Trumpa, tačiau vertinga reklamos taisyklė. Niekada neprašykite savo auditorijos padaryti daugiau nei vieną veiksmą.
TURINYS

Reklamoje tik vienas, konkretus prašymas

Jei savo auditorijos prašysite padaryti per daug dalykų, jie greičiausiai nedarys nei vieno iš jų. Štai kodėl jei norite, kad jūsų reklaminis tekstas būtų priemonė, kuri padėtų jums padidinti pardavimus, ji turi būti apie vieną dalyką.Idealiausia jeigu galite su klientais pasikalbėti gyvai ir asmeniškai visko paklausti, kol pagaliau matysis aiškios tendencijos tarpusavyje.

Turėkite vieną (Call to action) raginimą veikti. Nepainiokite auditorijos, paprašydami jos užsiregistruoti gauti el. laiškus ir įsigyti produktą, ir parašyti atsiliepimą apie savo produktą.

Kuo daugiau jų paprašysite padaryti, tuo mažiau tikėtina, kad jie padarys. Išsiaiškinkite vieną dalyką, kurį norite, kad padarytų jūsų auditorija, sukurkite visą savo reklaminį tekstą skiriantį dėmesį tam vienam dalykui. Kuo geresnis jūsų reklaminis tekstas, kuo patrauklesnė jūsų antraštė, įspūdingesnis pasiūlymas ir viskas sutelkta į vieną CTA – tuo daugiau skaitytojų paversite klientais (ir žinoma sulauksite daugiau pardavimų).

Jeigu norite, kad jūsų VERTINGAS PDF būtų atsisiųstas tą ir raginkite padaryti. Tik vienas prašymas ir jokių kitų.

Taigi, jeigu prašote imtis kažkokio veiksmo, būkite tikri, kad tai tik vienas aiškus veiksmas.

Pasidalinkite su tais, kam ši informacija gali praversti. Ačiū!

Facebook
LinkedIn
Email