a) Pasirinkite 1 strategiją, kuri greičiausiai ir efektyviausiai generuos pelną. Geriau atidirbti vieną strategiją, nei bandyti viską ir nepasiekti rezultato.
b) Neapsikraukite strategijomis, kurios atneš naudą „kažkaip”, „kažkada” arba neinvestuokite į marketingą, kuris neturi pamatuojamos naudos artimiausiu metu.
c) Kai turėsite veikiančią 1 strategiją, tuomet galvokite apie 2. Kai turėsite veikiančią 2, apie 3 ir t.t.
d) Paslaugų teikėjai Jums dažnai nepasakys, jog jų paslauga šiuo metu jūsų verslui neatneš rezultato. Jeigu ir pasakys, įsitikinkite kokie rezultatai bus. Pradžioje mąstykite skaičiais, visi vizualiniai ir kūrybiniai dalykai ateis su laiku, pradžioje svarbiausia pajamos, iš kurių galėsite daryti visa kitą.