Google banerinė reklama GDN (Google display ads)

TURINYS

Kas yra Google banerinė / vaizdinė reklama? GDN reklama

 Google banerinė reklama – tai baneriniai / vaizdiniai reklaminiai skelbimai, matomi populiariausiuose portaluose ir kitose interneto svetainėse. Visos šios reklamos konkrečių įmonių, norinčių parduoti savo produktus ir paslaugas. Pvz:

Su Google vaizdine reklama galite pasiekti net 92% interneto naudotojų visame pasaulyje. Tai puiki strateginė rinkodaros priemonė, kuri gali labai prisidėti prie Jūsų žinomumo ar pardavimų didinimo.

Reklamos formatų yra tikrai nemažai. Nuėjus į populiaresnį portalą pamatysite, kad rodomas įvairių dydžių reklamos, o kai kurios net judančios. Kiekvienas verslas stengiasi sukurti tokias reklamas, kurios patrauktų klientų dėmesį, todėl reklamos tampa vis spalvingesnės, dinaminės.

Google banerinė arba dar vadinama vaizdinė reklama (Google display ads) yra būdas reklamuoti savo verslą visame Google tinkle. Ir pagal reklamos pavadinimą tai yra vizuali reklama.  Naudojant šią reklamos formą, galite pasirinkti pagal kokius kriterijus norėtumėte rodyti savo skelbimus: temą, kategorijas, aktinius žodžius, lytį, vietovę, amžių ir t.t. Ši reklama dažniausiai naudojama didinti naujos paslaugos ar produkto žinomumui arba pakartotinei reklamai.

Kada verta naudoti Google banerinę reklamą?

Šis reklamos kanalas dažniausiai ir efektyviausiai naudojamas norint pritraukti naujos klientus į verslą. Tai pirmasis įspūdis apie jūsų prekes ir paslaugas. Šis reklamos kanalas puikiai tinka žinomumui didinti ir tokiu būdu į rinką įvesti naujus dalykus.
Taip pat ši reklama dažnai naudojama remarketingui. Reklama rodoma visiems, kurie buvo jūsų svetainėje ir tuomet naršydami internete mato jūsų pasikartojančias reklamas, taip primenate apie save, savo verslą. Ir žinoma, su remarketingo reklama galite tiesiog pasiūlyti norimą bonusą ar akciją bei tokiu būdu paskatinti sugrįžti. Remarketingui galite naudoti ir dar siauresnes auditorijas, kaip pavyzdžiui rodyti reklamą tik tiems, kurie buvo į krepšelį įsidėję produktus, tačiau nenupirko prekės ar paslaugos, tokiai auditorijai galite suteikti dar didesnius bonusus.

Patarimas dėl Google banerinės reklamos efektyvumo

Norint maksimaliai sutaupyti reklamos biudžetą, svarbu atkreipti į savo tikslinės auditorijos analizę. Kuo geriau pažinsite savo auditoriją, tuo tikslingiau juos pasieksite už mažesnę kainą. Išanalizavę savo tikslinę auditoriją galėsite labai tiksliai su Google reklama parinkti visus kriterijus, kurie atitinka jūsų auditoriją. Kaip analizuoti savo verslo auditoriją plačiau skaitykite šiame straipsnyje: GILUMINIS AUDITORIJOS PAŽINIMAS

Prieš paleidžiant Google banerinę reklaminę kampaniją kartu su klientu yra nusistatoma tikslinė auditorija, nusprendžiamas mėnesinis biudžetas. Pagal kampanijos tikslus yra vykdoma reklamos vietų atranka.

Google banerinės reklamos pavyzdys

Pavyzdžiui jūs pardavinėjate motociklus. Pradžioje, jeigu to nežinote, išsigryninama tikslinė jūsų auditorija, kam motociklai yra aktualūs. Tuomet visus šiuos kriterijus parenkame į Google reklamos nustatymus bei svarbiausia pasirenkame norimus raktažodžius, kaip „nauji motociklai”, „perku motocikla”, „victory motociklai”, priklausomai kokiais prekiaujate. Kai paleidžiama Google banerinė reklama, Google algoritmas atranda pačias tikslingiausias reklamos vietas ir portalus. Tarkime šios reklamos būtų rodomos motociklų skelbimuose, straipsniuose apie motociklus. O visi straipsniai, kurie nesusiję su jūsų turimais produktais – ten nebus rodomos jūsų reklamos. I rkitas svarbus dalykas, kad už reklamą mokate tik tuomet, kai ant jos paspaudžiama, taigi net jei ir Google parodo netinkamose vietose, jūs už reklamą (parodymus – impressions) nemokate.

Google banerinė reklamos privalumai

Pasidalinkite su tais, kam ši informacija gali praversti. Ačiū!

Facebook
LinkedIn
Email

Esate pasirengę pereiti į kitą lygį? Pasiekime tai drauge