Tai yra pagrindiniai 8 sėkmingos reklamos patarimai, tačiau kiekvieną iš jų būtų galima aptarti atskiru straipsniu ar net seminaru. Norint išmokti kurti sėkmingą Facebook reklamą, reikėtų matyti visumą - suprasti skaitmeninę rinkodarą iš esmės. Kiekvienas skaitmeninės rinkodaros etapas papildo kitą, todėl viskas labai svarbu.
TURINYS

1. Savo kliento pažinimas

Daugeliui nemalonu išgirsti šią antraštę. Suprasti ir išnagrinėti savo klientus iš tikrųjų nemalonus darbas, atimantis daug laiko. Ir dažniausiai šis etapas praleidžiamas pro akis arba būna sau pasakoma „ir taip aišku kas mano klientai”. Tačiau iš patirties galiu pasakyti, kad dažniausiai ką galvojate apie savo klientų problemas ir kokios jos yra iš tikrųjų labai skiriasi.
Idealiausia jeigu galite su klientais pasikalbėti gyvai ir asmeniškai visko paklausti, kol pagaliau matysis aiškios tendencijos tarpusavyje.


Šis etapas yra pats svarbiausias. Tai pamatas nuo kurio viskas statoma. Jeigu nežinosite savo auditorijos, nepažinsite jos – Jūsų reklama bus silpna, neatneš norimų rezultatų. Jeigu norite išsiskirti nuo konkurentų ir parduoti su Facebook reklama – turite žinoti kam parduodate ir šis žinojimas yra platus supratimas apie tikslus, svajones, baimes, abejones ir kitus kriterijus.
Vienas iš mūsų naudojamų auditorijos analizės šablonų, kuriame yra esminė informacija, kurią atrandame apie kiekvieną savo kliento verslą (kiekvienam verslui šiek tiek keičiasi struktūra):

KLIENTŲ AMŽIUS ir LYTIS
KLIENTŲ TIKSLAI DIRBANT SU JŪSŲ ĮMONE
KLIENTŲ VERTYBĖS – KĄ JIE VERTINA RENKANTIS PRODUKTĄ AR PASLAUGĄ, KURIĄ TURITE
LOKACIJA (kur gyvena klientai prioritetine tvarka)
DĖL KO GALI ABEJOTI KLIENTAI RENKANTIS PIRKTI PAS JUS?
KOKIE VEIKSNIAI SKATINA TAPTI KLIENTU DABAR IR PAS JUS?
PRIIMTINESNIS BENDRAVIMAS PER: (telefonas, laiškai…)
ŠEIMYNINIS STATUSAS
VAIKAI?
UŽDIRBAMAS ATLYGINIMAS
KOKĮ POŽIŪRĮ TURI KLIENTAI? KOKIAS FRAZES, KALBĖSENĄ JIE VARTOJA? KOKIUS POSAKIUS TURI, KAIP MĄSTO APIE VIENĄ AR KITĄ DALYKĄ BEI KOKIĄ NUOMONĘ TURI APIE SKIRTINGAS TEMAS.
KOKS KLIENTŲ KELIAS IKI JŪSŲ? (nuo pirminio etapo, kai atėjo mintis apie poreikį bei kiekvienas žingsnis kaip tas poreikis bus įgyvendintas)

2. Išdirbtas pasiūlymas išspręsiantis esminę auditorijos problemą

Jeigu kuriate reklamą, reikėtų turėti konkretų, stiprų ir konkurencingą pasiūlymą savo produktams ar paslaugoms. Su daug bonusų, geromis garantijomis, ribotu kiekiu ir ribotomis akcijomis. Taip pat itin svarbi dalis, dėka išgryninto pasiūlymo – galėsite savo tikslinei auditorijai pateikti tai, ko jiems reikia ir kas atrodo patraukliau nei pas konkurentus.

Tai turi būti drąsus pasiūlymas, nuo kurio jūsų konkurentams prasiplės žandikaulis ir privers susimąstyti: “reikėjo mums pirmiems tai padaryti, nes dabar susišluos visą grietinėlę. „Nu Antanai, pradėk ieškoti marketingisto gero…”.
 
Šis pasiūlymas turi taikyti tikslingai į jūsų klientų problemas. Geriausia, kad pasiūlymas iškart būtų ne tiesioginis pardavimas, bet kaip pavyzdys – straipsnis ar video, kuris priartintų prie to problemos išsprendimo. Tai gali būti patarimai kaip išsirinkti gerą produktą ar paslaugą ar kitas vertingas dalykas jūsų auditorijai. Tai leis pirmu etapu gauti klientų pasitikėjimą ir pasigerinti savo reputaciją bei kompetenciją. Pasiūlymas pirmame etape nebūtinai turi būti iškart siūlymas pirkti, daug išmintingiau pasiūlyti kažką nemokamo, kas klientams yra vertinga ir tik po to sekančiuose etapuose parduoti savo pasiūlymą.

3. Galinga Facebook antraštė ir reklaminis tekstas

Tarp viso triukšmo ir konkurencijos, žmonėms labai nesinori kreipti dėmesį į reklamas, kurios nuobodžios ir bendrinės (skirtos visiems). Jeigu turite gerą pasiūlymą, privalote apgalvoti kaip padaryti, kad jis skambėtų GALINGAI.
 
Visi mes ir jūs turime įvairiausių problemų ir galvos skausmų, kuriuos norime išspręsti, kad gyvenimas pagerėtų. Kalbėjimas apie savo auditorijos esminius skausmus – pritrauks dėmesį ir klientai gaus progą susidomėti pasiūlymu. Antraštė ir reklaminis tekstas turi eiti prie esmės ir kalbėti apie esmę – problemą, kurią turi jūsų auditorija.
 
Stiprus tekstas – geriausiai apibūdinantis jūsų kliento skausmus, problemas, svajones, troškimus. Kalbėdami tai, kas jam svarbu. Ir tai ne manipuliacija, tai meilė. Meilė pažinti savo klientą ir suprasti kas jam yra reikalinga.
 
Jūs įdedate daug pastangų, laiko ir analizės, kol pagaliau pamatote, kad jūsų klientai yra tokie ir tokie, gyvena ten ir ten, tokio ir tokio amžiaus su šiomis baimėmis, abejonėmis, svajonėmis.

4. Jūsų tikslinei auditorijai skirtas vizualas, kurio neįmanoma nepamatyti

Ta pati tema kaip TEKSTAS. Vizualas pataikantis į esmines problemas. Šiandien stiprus vizualas (maketas, video, skaidrės, karuselė, kolekcija) reiškia tikrai ne BRANGUS maketas ar vaizdo klipas su 8K raiška.

STIPRUS – kartais paprasta asmenukė, kartais prekių karuselė, kartais video vlogas, o kartais stilingas maketas.

Vizualas parenkamas pagal tai koks įmonės pasiūlymas ir pati įmonė, o svarbiausia, kas geriausiai atspindės jūsų auditorijos problemą arba jos sprendimą?. Čia susipina paprastumas su kūryba. 
Jeigu atsakingai esame pasiruoše apie savo auditoriją (oirmas patarimas), tuomet turėsime supratimą koks vizualas būtų palankiausias, kad liktų pastebėtas mūsų tikslinės auditorijos – šis vizualas turi iškart atkreipti tikslinės auditorijos dėmesį – pataikyti tiesiai į jų esminę problemą, kurią galite išspręsti Jūs.

5. Tvarkinga Facebook reklamos techninė pusė ir nustatymai

Tinkamai įrašytas Facebook pixelis, tinkamai paruošti “eventai”, protingai parinktos auditorijos ir logiškai parinktas kampanijos tipas (kartais reikia srauto, kartais konversijų, kartais leads, o kartais susidomėjimo), apgalvotai pasirenkamos reklamos vietos. Visa tai svarbu, norint, kad reklama būtų sėkminga.

1. Susikurkite Facebook business manager ir užpildykite visą reikalingą informaciją.
Tą galite padaryti čia – https://business.facebook.com/
2. Susikurkite reklamos paskyras bei prie Business manager pridėkite Facebook puslapį.
3. Patvirtinkite savo svetainės domeną ir pridėkite prie Facebook business manager.
4. Susikurkite Facebook pixel savo paskyroje. Būkite tikri, kad jūsų svetainėje yra įkeltas Facebook pixel kodas, kuris renka duomenis apie ateinančius lankytojus į svetainę bei jų atliekamus veiksmus.
Galite sukurti per pagrindinę paskyros valdymo panelę arba paspaudus šią nuorodą – https://business.facebook.com/events_manager2
5. Susikurkite visas jūsų verslui reikalingas auditorijas. https://business.facebook.com/adsmanager/audiences
Plačiau apie visus šiuos procesus turime straipsnį kaip susikurti pirmąją Facebook reklamos kampaniją – SKAITYTI.

6. Tinkamas Facebook reklamos tikslas

Su Facebook reklama galima siekti įvairių tikslų. Turite žinoti ko jums reikia su kiekviena paleista reklamos kampanija. Jeigu jūs esate el. parduotuvė, tuomet jums aktualiausia bus pardavimai, jeigu paslaugų įmonė – tai gali būti LEAD kampanija, rinkti potencialių klientų kontaktus. O gal norite, kad apie jūsų produktą sužinotų kuo daugiau žmonių? Renkatės REACH kampaniją. Išsigryninkite koks dabar pas jus etapas ir ko jums labiausiai reikia. Jeigu parinksite netinkamą tikslą, pavyzdžiui pasirinksite SRAUTĄ vietoje konversijos, tuomet į svetainę Facebook reklama pritrauks daug lankytojų, tačiau jie nebus tie, kurie siunteresuoti pirkti. Jeigu parinksite, kad jūsų Facebook reklama būtų pamėgta ir ant jos žmonės komentuotų, būtent tokių žmonių Facebook algoritmas suras kuo daugiau, tačiau ne tų, kurie suinteresuoti pirkti.

7. Protinga Facebook reklamos strateginė dalis

Dažniausiai norint parduoti, vienos reklamos nepakanka, būna tęstinumas, vadinamas remarketingas (pakartotinė reklama).

Kuri reklama bus pirmoji, su kokia žinute? Kiek atskirų reklamų darysite, kada žinosite, kad laikas konkrečiam pardavimo pasiūlymui? Kokioje reklamoje kokį tekstą ir vizualą naudosite?

Ar tiesiog iškart reklamuosite ir bandysite parduoti? Nes tai RETAI būna geras sprendimas.

Taigi, nuo verslo modelio ir nuo paslaugos ar produkto priklausys kokią strategiją, kokias auditorijas papildomai kursite, kada kuriai auditorijai rodysite reklamas. Štai viena iš strategijų piltuvėlio principu:

facebook ir google remarketingo strategija

Šią strategiją dar galima perteikti su tokia schema:

facebook reklamos strategija

8. Pasiūlymo pardavimo puslapis, kuris parduoda

Ir dar, dažniausiai jūsų pasiūlymas turės savo atskirą puslapį jūsų internetinėje svetainėje. Ir ten įvyksta pardavimas arba ne. Kad pasiūlymo puslapis būtų sėkmingas ir galėtų parduoti, tam taip pat yra ŽINIOS.

Pasidalinsiu vienu iš šablonų, kaip pavyzdį, tačiau kiekvienas pasiūlymas turi savo struktūrą, bet, kad aiškiau suprasti, puslapis turi savo psichologinę eilės tvarką kaip pateikti informaciją, žingsnis po žingsnio, kad klientas atsakytų į visus savo klausimus ir galiausiai įsigytų produktą:

1. Antraštė

2. Įžanga (kam skirtas pasiūlymas, kodėl turėtų susidomėti)

3. Kompetencija

4. Pasiūlymas

5. Naudos / privalumai / pranašumai

6. Atsiliepimai

7. Pasiūlymo vertės priminimas

8. Visų kliento rizikų pašalinimas

9. Kvietimas imtis veiksmo

10. Pasiūlymo ribotumas (ribotas kiekis ar laikas)

Štai keletas pavyzdžių kas yra gerai KONERTUOJANTIS pardaviminis puslapis:

https://milliondollarads.com/winner

https://www.squarespace.com/#stores

Pasidalinkite su tais, kam ši informacija gali praversti. Ačiū!

Facebook
LinkedIn
Email