinius žodžius (paieškos frazes, pvz: kavinė kaune, ar ratų montavimas) ar tikslinę auditoriją pagal kitus kriterijus kaip lytis, amžius, pomėgiai ir moka mokestį už kiekvieną paspaudimą ant jūsų reklamos skelbimo. 
Google paieškos reklamos skelbimai yra rodomi  paieškos tinkle virš ir po organinės (nemokamos) „Google“ paieškos rezultatų, kai interneto vartotojai ieško frazių, kurios atitinka jūsų sukurtas reklamas.
Google reklama veikia aukcionu principu – reklamos pirkėjai (verslai) parenka biudžetą ir su biudžetu varžosi su kitais verslais dėl pasirinktos auditorijos. Laimėtojai yra pasirenkami atsižvelgiant į keletą faktorių, kurie dar vadinami Google reklamos kampanijos Kokybės balu (quality score). Kokybės balas susideda iš skirtingų kriterijų: 

Kaip skaičiuojamas Google Ads kokybės balas

Kokybės balas apskaičiuojamas atsižvelgiant į bendrą trijų komponentų našumą.
  • Numatomas paspaudimų rodiklis (CTR): kokia tikimybė, kad ant parodytos reklamos bus paspaudžiama.
  • Skelbimo atitikimas: kiek verslo skelbimas atitnka ieškomos frazės tikslą. Kitaip kalbant ar tai ko ieškojo klientas – turite pasiūlyti jūs. Jeigu jūsų reklama rodoma, tačiau klientai ieško kažko kito, jūsų kokybės balas bus žemesnis.
  • Nukreipimo puslapio naudojimas: nurodomas nukreipimo puslapio aktualumas ir naudingumas reklamos skelbimą paspaudusiems žmonėms.
Kokybės balą galite pamatyti savo Google paskyroje. Kiekvienas raktažodis yra įvertinamas balu iki 10.

Google Ads raktinių žodžių parinkimas

 Tai vienas svarniausių Google reklamos etapų – tinkamas raktažodžių (paieškos fraziū parinkimas). Nuo to priklausys kokius klientus pritrauksite į savo svetainę bei ar pritrauksite tikslinius klientus, kuriems iš tikrųjų reikalinga jūsų paslauga ar prekė. Labai svarbu nuolatos peržiūrėti savo raktažodžius bei pridėti naujus, o svarbiausia pašalinti neberiekalingus. Jeigu tik vieną kartą, reklamos pradžioje, peržiūrėti raktažodžius, tikėtina, kad praliedžiate labai daug aktualių, pigių raktažodžių, kurie gali sugeneruoti labai daug tikslinių lankytojų. Raktinių žodžių analizę galite atlikti su nemokamu Google įrankiu – https://ads.google.com/intl/lt_lt/home/tools/keyword-planner/

Google Ads reklamos privalumai

Kiek kainuoja Google paieškos reklama?

Jūs mokate tik tuomet, kai lanktyojas paspaudžia ant jūsų reklamos ir ateina į jūsų svetainę. Paspaudimo kaina priklauso nuo jūsų pasirinktų raktažodžių (frazių) konkurencijos. Kuo frazės labiau naudojamos jūsų rinkoje, tuo brangiau kainuos kiekvienas paspaudimas. Dėl šios priežasties labai verta daugiau dėmesio paskirti mažiau naudojamiems raktažodžiams, tačiau jie dažnia būna tikslingesni (ilgesni, labiau tikslinės auditorijos). Vieno paspaudimo kaina gali varijuoti nuo keliolikos centų iki kelių eurų. 

Google ads (AdWords) – Mokėkite tik už paspaudimus.

Nesijaudinkite, jeigu naudojotės Google paieškos reklama (Googlw AdWords) ir Jūsų sėkmė neaplankė. Kiekvieną dieną matome tokias nesėkmes, žinome kokios būna nesėkmių priežastys. Dažniausia priežastis – neturėjimas pakankamai žinių kaip veikia Google reklama ir kaip pasiekti savo tikslinį klientą už mažiausią kainą. Žinoma, dažna priežastis būna ir ta, kad Google reklama labai sparčiai keičiasi ir reikia nuolatos sekti naujienas, pritaikyti savo reklamos kampanijoms ir visada būti su Google reklamos patobulinimais. Dažniausiai matome, kad verslai permoka už Google Ads reklamą, pasirinkdami netinkamus raktažodžius. Turėdami ilgamaetę patirtį galime pasiūlyti profesionalias Google reklamos administravimo paslaugas, kad pajaustumėte realų skirtumą tarp profesionalų ir mėgėjų darbo ir rezultatų. Tikime, kad nenusivilsite!

Google Ads reklamos administravimas

Teikdami Google reklamos paslaugas visą dėmesį skiriame konkretiems tikslams pasiekti. Klientų paskyras prižiūrime kiekvieną dieną, stebime paspaudimo kainas, rezultatus, konversijas, kokybės balus, biudžetą, kad būtume tikro, jog reklamos atsiperkamumas optimalus ir naudingas kliento verslui.

Kaip atrodo kasdienis darbas su Google Ads reklamos kampanijomis

Patarimas dėl Google banerinės reklamos efektyvumo

Norint maksimaliai sutaupyti reklamos biudžetą, svarbu atkreipti į savo tikslinės auditorijos analizę. Kuo geriau pažinsite savo auditoriją, tuo tikslingiau juos pasieksite už mažesnę kainą. Išanalizavę savo tikslinę auditoriją galėsite labai tiksliai su Google reklama parinkti visus kriterijus, kurie atitinka jūsų auditoriją. Kaip analizuoti savo verslo auditoriją plačiau skaitykite šiame straipsnyje: GILUMINIS AUDITORIJOS PAŽINIMAS

Prieš paleidžiant Google paieškos reklaminę kampaniją kartu su klientu yra nusistatoma tikslinė auditorija, nusprendžiamas mėnesinis biudžetas.

Facebook
LinkedIn
Email

Esate pasirengę pereiti į kitą lygį? Pasiekime tai drauge