Kaip padidinti internetinės parduotuvės konversijų rodiklį be papildomų išlaidų?
Į svetainę galima pritraukti didelius lankytojų srautus, tačiau jeigu svetainė nekonvertuojanti tuomet jūsų parduotuvė praranda labai daug pardavimų. Patogus naršymas, psichologiniai aspektai, tinkami raginimai (CTA), svetainės struktūra ir kt. turi didžiulę įtaką koversijų rodikliui.
Vartotojų kuriamas nemokamas turinys jūsų verslui (VST)
Vartotojų sukurtas turinys, tai turinys sukurtas ne jūsų verslo, tačiau pačių asmenų, kurie turėjo ryšį su jūsų verslu.
Lojalumo programos internetinių pardavimų augimui
Klientų išlaikymas, kaip ir naujų pritraukimas yra labai svarbu. „Stitch Labs“ duomenimis, grįžtantys klientai sudaro 22 % parduotuvių pajamų ir tai yra tik 11% visos duomenų bazės (grįžtančių klientų). Taip pat šie klientai per metus išleidžia 15% daugiau.
Nuolaidos, kuponai ir pasiūlymai el. parduotuvei
Įvairių nuolaidų, akcijų ir pasiūlymų reklamavimas el. parduotuvėje savo klientams yra puikus būdas padidinti internetinės parduotuvės pardavimus neišleidžiant papildomo reklamos biudžeto.
Internetinės parduotuvės rinkodara ir reklama 2022 metais
COVID19 pandemija pastūmėjo verslus į internetinį pasaulį, natūraliai padidėjo konkurencija tarp el. parduotuvių. Kažkada pakako vos vieno reklamos kanalo, tačiau laikai pasikeitė, 2022 metais elektroninėms parduotuvėms reikia kur kas daugiau pastangų norint išlikti, o svarbiausia – dominuoti savo rinkoje. Šiame straipsnyje trumpai supažindinsime kas yra internetinių parduotuvių rinkodara ir kokias strategijas vertėtų apmąstyti savo parduotuvei 2022 metais.
Kaip auginti Facebook grupę? Naudingi patarimai Facebook grupės marketingas
Prognozės rodo, kad Facebook grupės taps vis svarbesniu rinkodaros įrankiu, kur vis daugiau dėmesio telkia socialinių tinklų ekspertai. Tai galingas rinkodaros įrankis suburiantis jūsų tikslinę auditoriją į vieną vietą, su kuria galite nemokamai bendrauti bei dalintis informacija.
Facebook pixel
Jeigu leidžiate Facebook reklamas, yra vienas svarbus įrankis, kuris padės efektyviau išleisti reklamos biudžetą – Facebook pikselis (Meta pixel).
Reklama internete 2022 metais – tendencijos ir pagrindai
TURINYS Reklama internete labai plati sąvoka. Tačiau pradedant savo kelionę į reklamos pasaulį internete, turime suprasti esmę: kas tai yra, iš ko ji sudaryta, kaip kurti reklamą. Internetinė reklama tapopačiu svarbiausiu rinkodaros priemonių visame pasaulyje ir reklama internete augima įspūdingais skaičiais. Vis daugiau verslų pereina į internetinę erdvę ir tam yra pagrindinė priežastis – žmonės […]
Google ads – paieškos reklama (Google AdWords)
TURINYS Pradėkime nuo to, kad Google AdWords 2018 metais pakeitė savo pavadinimą ir dabar apima visas Google reklamos priemones vienu pavadinimu – Google Ads. Kad mums būtų patogiau atskirti skirtingas Google Ads reklamas, naudokite sąvoką Google paieškos reklama (Google AdWords). Reklamą rodykite tik tuomet, kai klientai ieško to, ką Jūs siūlote Google sistemoje žmonės ieško […]
Google banerinė reklama GDN (Google display ads)
TURINYS Kas yra Google banerinė / vaizdinė reklama? GDN reklama Google banerinė reklama – tai baneriniai / vaizdiniai reklaminiai skelbimai, matomi populiariausiuose portaluose ir kitose interneto svetainėse. Visos šios reklamos konkrečių įmonių, norinčių parduoti savo produktus ir paslaugas. Pvz: Su Google vaizdine reklama galite pasiekti net 92% interneto naudotojų visame pasaulyje. Tai puiki strateginė rinkodaros priemonė, kuri […]