Efektyvi Google Maps (local ads) reklama ir jos privalumai

TURINYS

Keletas faktų kodėl Google Maps vietinė reklama verta dėmesio

  • Keista, tačiau Google teigia, kad 90% visų pardavimų ateityje bus fizinėjse parduotuvėse. 
  • Trečdalis visų Google paieškų susiję su fizine lokacija.
  • Su vietove susijusios paieškos per pastaruosius metus augo 50% greičiau nei apskritai paieškos telefonu.
  • Virš milijardo vartotojų naudoja Google Maps.
  • 3 / 4 žmonių ieškančių kažko netoliese per 1 dieną nusprendžia apsilankyti fizinėje parduotuvėje ir tokių vizitų 28% virsta pardavimu.

Geriausias būdas paskatinti skambučiui ar apsilankyti į fizinę jūsų vietą

Verslai, kuriems svarbi jų fizinė vieta, turi galimybę reklamuotis ir būti pirmose Google žemėlapių pozicijose. Žmonės, kurie ieško konkrečios paslaugos ar produkto pirmiausi atkreipia dėmesį į arčiausiai esančius verslus. Pagalvokite apie save, kai ieškote kavinės, serviso ar įdomios jums pramogos, ar nežiūrite Google žemelapio informacijos? Esame tikri, kad TAIP. 

GOOGLE MAPS REKLAMOS STATISTIKA

Net 90% telefonų savininkų pamatę informaciją per Google maps, imasi veiksmo tą pačią dieną – 61% skambina, o 59% naudotojų apsilanko fizinėje parduotuvėje.
Šiai dienai beveik 80% interneto naudotojų naršo telefonu. 50% iš jų aktyviai naudojasi Google Maps, ieškant norimos paslaugos ar produkto arčiausiai jų. Naudotojas tiesiog suveda ieškomos paslaugos ar produkto pavadinimą ir Google Maps parodo visus arčiausai esnčius pasirinkimus su lokacijos pažymėjimu žemėlapyje.

Yra 3 pagrindiniai būdai, kaip galite reklamuotis per Google Maps sistemą ir atsirasti organiniame sraute.

• Google paieškos srautas;

• Promoted Pins 

• Parduotuvių reklama

Kur rodoma Google Maps reklama

 Google Maps vietinė reklama apima 3 reklamos kategorijas, kur reklamos būna rodomos:

Google žemėlapių programėlėje (Google Maps)  – Promoted Pins. 1 milijardas Google Maps programėlės naudotojų visame pasaulyje ir skaičius auga. Tai reklama, kai naršant programėlėje galima pamatyti Jūsų verslo paryškintą lokaciją su atitinkamos spalvos ikonėle. Šie smeigtukai (Pins) skirti padėti jūsų verslui išsiskirti ir būti pamatytams tų, kurie yra netoliese arba eis ar važiuos tiesiai ar šalia jūsų įmonės. Tai puiki proga būti pastebėtam kaip verslui tarp pilkos masės.

Pavyzdžiui, jei turite restoraną, jūsų reklama gali pritraukti pro šalia einančius žmones užeiti. Arba jei norite, kad žmonės sustotų prie jūsų degalinės, reklamuojamas nuolaidos kodas gali įtikinti žmones sustoti degalų.

Taip pat Google Maps reklama siūlo reklamos tipą, kai jūsų įmonė atsiranda pirmose paieškos pozicijose. Reklamai skirtos pirmosios 2 pozicijos ir turi villetinės spalvos ikonėlę. Taigi, ieškant paslaugos, su mokama reklama galite būti pirmose pozicijose nepriklausomai nuo atsiliepimų, verslo reputacijos ir pnš. Ir taip pat paspaudus DAUGIAU VIETŲ (Expanded Maps Results) pirmoji vieta gali būti su geltona ikonėle, kas taip pat reiškia, kad čia reklama.

Google įprastoje paieškoje (telefonu kairėje, kompiuteryje dešinėje). Tiek telefone ar kompiuteryje suvedate tai ko ieškote ir Google Jums pradžioje išmes rezultatus su verslais, kurie turi fizines lokacijas. Be reklamos pirmieji verslai būna tie, kurių reputacija geriausia, tačiau su mokama reklama priekyje galite atsidurti akimirksniu. Tarkime sate vietinis santechnikas ar elektrikas, šis reklamos tipas Jums labai vertingas, kadangi žmonės tokių paslaugų ieško netikėtai, kai įvyksta avarinė ar netikėta situacija buityje.

Parduotuvės reklama – reklamos tipas, kai įmonė turinti savo Google Business puslapį patalpina specialias akcijas, pasiūlymus, kurie yra rodomi per Google Maps.

Šiame pavyzdyje pats smeigtukas nurodytas kaip standartinė „Google My Business“ parduotuvė, tačiau vartotojas paspaudęs and profilio matys specialią reklamą parduotuvėje.

Google vietinės Maps reklamos kaina

Google Maps reklamos kaina priklauso nuo paspaudimų kiekio. Mokate tik tuomet, kai naudotojai paspaudžia ant jūsų reklaminio skelbimo. Paspaudimas užskaitomas šiais atvejais:

  • Išsamios vietovės informacijos gavimo paspaudimai;
  • Krypties gavimo paspaudimai;
  • Skambučio paspaudimai;
  • Svetainės paspaudimai.

Kurios reklamos rodomos?

Kaip Google nusprendžia, kuriuos verslus rodyti reklamose? Aplinkuje tiek daug verslų ir visi jie nori reklamuotis, taigi Google turi savo taisykles / kriterijus kam suteikia pirmenybe.

„Google“ teigia, kad ji naudoja „įvairius“ signalus, įskaitant:

• Užklausos kontekstas.

• Vieta.

• Paieškos/naršymo istorija.

• Interesai.

• Elgesys.

• Dienos laikas.

• Demografiniai rodikliai.

Šis principas labai panašus į kitas Google reklamos kategorijas kaip Google banerinė reklama.

Google vietinės reklamos galimybės

Šis reklamos tipas sukurtas vietiniams verslams, kurie turi fizinę lokaciją. Jeigu esate vienas iš tų verslų, kuriam svarbu, kad klientai atvyktų į jūsų fizinę lokaciją, tuomet Google Maps reklama puikus pasirinkimas. Būsite pirmose pozicijose, kurias matys norintys atrasti reikiamą fizinę parduotuvę ar paslaugą.

Google Maps reklama padės daug lengviau atrasti jūsų verslą, tiems, kurie ieško fizinių verslo taškų. Taigi, ši reklama dažniausiai naudojama verslams, kurie yra konkrečiame mieste ar miestelyje. Galite pasirinkti norimą spindulį, kuriame pamatys Jūsų reklamą.

Galite peržiūrėti Google sukurtą klipą apie vietinę produktų reklamą. Jei norite matyti subtitrus savo kalba, įjunkite „YouTube“ subtitrus. Pasirinkite nustatymų piktogramą „YouTube“ nustatymų piktogramos vaizdas vaizdo įrašų leistuvės apačioje, tada pasirinkite „Subtitrai“ ir savo kalbą.

Pasidalinkite su tais, kam ši informacija gali praversti. Ačiū!

Facebook
LinkedIn
Email