Stirpus reklamos tekstas ir antraštė, kuri parduoda

Tarp viso triukšmo ir konkurencijos, žmonėms labai nesinori kreipti dėmesį į reklamas, kurios nuobodžios ir bendrinės (skirtos visiems). Kaip parašyti tekstą ir antraštę, kuri parduoda?
TURINYS

Kaip sukurti parduodantį tekstą ir dėmesį patraukiančią antraštę?

Visi mes ir jūs turime įvairiausių problemų ir galvos skausmų, kuriuos norime išspręsti, kad gyvenimas pagerėtų. Kalbėjimas apie savo auditorijos esminius skausmus – pritrauks dėmesį ir klientai gaus progą susidomėti pasiūlymu.Idealiausia jeigu galite su klientais pasikalbėti gyvai ir asmeniškai visko paklausti, kol pagaliau matysis aiškios tendencijos tarpusavyje.

Stiprus tekstas – geriausiai apibūdinantis jūsų kliento skausmus, problemas, svajones, troškimus. Kalbėdami tai, kas jam svarbu. Ir tai ne manipuliacija, tai meilė. Meilė pažinti savo klientą ir suprasti kas jam yra reikalinga ir kokia kalba su juo bendrauti.

Jūs įdedate daug pastangų, laiko ir analizės, kol pagaliau pamatote, kad jūsų klientai yra tokie ir tokie, gyvena ten ir ten, tokio ir tokio amžiaus su šiomis baimėmis, abejonėmis, svajonėmis.

Tai meilė, dėmesys, noras suprasti ir suteikti tai ko iš tikrųjų reikia, kad išspręstų jų esmines problemas.

Yra mitas, kad reklamoje geriausiai veikia – trumpi tekstai. Bet realybė ta, kad veikia gal ir geriausiai (susilaukia reakcijų, paspaudimų), tačiau parduoda tikrai ne. Jeigu pažįstame savo tikslinį klientą ir žinome koks Jis, ilgesnis tekstas pranašumas. Mūsų nedomina visi kiti, kuriems tekstas atrodo per ilgas, jie nėra tiksliniai klientai, o bereikalingo srauto mums nereikia.

Tačiau vienintelio atsakymo nėra, kai kuriais atvejais reikalingas trumpas tekstas, kaip pavyzdžiui norime nukreipti klientą į internetinę svetainę atsiimti nemokamos knygos ir pnš.

Facebook vis labiau tampa naujienų portalu su ilgais tekstais, atkreipkite dėmesį koks turinys susilaukia daugiausiai dėmesio. Instagrame vyrauja vizualas, Facebook’e tekstas ir video, TikTok trumpi video, Youtube ilgi video. Visi socialiniai tinklai turi savo kultūrą.

Geriausiai parduoda istorijos. Realios, gyvenimiškos istorijos. Tai tikra, emocionalu, žmogiška, tame yra priežastis ir galiausiai su šia istorija save susieja patys žmonės.

Reklaminių tekstų rašymas yra atskiras mokslas, kuris angliškai vadinamas COPYWRITING, tai viena brangiausių reklamos paslaugų, tačiau, kuri atneša didžiulius pinigus ir už vieno teksto parašymą būna prašoma dešimtys tūkstančių eurų. Tad visko išmokti greitai tikrai neįmanoma.

Yra viena pagrindinė taisyklė rašant gerą tekstą – perskaičius kiekvieną eilutę, turi būti jaudulys perskaityti sekančią. Greitu metu, parengsime trumpą gidą, kaip rašyti efektyvų tekstą, kuris parduoda, bet neatrodo pardaviminis – COPYWRITING.

Tad rašant gerą reklaminį tekstą bei antraštę svarbiausia įsigilinti į auditorijos problemas, abejones, norus.

Skaitant jūsų tekstą klientui turi atrodyti, kad jūs esate įsigilinęs į jų problemas bei jį suprantate. Galite pasinaudoti istorijomis, savo patirtimi. Kuo tekstas gyvesnis, emocionalesnis, kūrybiškesnis, tuo tekstas veiks geriau.

Atlaisvinkite mintis, atsipalaiduokite ir pirmyn. Bet pradžioje būtinai pažinkite savo auditoriją ir kalbėkite jų kalba, naudokite jų frazes, jų įsitikinimus ir jų svajones.

Papildomai norėčiau patarti išanalizuoti savo rinkos lyderių reklamas Lietuvoje bei užsienyje. Tam pasinaudokite įrankiu Facebook Ads library, kuriame galėsite matyti visas konkurentų reklamas vienoje vietoje.

ANTRAŠTĖS PVZ.: "Kaip per 9 dienas suprasti visas investavimo paslaptis, apie kurias jau 10 metų nutyli Šveicarijos investuotojai"

Jei norite padvigubinti savo pardavimus, turite konvertuoti daugiau (iš tikrųjų dvigubai daugiau) savo potencialių klientų į pirkėjus. Ir jei norite konvertuoti daugiau savo klientų, jums reikia tokios reklaminės antraštės kaip ši antraštė (viršuje) – tokios neįmanoma ignoruoti Jūsų tikslinei auditorijai, kuriai reikia rasti atitinkamą sprendimą. Jeigu šią antraštę pamatytų žmonės galvojantys apie investavimą, jos tikrai nepraleistų pro savo akis.

Kiekvienas žodis turi būti apgalvotas ir tikslingai nukreiptas Jūsų klientams. Antraštė Juos turi sustabdyti ir priversti pagalvoti. Būtent tokią antraštę turėtų turėti Jūsų reklama.

Kaip sukurti tokią antraštę?

Jūsų antraštė yra svarbiausias reklaminis tekstas iš visko ką tik rašote, nesvarbu, ar tai nukreipimo puslapis, ar Lead Magnet, ar el. laiškas. Tai yra reklaminio teksto dalis, kuri nulems potencialių klientų sprendimą, ar jie toliau norės skaityti jūsų turinį – ir ar jūs turėsite galimybę jiems parduoti. Neturėdami tinkamos antraštės, niekada neperlipsite net slenksčio.

Antraštė yra pirmas įspūdis. Jeigu ji pakankamai gera, bus skaitomas tekstas po ja. Jeigu tekstas geras, bus skaitoma toliau.

Puiki antraštė turėtų būti akį traukianti ir iškart patraukti skaitytojo dėmesį.

Iš ko turėtų būti daryta gera antrašė?

  • Informatyvi; tai iškart nurodo jūsų skaitytojui, kokį turinį jie ketina perskaityti;
  • Patraukli; tai iškart patraukia jų dėmesį ir vilioja skaityti toliau;
  • Aktuali; ji tiksliai apibūdina tai, ko auditorija gali tikėtis iš jūsų turinio.
  • Antraštė turi būti nukreipta į Jūsų tikslinius klientus ir į jų problemas.

Nors ir turinys būna dažnai „ne mūsų skonio“, DELFI portalas moka kurti puikias antraštes. Jos intriguoja, norisi paspausti, paskaityti. Mokymosi tikslais paanalizuokite ir suprasite apie ką eina kalba.

Pasidalinkite su tais, kam ši informacija gali praversti. Ačiū!

Facebook
LinkedIn
Email

Gaukite 3 individualius, socialinių tinklų komunikacijos patarimus

Užpildykite formą ir per 48 valandas sugeneruosime INDIVIDUALIAI jūsų verslui  3 socialinių tinklų komunikacijos patarimus

Gaukite 3 individualius patarimus kaip video reklama gali pagerinti jūsų verslo rezultatus

Užpildykite formą ir per 48 valandas sugeneruosime INDIVIDUALIAI jūsų verslui  3 patarimus kaip video gali pagelbėti jūsų verslo augimui

Gaukite 3 individualius patarimus kaip naujas tinklapis gali pagerinti jūsų verslo rezultatus

Užpildykite formą ir per 48 valandas sugeneruosime INDIVIDUALIAI jūsų verslui 3  patarimus apie tinklapio galimybes jūsų verslui

Gaukite 3 individualius, Google reklamos patarimus Jūsų verslui

Užpildykite formą ir per 48 valandas sugeneruosime INDIVIDUALIAI jūsų verslui 3 Google reklamos patarimus

Gaukite 3 individualius, Facebook reklamos patarimus Jūsų verslui

Užpildykite formą ir per 48 valandas sugeneruosime INDIVIDUALIAI jūsų verslui 3 Facebook reklamos patarimus

Gaukite 3 individualius, strateginius rinkodaros patarimus Jūsų verslui

Užpildykite formą ir per 48 valandas sugeneruosime INDIVIDUALIAI jūsų verslui  3 rinkodaros patarimus