12 rinkodaros pamokų, kurias verta suprasti iš anksto
TURINYS 12 rinkodaros pamokų, kurių verčiau nekartoti Per daug metų gilinantis į marketingą, atsiranda daug išvadų, kurios atsako į daug klausimų. Šiai dienai marketingas tapo
TURINYS 12 rinkodaros pamokų, kurių verčiau nekartoti Per daug metų gilinantis į marketingą, atsiranda daug išvadų, kurios atsako į daug klausimų. Šiai dienai marketingas tapo
21 amžiaus rinkodara kitokia. Čia nėra B2B ar B2C rinkodaros. Liko viena strategija Žmogus – Žmogui. Rinkodara turi būti gyva ir kūrybinga, paremta žmogiškaisiais resursais.
Yra pasitikėjimas Jūsų verslu – bus ir pardavimai. Ryšio su auditorija kūrimas. Kaip kurti rinkodaros strategiją, kuri gerintų jūsų reputaciją ir stiprintų patikimo verslo įvaizdį?
Kaip elgtis jeigu pastebėjote, kad jūsų konkurentai savo reklamoje sako netiesą? Kaip pavyzdys, jie teigia tam tirkus faktus, kuriems nėra oficialių įrodymų, kaip pavyzdžiai “Geriausia ar aukščiausia kokybė visoje Lietuvoje”.
Tai kitoks požiūris į jūsų verslo plėtrą per rinkodaros prizmę. Šis požiūris leidžia plačiau matyti rinkodaros strategiją ir į viską žiūrėti ilgalaike perspektyva.
Jei norite padvigubinti pardavimus, privalote iš naujo išanalizuoti savo verslo auditoriją. Kokie, kas jūsų tiksliniai klientai?
Reikėtų įsigilinti ne tik į demografinį, bet ir į psichologinį paveikslą. Jau girdėta informacija? Neskubėkite… Tai pats svarbiausias žingsnis.
Keletas svarbių Facebook reklamos patarimų, kurie padės jūsų Facebook reklamą perkelti į kitą lygmenį. Visi šie patarimai – esminiai principai. Tačiau gera Facebook reklama ir yra esminių principų taikymas.
Facebook reklamos paslaptys – ar jos egzistuoja? Kaip ir visur – kiekviena paslaptis tai tik nežinoma informacija. Vieniems kai kurie patarimai jau žinomi ir išbandyti, kai kuriems neatrastas potencialias, kuris gali pagerinti verslo reklamos rezultatus.
Facebook reklama ir Facebook rinkodara verslui turi daug privalumų. Jeigu dar nepradėjo žengti į Facebook pasaulį, šiame straipsnyje pateiksime keletą svarbių argumentų kodėl verta.
Yra siūloma idėja, kad reikia kuo daugiau skelbti turinio socialinėje medijoje, kaip pvz yra nuspręsta, kad dėti kiekvieną dieną po postą arba bent 2 kartus per savaitę. Taip sako socialinių tinklų algoritmai ir statistika, norint, kad turinys būtų rodomas kiek įmanoma didesniam fanų skaičiui. TIESA.
Augantis Verslas – tai atsidavusi ir versli komanda, atsižvelgianti į kliento tikslus ir poreikius. Mūsų nedomina darbas „konvejeriu“. Mūsų komanda apie įsigilinimą, verslo supratimą ir drąsių, apgalvotų veiksmų įgyvendinimą.
Visos teisės saugomos. 2025 © augantisverslas.lt Bet koks informacijos panaudojimas galimas tik iš anksto gavus leidimą. Suderinus, paskelbti puslapio turinį, galima tik greta nukopijuoto turinio nurodant aktyvią nuorodą į augantisverslas.lt. Kopijuoti puslapio turinį, nuotraukas ir vaizdo failus be nuorodos į augantisverslas.lt puslapį griežtai draudžiama.