skaitmeninės reklamos agentūra kaune

Kokius ir kiek reklamos kanalų pasirinkti

Nesvarbu didelė ar maža įmonė, šį rinkodaros kanalų pasirinkimo principą rekomenduočiau visiems. Tai patarimas, kuris sutaupys jūsų verslui PINIGŲ čia ir dabar.
TURINYS

Įvairūs pasiūlymai iš reklamos specialistų ir agentūrų

Kai pradėsite savo verslą (arba jau turite jį) Jums rašys, skambins skirtingos reklamos agentūros ir skirtingi specialistai.

Idealiausia jeigu galite su klientais pasikalbėti gyvai ir asmeniškai visko paklausti, kol pagaliau matysis aiškios tendencijos tarpusavyje.

Vieni iš jų siūlys SEO paslaugas, kiti socialinės medijos reklamą ar Facebook, Instagram administravimą, kiti sukurti naujovišką internetinę svetainę. Norėsite visko, nes kai Jums pardavinės paslaugą, atrodys, kad ji jums reikalinga. Tačiau taip dažnai ir būna, visos marketingo paslaugos dažniausiai būna patrauklios, tačiau svarbu atkreipti dėmesį į vieną dalyką – žinoti kada reikalingos skirtingos paslaugos ir kada reikalingos būtent jūsų verslo procese, kokioje stadijoje?
Visos šios paslaugos turi savo laiką jūsų augime, daugumos iš jų tikrai nereikia iškarto. Tačiau, kai jūsų verslas paaugs arba pasieks tam tikrą etapą, tuomet verta galvoti apie daugelį iš tų siūlomų paslaugų. Na ir tiesa ta, kad daugelis pardavėjų jums to nepasakys, ir dažniausiai todėl, nes nežino jūsų pajamų ir pelno situacijos, maržos ir t.t. Ir aišku, jiems aktulu jų augimas ir jų pardavimai, tad būkime atviri – ne visi pagalvojame apie kito daržą ir kartais nuslepiame faktą, kad ta paslauga atsipirks tik kažkada, kas dažnai nebūna tinkamas sprendimas verslui.
Ką daryti?
Reikia tiksliai išsiaiškinti, kas čia ir dabar būtų pelningiausia jūsų veikloje. Kuri marketingo strategija jau rytoj galėtų generuoti pajamas? Kokia 1 marketingo strategija jau rytoj galėtų pritraukti naujus klientus? Kai verslas pradeda galvoti apie marketingą, visada pradėkite nuo pačio tikslingiausio kanalo, pačios esminės idėjos kur yra jūsų pelnas. Atraskite tą kanalą ir iš jo kurkite stabilias pajamas. Tai pirminis žingsnis, kuris be didelių investicijų ir „vilties” leis jums pamatyti augimą ir marketingo naudą. Pradėsite pasitikėti, pajusite augimą ir atrasite daugiau motyvacijos plėstis.
Kiekvienam verslui tai bus individuali strategija, tačiau neapsikraukite sudėtingais, kompleksiniais būdais, ilgais pardavimo kanalais, atnešančiais naudą nežinia kada. Pradžioje reikia surasti patį paprasčiausią būdą, kuris generuoja naujus klientus. Įdirbkite tą vieną strategiją, kad ji būtų deimantas užtikrintai nešantis pajamas.
Kai tokia strategija bus, tuomet galima galvoti apie sekančius marketingo ir įvaizdžio etapus: socialinės medijos komunikacija, turinio rinkodara, video turinys, skirtingos reklamos kampanijos, youtube reklama, gmail reklama, SEO ir t.t. Nes visi šie dalykai reikalauja laiko ir neatneš pamatuojamos vertės artimiausiu metu. Tačiau tai nereiškia, jog jos nereikalingos. Priešingai, vėliau, verslui užaugus, tai bus būtina, norint plėstis.
Tai aktualu ne tik pradedantiems, bet ir didesniems verslams, kurie iki šiol neturi to pagrindinio ir veiksmingo pardavimų šaltinio, arčiausiai esančio ir greičiausiai, ir efektyviausiai generuojančio pelną.
Toks būtų mano sąžiningas patarimas. Neskubėkite daryti to, kas neturi pamatuojamos naudos artimiausiu metu. Paslaugų tiek daug, visos skirtingos. Nepasimeskite marketingo rinkoje. Ir nebijokite neskubėti ir nedaryti visko, kaip būna sakoma: „Reklamuokite save kuo daugiau ir išnaudokite visus kanalus“, tai yra netiesa ir požiūris, kuris į galvą įneš sumaištį, chaosą ir jausmą, kad nespėjate, ko pasekoje stresas, įtampa ir apatija verslui.

Apibendrinimas

a) Pasirinkite 1 strategiją, kuri greičiausiai ir efektyviausiai generuos pelną. Geriau atidirbti vieną strategiją, nei bandyti viską ir nepasiekti rezultato.
 
b) Neapsikraukite strategijomis, kurios atneš naudą „kažkaip”, „kažkada” arba neinvestuokite į marketingą, kuris neturi pamatuojamos naudos artimiausiu metu.
 
c) Kai turėsite veikiančią 1 strategiją, tuomet galvokite apie 2. Kai turėsite veikiančią 2, apie 3 ir t.t.
 
d) Paslaugų teikėjai Jums dažnai nepasakys, jog jų paslauga šiuo metu jūsų verslui neatneš rezultato. Jeigu ir pasakys, įsitikinkite kokie rezultatai bus. Pradžioje mąstykite skaičiais, visi vizualiniai ir kūrybiniai dalykai ateis su laiku, pradžioje svarbiausia pajamos, iš kurių galėsite daryti visa kitą.

Pasidalinkite su tais, kam ši informacija gali praversti. Ačiū!

Facebook
LinkedIn
Email

Gaukite 3 individualius, socialinių tinklų komunikacijos patarimus

Užpildykite formą ir per 48 valandas sugeneruosime INDIVIDUALIAI jūsų verslui  3 socialinių tinklų komunikacijos patarimus

Gaukite 3 individualius patarimus kaip video reklama gali pagerinti jūsų verslo rezultatus

Užpildykite formą ir per 48 valandas sugeneruosime INDIVIDUALIAI jūsų verslui  3 patarimus kaip video gali pagelbėti jūsų verslo augimui

Gaukite 3 individualius patarimus kaip naujas tinklapis gali pagerinti jūsų verslo rezultatus

Užpildykite formą ir per 48 valandas sugeneruosime INDIVIDUALIAI jūsų verslui 3  patarimus apie tinklapio galimybes jūsų verslui

Gaukite 3 individualius, Google reklamos patarimus Jūsų verslui

Užpildykite formą ir per 48 valandas sugeneruosime INDIVIDUALIAI jūsų verslui 3 Google reklamos patarimus

Gaukite 3 individualius, Facebook reklamos patarimus Jūsų verslui

Užpildykite formą ir per 48 valandas sugeneruosime INDIVIDUALIAI jūsų verslui 3 Facebook reklamos patarimus

Gaukite 3 individualius, strateginius rinkodaros patarimus Jūsų verslui

Užpildykite formą ir per 48 valandas sugeneruosime INDIVIDUALIAI jūsų verslui  3 rinkodaros patarimus