Nuolaidos, kuponai ir pasiūlymai el. parduotuvei

Įvairių nuolaidų, akcijų ir pasiūlymų reklamavimas el. parduotuvėje savo klientams yra puikus būdas padidinti internetinės parduotuvės pardavimus neišleidžiant papildomo reklamos biudžeto.
TURINYS

Akcijos ir pasiūlymai gali būti įvairių tipų: nemokamas pristatymas,  procentinė nuolaida nuo kainos, „pirk ir gauk dovaną“, „pirk du už vieno kainą“ ir pan. Tai suteikia tiek privalumų, tačiau turi ir keletą neigiamų aspektų.

Pliusai:

  • Didesnis klientų lojalumas;
  • Nauji klientai;
  • Didesnis konertavimo rodiklis
  • Greitas sandėlio atlaisvinimas;
  • Pardavimų tikslų pasiekimas

Minusai:

  • Sumažėjusi marža bei pelningumas;
  • Prekės ženklo įvaizdžio pažeidimas
  • Klientų pratinimas laukti geresnių pasiūlymų, todėl pardavimų sumažėjimas kitais sezonais;
  • Auganti tikimybė pritraukti pirkėjus, kuriems svarbu tik kaina. Pritraukiami nelojalūs klientai.
  • Pritraukiami netiksliniai jūsų verslo klientai.

Pasiūlymai gali tapti ne tik naujų klientų pritraukimo įrankiu, tačiau ir ojalumo didinimo įrankiu. Labai svarbu žinoti kokia jūsų internetinės parduotuvės strategija ir pagal ją pasirinkti tuos pasiūlymus bei tuose pirkimo etapuose, kurie padės pasiekti jūsų norimus tikslus.

Jeigu jūsų prekės su mažesnėmis marožomis arba labiau prabangios prekės, pasiūlymų kūrimas labiau tinkamas lojaliems klientams, bet ne savaitinėms  ar netikėtoms akcijoms. Ir žinoma turint dideles maržas savaitiniai pasiūlymai ar kitokios akcijos gali ženkliai padidinti jūsų verslo augimą.

Dažniausiai naudojami specialių pasiūlymų tipai:

Procentinės nuolaidos – pritaikoma procentinė nuolaida prekei, kategorijai arba perkant vieną prekę, kitai prekei x procentų nuolaida.

Vertės nuolaidos – kuo daugiau išleidžiate, tuo didesnę fiksuotą nuoladią gaunate. Pavyzdžiui, pirkite už 100 EUR, ir gaukite 10 EUR nuolaidą. 

Kaip pasirinkti tarp procetninės ir vertės nuolaidų? Jeigu prekė iki 100 EUR naudokite procentinę nuolaidą, jeigu virš 100 – vertės nuolaidą. Tai psichologinis momentas, kuris suteiks didesnės vertės klientui jausmą.

Nemokamas pristatymas – dažnai naudojama priemonė, kai reikia užsakyti iki tam tikros sumos, kad pristatymas būtų nemokamas. Tai puiki taktika norint padidinti vidutinę krepšelio kainą. 

Nemokama dovana – klientai gauna papildomą vertę įsigydami prekes. Tai puikus būdas paskatinti prekių pardavimus, kurios sunkiau parsiduoda arba yra brangesnės kategorijos. 

Šiuo metu el. parduotuvėe yra 2 tipų pasiūlymų pritaikymas:

Automatinis – įsidėjus prekes į krepšelį yra rodoma nuolaida iškart. Tuomet klientams nereikia ieškoti nuolaidos kodu el. laiške ar kažkur kitur. Tuomet klientams nereikia kodo įvesti rankiniu būdu. Tai pagreitina užsakymo įvykdymą, taip pat 1,8 karto padidina ir pačią pardavimų konversiją. 

Rankinis – nuolaidos kodas turi būti suvedamas pačio kliento į atitinkamą laukelį. Šis būdas puikiai tinka, kai norima nuolaidos kodą pritaikyti tik tam tikrai grupei ar reklamos kampanijai, pavyzdžiui savo le. pašto klientų duombazei. Tuo pačiu galite lengviau testuoti koks nuolaidos kodasa r koks bonusas generuoja daugiau pardavimų.

Apžvelkime pagrindinius būdus kaip galite panaudoti savo pasiūlymus / akcijas / nuolaidas

Savaitinės / mėnesinės nuolaidos – dažniausiai šios akcijos naudojamos mėnesio viduryje ar pabaigoje, kai norima pasiekti mėnesinius tikslus. 

Išankstiniai pasiūlymai – jeigu dar neturite prekių arba ruošiate kažką unikalaus, galite pasiūlyti mainais nuolaidos kuponą už lankytojų el. pašto adresą.

Šventiniai ir sezoniniai pasiūlymai – tai Juodasis penktadienis, įvairios šventės, dienos ir svarbesnės datos. 

Neapmokėtų krepšelių pasiūlymai – galite atsiųsti nuolaidos kodus, kurie paliko neapmokėtus krepšelius. Nuolaidos kodą galite atsiųsti el. paštu. Atlitki tyrimai rodo, kad neapmokėtų krepšelių lieka apie 70%, o priežastys labai įvairios: puslapio strigimas, netikėta situacija ir pnš. todėl paskatinimas gali pagerinti jūsų pardavimus, žinant, kad ši auditorijos kategorija jau parodžius ganėtinai stiprią pirkimo intenciją. 

Pašto / naujienlaiškio prenumeratos pasiūlymas – el. paštų duomenų bazė labai svarbus reklamos kanalas el. parduotuvėms. Šiuos kontaktus turėsite visada ir galėsite pasiekti nemokamai. Mainais už nuolaidos kodą galite paprašyti užsiprenumeruoti jūsų naujienlaiškiui. Vėliau galėsite stiprinti santykius atsiųsdami vertinogs informacijos, naujų nuolaidų ir panašiai. 

Paskatinimas mėgti, sekti ir dalintis socialiniuose tinkluose – galite paskatinti savo buvusius pirkėjus palikti atsiliepimą mainais už 10 eur nuolaidos kuponą. Tikrų klientų atsiliepimai padės stiprinti pasitikėjimą jūsų verslu, taip pat padidins socialinių tinklų pasiekiamumą.

Rekomendacijos – sukurkite rekomendacijų sistemą, kai už kiekvieną rekomendaciją jūsų klientai gauna nuolaidas savo pirkiniams. Tuomet tiek naujas, tiek senas klientas gali gauti papildomas nuolaidas.

Pasiūlymas pirmą kartą perkančiam klientui – pasiūlykite naujiems svetainėms lankytojams kažką ypatingo, kad jie virstų jūsų pirkėjais. Tai gali būti akcija, nemokamas pristatymas.

Minimali pirkimo nuolaida – jeigu nustatote sumą, kurią surinkus klientai gauna nuolaidą, tai gali padidinti vidutinį kliento krepšelį. Tuomet klientai perka daugiau prekių, išleidžia daugiau, tačiau ir sutaupo daugiau nei pirkdami prekes atskirai. Vienas iš būdų kaip paskaičiuoti sumą nuo kurios taikysite nuolaidą – peržiūrėti kelių mėnesių vidutinę krepšelio kainą ir šiai sumai galite pritaikyti 10-20% arba nemokamą prisytatymą.

Socialinių tinklų pasiūlymai –  savo socialinio tinklo Facebook, Instagram ar Youtube fanams galite pasiūlyti nuolaidos kodą.

Klientų lojalumo pasiūlymai – specialūs pasiūlymai tiems, kas buvo jūsų pirkėjai. Galite išsiųsti asmeninį el. laišką žmonių, grupei, kurie buvo jūsų pirkėjai ir taip pastiprinti ryšį su jūsų įmone.

Pasiūlymas prieš išeinant iš parduotuvės – puiki progra padidinti pardvimus, oššokant pop up langui el. parduotuvėje, kai lankytojas nusprendžia išeiti iš parduotuvės bei artėja prie išjungimo mygtuko. Iššokančiame lange pasiūloma speciali kaina ar nuolaida, norint ją gauti reikia įrašyti savo el. pašto adresą bei paštu sulaukti laiško su nuolaidos kodu.

Remarketingo pasiūlymai – šis pasiūlymo pateikimo tipas veiksmingas, kadangi rodomas per Google ar Facebook tik tiems, kurie jau buvo jūsų svetainėje arba atliko specifinius veiksmus. Kadangi jie jau žino kas jūs esate – jiems lengviau parduoti, ypač pasiūlus papildomą nuolaidą.

Influencerių pasiūlymai – jau pačių influencerių integravimas yra didžiulė nauda jūsų verslui, tačiau jeigu jie kartu reklamuoja jūsų prekes su nuolaidos kodu, tai dar labiau sustiprina pardavimus.

Paskatinimas prisijungti prie lojalumo programos – papildoma nuolaida puiki paskata prisijungti prie jūsų turimos lojalumo programos. 

Pasiūlymai perkant internetu – jeigu turite fizinę parduotuvę, tačiau norite padidinti pardavimus internetu, kodėl gi nepasiūlius kažko papildomo perkantiems internetu, kaip nuolaidos?

Nuolaida perkant gyvai – atvirkštinis variantas internetiniams pardavimams. Jeigu norite paskatinti pardavimus savo renginyje, o gal fizinėje parduotuvėje, pasiūlykite nuolaidos kodą perkant gyvai.

Renginio dalyvių nuolaidos – paskatinti dalyvauti jūsų organizuojame internetiniame ar gyvame renginyje, galite visiems jiems pažadėti nuolaidos kuponus jūsų prekėms.

Klientų lojalumo nuolaidos – verslai, kurie turi lojalumo programas, galima apdovanoti savo lojalius klientus, kurie įsigijo daugiau produktų, arba pasveikinit juos su gimtadieniu, metiniu buvimu kartu, suteikiant nuolaidos kuponus jūsų prekėms. Galima sugalvoti daug įvairių priežasčių, kada klientai gauna papildomas paskatas.

Netikėti priedai bei dovanos, kurie padidina klientų lojalumą

Konkurencijai augant, reikia vis labiau pagalvoti, kaip sustiprinti ryšį su savo klientais. Naujos idėjos, staigmenos gali padėti sukurti emociškai tvirtenį ryšį tarp jūsų verslo ir klientų. Pasidalinsime keliomis idėjomis kaip sustiprinti rytį, norint padidinti lojalumą savo verslui.

Jūsų įmonės istorija - jūsų kodėl

Tikriausiai turite ne vieną idėją, kokią nuolaidą ar pasiūlymą parengti įvairioms šventėms. Tačiau ar kada nors pabandėte pasidalinti su klientais savo įmonės istorija, pasidalinant kodėl pradėjote daryti tai, ką pradėjote, kas jus paskatino, kokia jūsų motyvacija.

Nuoširdi istorija puikus būdas suartėti su klientais. Taip pat galite pasidalinti savo verslo vertybėmis, kuriomis tikite ir kurias taikote versle. Jeigu jums rūpi gamtos saugojimas ir tvarumas, paminėkite tai, jeigu rūpi parama kažkam – paminėkite ir tai.

Verslams labai svarbu save pristatyti ne tik kaip dirbtiniam objektui, bet kaip gyvam organizmui už kurio tokie patys žmonės kaip ir jie. Tai suteikia asmeniškumo, patikimumo. Bendravimas tarsi žmogus su žmoguimi sukuria visai kitokį ryšį, kuris veda prie klientų lojalumo.

Pasidalinkite su tais, kam ši informacija gali praversti. Ačiū!

Facebook
LinkedIn
Email