Pradėkime nuo to, kad Google AdWords 2018 metais pakeitė savo pavadinimą ir dabar apima visas Google reklamos priemones vienu pavadinimu – Google Ads. Kad mums būtų patogiau atskirti skirtingas Google Ads reklamas, naudokite sąvoką Google paieškos reklama (Google AdWords).
Reklamą rodykite tik tuomet, kai klientai ieško to, ką Jūs siūlote
Google sistemoje žmonės ieško bet kokio savo klausimo. Čia atrandama ką pirkti, kur keliauti, ką veikti. Ir Jūs galite panaudoti Google reklamą tuomet, kai klientai ieškos Jūsų siūlomos paslaugos ar produkto. Ir nesvarbu kur klientas ieškos: telefone ar kompiuteryje, o gal planšetėje – JŪS BŪSITE PIRMI.
Kaip skaičiuojamas Google Ads kokybės balas
- Numatomas paspaudimų rodiklis (CTR): kokia tikimybė, kad ant parodytos reklamos bus paspaudžiama.
- Skelbimo atitikimas: kiek verslo skelbimas atitnka ieškomos frazės tikslą. Kitaip kalbant ar tai ko ieškojo klientas – turite pasiūlyti jūs. Jeigu jūsų reklama rodoma, tačiau klientai ieško kažko kito, jūsų kokybės balas bus žemesnis.
- Nukreipimo puslapio naudojimas: nurodomas nukreipimo puslapio aktualumas ir naudingumas reklamos skelbimą paspaudusiems žmonėms.
Google Ads raktinių žodžių parinkimas
Tai vienas svarniausių Google reklamos etapų – tinkamas raktažodžių (paieškos fraziū parinkimas). Nuo to priklausys kokius klientus pritrauksite į savo svetainę bei ar pritrauksite tikslinius klientus, kuriems iš tikrųjų reikalinga jūsų paslauga ar prekė. Labai svarbu nuolatos peržiūrėti savo raktažodžius bei pridėti naujus, o svarbiausia pašalinti neberiekalingus. Jeigu tik vieną kartą, reklamos pradžioje, peržiūrėti raktažodžius, tikėtina, kad praliedžiate labai daug aktualių, pigių raktažodžių, kurie gali sugeneruoti labai daug tikslinių lankytojų. Raktinių žodžių analizę galite atlikti su nemokamu Google įrankiu – https://ads.google.com/intl/lt_lt/home/tools/keyword-planner/
Google Ads reklamos privalumai
- Būkite pirmose Google paieškos pozicijose, nepriklausomai esate naujas ar senas verslas.
- Pritraukiami tiksliniai klientai, kurie ieško labai konkrečios paslaugos ar prekės pagal klientų rašomas frazes.
- Naudodami Google ads (adwords) reklamą mokate tik už paspaudimus.
- Remiantis ilgalaikiais interneto vartotojų įpročių tyrimais, galima lengvai suprasti, kokia yra Jūsų tikslinė auditorija.
- Galima pasirinkti norimą miestą, spindulį, auditorijos amžių, lytį, pomėgius ir kitus svarbius kriterijus.
- Jūsų nustatomas Google biudžetas. Mažiausias dienos biudžetas 1 euras. Google neišleis daugiau nei paskyrėte ir bet kada biudžetą galite keisti.
- Matysite labai tikslius reklamos rezultatus: kiek paspaudimų, pardavimų, krepšelių, skambučių, laiškų ir t.t.
- Galite pasiekti 98% Lietuvos interneto naudotojų.
Kiek kainuoja Google paieškos reklama?
Jūs mokate tik tuomet, kai lanktyojas paspaudžia ant jūsų reklamos ir ateina į jūsų svetainę. Paspaudimo kaina priklauso nuo jūsų pasirinktų raktažodžių (frazių) konkurencijos. Kuo frazės labiau naudojamos jūsų rinkoje, tuo brangiau kainuos kiekvienas paspaudimas. Dėl šios priežasties labai verta daugiau dėmesio paskirti mažiau naudojamiems raktažodžiams, tačiau jie dažnia būna tikslingesni (ilgesni, labiau tikslinės auditorijos). Vieno paspaudimo kaina gali varijuoti nuo keliolikos centų iki kelių eurų.
Google ads (AdWords) – Mokėkite tik už paspaudimus.
Google Ads reklamos administravimas
Kaip atrodo kasdienis darbas su Google Ads reklamos kampanijomis
- Išanalizuojame Jūsų verslo modelį ir auditoriją
- Paruošime svetainę lankytojų stebėsenai
- Sukursime reklamos tikslus (konversijas)
- Pakoreguosime arba perdarysime svetaines pagal UX
- Raktinių žodžių / frazių analizė
- Google reklamos kampanijų paleidimas
- Naujų raktažodžių pridėjimas
- Neigiamų raktažodžių pridėjimas, kurie švaisto biudžetą
- Koreguojamos reklamos grupės pagal tinkamesnius raktažodžius
- Išjungiame brangius ir nenaudingus raktažodžius
- Tobuliname svetainės struktūra, kad klientams būtų patogiau naršyti
- Koreguojami tekstai ir antraštės, pridedami nauji
- Leidžiamos eksperimentinės kampanijos, norint testuoti skirtingus nustatymus tarpusavyje
- Siunčiame ataskaitas ir galimus patobulinimus
Patarimas dėl Google banerinės reklamos efektyvumo
Norint maksimaliai sutaupyti reklamos biudžetą, svarbu atkreipti į savo tikslinės auditorijos analizę. Kuo geriau pažinsite savo auditoriją, tuo tikslingiau juos pasieksite už mažesnę kainą. Išanalizavę savo tikslinę auditoriją galėsite labai tiksliai su Google reklama parinkti visus kriterijus, kurie atitinka jūsų auditoriją. Kaip analizuoti savo verslo auditoriją plačiau skaitykite šiame straipsnyje: GILUMINIS AUDITORIJOS PAŽINIMAS
Prieš paleidžiant Google paieškos reklaminę kampaniją kartu su klientu yra nusistatoma tikslinė auditorija, nusprendžiamas mėnesinis biudžetas.