Nesuprantu…Marketingas neatneša rezultatų
Kiekvieną mėnesį išleidžiate solidžią pinigų sumą Facebook, Google, SEO, Youtube, Instagram reklamai, tačiau pardavimų vis tiek nėra? Panagrinėkime kokios gali būti priežastys.
Kiekvieną mėnesį išleidžiate solidžią pinigų sumą Facebook, Google, SEO, Youtube, Instagram reklamai, tačiau pardavimų vis tiek nėra? Panagrinėkime kokios gali būti priežastys.
1 žingsnis – Facebook Business Manager paskyra Facebook Business Manager yra Facebook dalis / įrankis, kuriame yra jūsų Facebook reklamos paskyra, verslo puslapiai ir kiti

Vienas populiariausių socialinių tinklų pasaulyje su 500 milijonų kasdienių vartotojų!
Yra daugybė guru, kurie parduoda įvairias „paslaptis” kaip per trumpą laiką tapti Instagram legenda.
Tačiau mes apie tokias paslaptis nekalbėsime, priešingai, aptarsime tik švarius, teisingus būdus auginti savo Instagram paskyrą nuo pradžių.
Netikri sekėjai, algortimo pažeidimai ir robotai mūsų nedomina – visi šie būdai laikini ir dažnai susilaukia paskyros užblokavimo.

Kaip CHAT programlės gali padidinti jūsų el. parduotuvės pardavimus TURINYS Bendravimui yra ne tik el. paštas ar socialiniai tinklai. Galima taip pat išnaudoti chat programėles,

Į svetainę galima pritraukti didelius lankytojų srautus, tačiau jeigu svetainė nekonvertuojanti tuomet jūsų parduotuvė praranda labai daug pardavimų. Patogus naršymas, psichologiniai aspektai, tinkami raginimai (CTA), svetainės struktūra ir kt. turi didžiulę įtaką koversijų rodikliui.

Vartotojų sukurtas turinys, tai turinys sukurtas ne jūsų verslo, tačiau pačių asmenų, kurie turėjo ryšį su jūsų verslu.

Klientų išlaikymas, kaip ir naujų pritraukimas yra labai svarbu. „Stitch Labs“ duomenimis, grįžtantys klientai sudaro 22 % parduotuvių pajamų ir tai yra tik 11% visos duomenų bazės (grįžtančių klientų). Taip pat šie klientai per metus išleidžia 15% daugiau.

Įvairių nuolaidų, akcijų ir pasiūlymų reklamavimas el. parduotuvėje savo klientams yra puikus būdas padidinti internetinės parduotuvės pardavimus neišleidžiant papildomo reklamos biudžeto.

COVID19 pandemija pastūmėjo verslus į internetinį pasaulį, natūraliai padidėjo konkurencija tarp el. parduotuvių. Kažkada pakako vos vieno reklamos kanalo, tačiau laikai pasikeitė, 2022 metais elektroninėms parduotuvėms reikia kur kas daugiau pastangų norint išlikti, o svarbiausia – dominuoti savo rinkoje. Šiame straipsnyje trumpai supažindinsime kas yra internetinių parduotuvių rinkodara ir kokias strategijas vertėtų apmąstyti savo parduotuvei 2022 metais.

Prognozės rodo, kad Facebook grupės taps vis svarbesniu rinkodaros įrankiu, kur vis daugiau dėmesio telkia socialinių tinklų ekspertai. Tai galingas rinkodaros įrankis suburiantis jūsų tikslinę auditoriją į vieną vietą, su kuria galite nemokamai bendrauti bei dalintis informacija.
Augantis Verslas – tai atsidavusi ir versli komanda, atsižvelgianti į kliento tikslus ir poreikius. Mūsų nedomina darbas „konvejeriu“. Mūsų komanda apie įsigilinimą, verslo supratimą ir drąsių, apgalvotų veiksmų įgyvendinimą.
Visos teisės saugomos. 2025 © augantisverslas.lt Bet koks informacijos panaudojimas galimas tik iš anksto gavus leidimą. Suderinus, paskelbti puslapio turinį, galima tik greta nukopijuoto turinio nurodant aktyvią nuorodą į augantisverslas.lt. Kopijuoti puslapio turinį, nuotraukas ir vaizdo failus be nuorodos į augantisverslas.lt puslapį griežtai draudžiama.