Atrakinkite Google Ads reklamos algoritmą ir plėskite verslą

Būkite matomi klientams, kai jie ieško jūsų turimų paslaugų ar produktų „Google“ paieškoje. Mokėkite tik už rezultatus, pvz., į svetainę nukreipiančius paspaudimus ar skambučius į įmonę.

Ar ir Jūsų verslui pažįstamos
šios problemos su Google reklama?

1

Išleidžiate Google reklamai, tačiau naujų klientų ir pardavimų neturite, gaunate tik daug paspaudimų ir peržiūrų.

Privalote gauti konkrečias užklausas ir žinoti konkretų kiekį, kiek iš jų atėjo iš Google.

2

Mokate už Google reklamos administravimą kiekvieną mėnesį ir nebesulaukiate naujų idėjų ir pasiūlymų.

Būna, kad agentūros stengiasi tik pirmus mėnesius, vėliau pastangos dingsta. Būtinos naujos idėjos.

3

Reklamos agentūros paslaugos mokestis auga ir nebelieka pakankamai biudžeto pačiai reklamai.

Dėl šios priežasties mūsų administracinis mokestis mažesnis bei yra % dalis už rezultatus.

4

Neturite Google reklamos strategijos, kuri klientus vestų nuosekliais etapais prie pardavimo.

Reikalinga nuosekli strategija su remarketingu ir kelių etapų reklamos rodymu pagal auditorijos „karštumą”.

5

Konkurentai parduoda panašius produktus bei paslaugas su Google reklama, o Jums to padaryti neišeina.

Būtina atsižvelgti į kitų strategijas, jeigu jos veikia. Tam puikiai tinka įrankis Google Ads Transparency

6

Teikiate puikią paslaugą ar turite puikų produktą, tačiau apie Jus žino tik rekomendacijų, bet ne Google reklamos dėka.

Ne kartą įsitikinome, kad Google reklama pritraukia klientus, tik reikia tinkamai su ja dirbti.

Pagrindiniai tikslai su Google reklama

Daugiau užklausų svetainėje

Pritraukite daugiau klientų į savo svetainę bei skatinkite skambučius bei užklausų palikimą.

Daugiau prekinio ženklo žinomumo

Stiprinkite savo prekinio ženklo matomumą, kad jis būtų kuo plačiau atpažįstamas.

Daugiau fizinių apsilankymų

Būkite pirmose žemelapio vietose, kai klientai ieškos panašios į jūsų paslaugą ar produktą.

Su Google reklama galima padaryti daug gerų dalykų:

Registruotis Konsultacijai dėl Google reklamos

Reklamą rodykite tik tuomet, kai klientai ieško to, ką Jūs siūlote

Google sistemoje žmonės ieško bet kokio savo klausimo. Čia atrandama ką pirkti, kur keliauti, ką veikti. Ir Jūs galite panaudoti Google reklamą tuomet, kai klientai ieškos Jūsų siūlomos paslaugos ar produkto. Ir nesvarbu kur klientas ieškos: telefone ar kompiuteryje, o gal planšetėje – JŪS BŪSITE PIRMI.

skaitmeninės reklamos agentūra
Milijonų
1

Sugeneruota apyvarta klientams per paskutinius keletą metų.

Užklausų
100

Sugeneruota potencialių klientų užklausų klientams per paskutinius keletą metų.

Mūsų teikiamos Google reklamos paslaugos

Google PerformanceMax reklama

Google Performance Max skirta maksimaliai padidinti konversijas per visus Google reklamos kanalus, naudojant vieną kampaniją. Jis automatiškai optimizuoja reklamos pasiekiamumą ir veiksmingumą, pasitelkdamas dirbtinį intelektą,

Google Ads - paieškos reklama pagal frazes

Google paieškos reklama leidžia jūsų verslui būti pirmose Google paieškos pozicijose, kai tikslinė auditorija ieško jūsų produktų ar paslaugų pagal konkrečius raktinius žodžius. Pirmieji rezultatai matomi beveik iškart.

Google Ads - banerinė (display) reklama​

Google banerinė reklama pasiekia daugiau nei 90% interneto naudotojų. Galimas remarketingas į anksčiau svetainę aplankiusius vartotojus, paskatinant juos pirkti su papildomu pasiūlymu. Taip pat puikus įrankis didinti žinomumą.

Google Ads - Smart reklama​

Išmanioji Google reklamos kampanija yra automatizuotas reklamos tipas, kuris naudoja mokymosi algoritmus optimaliam raktinių žodžių ir skelbimų pritaikymui, skirtas efektyviai pasiekti maksimalų matomumą Google paieškoje ir partnerių tinkluose.

Google Ads - Youtube reklama​

YouTube reklama suteikia galimybę pasiekti didelį auditorijos ratą per vaizdo turinį, leidžiant video prieš, per ar po įvairių vaizdo įrašų rodymą. Tai efektyvi strategija didinti prekės ženklo matomumą ir įtraukti potencialius klientus.

Google Ads - Maps reklama​

Google Maps reklamos padeda vietos verslams išsiskirti naudojant išskirtines ikonas žemėlapyje ir paieškos rezultatuose. Tai padidina matomumą ir skatina pardavimus, pasiekiant klientus tiesiogiai per jų navigacijos naudojimą.

Registruotis Konsultacijai dėl Google reklamos

Kol perskaitėte iki čia, Google paieška pasinaudojo virš 100 milijonų žmonių. Kiekvienas iš jų mato Google reklamą paieškos viršuje. O tai reiškia, kad ir Jūsų verslas gali būti viršuje bei išnaudoti šią reklamos priemonę klientų pritraukimui ir pardavimų skatinimui.

O kas nuostabiausia, kad klientai ieško labai konkrečių paslaugų ar produktų. Galime būti pirmose Google pozicijose pasirinkdami tik norimas frazes ir tik parašius tas frazes galėsime būti pirmi! Būkite pirmieji pasiūlę sprendimą savo klientams ir tokiu būdu būsite aukščiau už visus savo konkurentus.

Tinkamai parengus Google Ads reklamą galime ne tik parduoti, bet kartu didinti įmonės žinomumą bei plėsti klientų ratą. Ši reklamos priemonė iš ties gali tapti Jūsų verslo sėkmės priežastimi.

Google reklama veikia pačiu populiariausiu skaitmeninės rinkodaros principu – mokant už paspaudimą (angl. Pay Per Click, PPC), t. y. mokama už reklamą tik tuo atveju, jeigu klientas ant jos paspaudė ir buvo nukreiptas į jūsų internetinę svetainę. Yra ne vienas būdas leisti Google reklamą, labai svarbu atsirinkti tai, kas reikalinga konkrečiam verslui. Paleisti Google reklamą tikrai nėra sudėtinga, tačiau padaryti taip, kad būtų norimi rezultatai visai kas kita. Viena iš mūsų vertybių – dirbti su kiekvienu klientu, tarsi tai būtų mūsų pačių verslas, todėl labai atsakingai planuojame biudžetus ir stebime atsiperkamumą.

Nuolat kryptingai dirbame ir su savo klientais, kad nuspręstume, kokia mokamos reklamos strategija geriausiai atitinka jų poreikius ir tinka jų verslui. Kreipiame visą dėmesį į tai, kad kiekvienas mūsų klientas gautų didžiausią grąža iš Google Ads reklamos.

8 etapų marketingo strategija

Strategija kaip padvigubinti klientų skaičių per 90 dienų.

Marketingo paslapčių uždara grupė

Gaukite naujausią ir slapčiausią marketingo informaciją el. paštu.

Registruotis Konsultacijai dėl Google reklamos

Kaip sukuriama sėkminga Google reklama?

1. Išanalizuojame Jūsų verslo modelį ir auditoriją

Supraskite kas yra Jūsų klientas, kaip jis mąsto, ką mąsto, kokias turi baimes, abejones, ko jam trūksta, kas jį gasdina, kelia nerimą, kur jis lankosi, ką skaito, kuo domisi, ką veikia. Tinkamos analizės sudarymas yra labai svarbi dalis sėkmingos Google reklamos kampanijos. Skiriame daug laiko ir pastangų suprasti produktą / paslaugą bei tikslinį klientą. Tinkamos strategijos sudarymas leis Jums sumažinti paspaudimų kainą bei leis greičiau pasiekti aukštus rodiklius, kadangi bus aiškūs tikslai (KPI).

2. Pakoreguosime arba perdarysime svetainę pagal UX

Tinkama svetainės struktūra taip pat labai svarbi geriems Google reklamos rezultatams, kad lankytojai rastų visą reikalingą informaciją, kad taptų pirkėjais. Lankytojų elgsenos stebėjimas ir gerinimas padidins atvesto srauto konversijų procentą. Naudojame patvirtintą struktūros metodologiją, kuri įtraukia į struktūrą visus elementus, reikalingus klientą privesti prie norimo veiksmo. Svetainės struktūros tikslas: pašalinti visas lankytojo abejones ir privesti prie sekančio žingsnio.

3. Paruošime svetainę lankytojų stebėsenai

Lankytojo elgsenos stebėjimas svetainėje yra labai svarbi sėkmingos Google Ads kampanijos sudedamoji dalis. Gauti duomenys leis priimti sprendimus apie tinkamą ir netinkamą svetainės srautą, kad būtų galima susikoncentruoti į tikslinį klientą. Būtina sukurti Google Analytics, Google Tag Manager paskyras, kad būtų matomi lankytojų veiksmai ir išmatuojami kiekvienos reklamos kampanijos rezultatai. Tai leis reklamos biudžetą išnaudoti tik efektyviai.

4. Sukursime reklamos tikslus (konversijas)

Vien pritraukti lankytojų nepakanka, reikia, kad jis taptų klientu arba pirkėju. Būtina integruoti Google Tag Manager paskyrą, kad būtų matoma kiek pirkimų, krepšelių, skambučių ar užklausų sugeneravo kiekviena reklamos kampanija ar net konkretus raktinis žodis bei jam skirti didesnį biudžetą nei kitiems.

5. Išgvildentas super pasiūlymas

Jeigu kuriate reklamą, reikėtų turėti konkretų, stiprų ir konkurencingą pasiūlymą savo produktams ar paslaugoms. Su bonusais, geromis garantijomis, ribotu kiekiu ir ribotomis akcijomis. Šie super pasiūlymai turi atsispindėti tiek internetinėje svetainėje, tiek ir pačiose reklamos kampanijose, nes būtent pasiūlymas yra svarbiausias kriterijus klientui, ieškančiam jūsų paslaugų.

6. Raktinių žodžių / frazių analizė​

Jūsų paslaugas ir produktus klientai atranda ieškodami ir rašydami konkrečias frazes. Jas reikia išsiaiškinti ir nustatyti kurios naudingos Jūsų verslui. Šias frazes išanalizuoti ir viską sugrupuoti, kad nebūtų švaistomas biudžetas netiksliems raktažodžiams. Tai leis susitelkti tik į esminius Jūsų verslui klientus, kurie ieško to, ką siūlote Jūs.

7. Google reklamos kampanijų paleidimas

Galiausiai turint visą informaciją pradedama leisti Google reklama. Viskas sudėliojama į vietas, parenkami visi nustatymai, raktažodžiai, auditorijos, vietovės ir reklama pradeda generuoti pirmąsias užklausas. Pagaliau matysite pirmuosius rezultatus iš Google reklamos. Pradėsite gauti užklausas ir skambučius.

8. Rezultatų analizė ir nauji sprendimai

Vien paleisti reklamos ir nieko nedaryti - nepavyks. Tai nuolat kintantis ir gyvas procesas, kurį reikia puoselėti ir prižiūrėti. Pašalinti frazes, kurios negeneruoja klientų bei pridėti, kurios generuos. Koreguoti reikia ir tekstus bei kartais pridėti naujas reklamos kampanijas ir kt. Rezultatai nuolatos gerės, už mažesnį biudžetą gausite geresnį rezultatą.

Mumis pasitikėjo

Sėkmės istorijos su Google ir kita reklama

Saulės elektrinių įmonės sėkmės istorija

Su įmone užaugome nuo 0 iki 2+ milijonų metinės apyvartos. Naudodami skaitmeninio marketingo reklamos kanalus ir turinio kūrėimo strategiją.

Marketingo agentūros sėkmės istorija

Pasitelkdami 8S marketingo strategiją, išleidome 887 eur reklamai ir sugeneravome 49,125 eur apyvartą.

Finansų įmonės sėkmės istorija

Sukurta ~300 000€ metinės apyvartos automatizuota klientų pritraukimo sistema.

 

Vebinaro sėkmės istorija

Viena vebinaro transliacija, kuri įmonei sugeneravo apytiksliai 800 000 eur pardavimų.

 

AUGANTIS VERSLAS

Atviri, drąsūs ir atsidavę. Tokie yra Augantis Verslas komandos profesionalai. 

Nekuriame tik sauso, techninio marketingo – atrandame prasmę, gylį ir viziją, kurią nukreipiame tinkamai auditorijai.

  • Atmestinumą keičiam į atsidavimą.
  • Šabloniškumą į individualumą.
  • Abstraktumą ir nuomonę į konkrečius rezultatus bei skaičius.
  • Augantis Verslas apie nenustojamą augimą.

Šiuo tikslu logotipe ir komunikacijoje integravome begalybės simbolį.

Žinome, koks nelengvas verslininkų kelias.

 

Iššūkis po iššūkio, problema, po problemos ir tam nėra pabaigos.
 
Viską palengvintų užtikrintas klientų pritraukimo būdas.
 
Ir tai yra viena dažniausiai pasikartojančių problemų versle –klientų trūkumas.
 
Tačiau problema ta, kad rinkoje jūsų problemos niekas nenori išspręsti. 
 

Jūsų verslui nereikia nei naujų socialinių tinklų, nei SEO, nei tūkstančių sekėjų, jokių marketingo sąvokų ar terminų, ar procesų ar neaiškių strategijų, tiesa?

O dar konkrečiau ko jums reikia – ROI. RETURN ON INVESTMENT arba lietuviškai INVESTICINĖ GRĄŽA.

Tai reiškia – kiek kartų atsipirko jūsų reklama. Investuojate 100 eurų ir kiek pelno atnešė marketingas?

120 eur?

1000 eur?

Manau, kad nežinote, tiesa?

Ar turite tokius skaičius kaip:

 
Kiek naujų užklausų gavo jūsų verslas?
 
Kokia užklausos gavimo kaina?
 
Kiek reikia sugeneruoti užklausų, kad jūsų verslas gautų naują klientą?
 
Kokia atvesto naujo kliento vertė jūsų verslui per visą gyvenimą?
 
Šios metrikos būtinos klestinčiam verslui, kuris klientus pritraukia su marketingu arba norėtų pritraukti su marketingu.
 
Tikiu, kad savo aplinkoje girdite ir tokius pasakymus:
 
Pasileisk Google Ads paieškos reklamą pagal savo paslaugos raktažodžius ir klientai patys ateis pas tave.
 
Tiesa, klientai ateina, srauto nemažai, nors ir sumokėjote nemažai, bet problema išlieka. Jie apsilanko svetainėje, bet kas iš to? Jie klientais netampa…
 
Netampa, nes jūsų puslapis NEKONVERTUOJA. Jis tiesiog neveikia, nes jį kuriant nebuvo galvojama apie REZULTATĄ. Buvo galvojama apie GROŽĮ.
 
Arba girdite pasakymus – paleisk Facebook reklamą ir dar remarketingą srautui, kuris buvo svetainėje.
 
Ir vėlgi, srautas ateina, remarketingą mato – bet kas iš to? Kodėl verslai neturi klientų užklausų?
 
Blogiausia, kai pasako – investuok į gerą, greitą svetainę. Ir kas tai būtų? Kas yra gera svetainė? Kad greita – pilnai sutinku, o kad gera?
 
Kodėl taip vyksta?…
 
Niekas nežino kaip iš tikrųjų padėti verslui pritraukti klientus.
 
Yra nemažai specialistų, kurie puikiai išmano techninius dalykus, leidžia reklamas, tačiau marketingas toli gražu ne techniniai įgūdžiai.
 
Sunku. Norint iš tikrųjų pritraukti klientus, reikia daug žinių. Ir tos žinios neapsiriboja vienu marketingo kanalu. Turi būti bendras verslo ir marketingo matymas, visumos matymas. Nes geras marketingas gali būti tik tuomet, kai efektyviai veikia visi procesai, visi etapai ir pardavimų kanalas visuose savo etapuose atlieka savo užduotį.
 

Jokiam klientui nėra įdomus jūsų verslas, jo istorija ar panašūs dalykai. Žmonės ateinantys į jūsų svetainę trokšta tik vieno –išspręsti savo turimą problemą. 

Todėl reikia kalbėti daugiau apie jų turimą problemą ir mažiau apie savo prekes ir paslaugas. 
 
Jeigu Jūsų verslas gali išspręsti jų konkrečią, bent 1 problemą – JŪSŲ VERLAS KLESTĖS.
 
Nesu matęs nei vieno verslo, kuris užaugo dėka naujo logotipo ar gražių socialinių tinklų komunikacijos. Manau nesate ir jūs.
 
Tačiau esu matęs ir kartu auginęs verslus su naujų klientų užklausomis, jų konvertavimu, pardavimu. Tačiau tam reikėjo sistemos.
 
Geras marketingas, tikrai geras marketingas – geriausia investicija.
 
Joks pasaulio investuotojas negali pasiūlyti geresnės grąžos nei geras marketingas.
 
Warren Buffett vidutinė metinė grąža 20%.
 
Marketingas gali daug daugiau nei 20%.
 
Kiekvienas EURAS gali virsti 3 EURAIS arba net daugiau. Taigi atveskite man investuotoją, kuris pasiūlys 300% atsiperkamumą.

Registruotis Konsultacijai dėl Google reklamos

Google reklamos administravimo kaina

Profesionali Google Ads reklama
Nuo 100
/ mėnesį
  • Google reklamos strategija
  • Konkurentų analizė
  • Reklamos maketų kūrimas
  • Google paieškos reklamos kampanijos (Google adwords)
  • Google banerinė (display) reklama
  • Google Gmail reklama
  • Google Youtube reklama
  • Google Maps reklama
  • Google pakartotinė reklama (remarketingas)
  • Google Tag Manager sutvarkymas
  • Kasmėnesinių ataskaitų rengimas
  • Reklamos kampanijų optimizavimas (gerinimas)
  • Naujų idėjų, įžvalgų apie rinkodaros gerinimą dalinimasis

DUK apie Google reklamą

Dažniausiai užduodami klausimai susiję su Google reklama

Vartodami sąvoką Google reklama, turėtume žinoti, kad yra ne viena Google reklamos forma. Tai gali būti paieškos (Google adWords), kai jūsų svetainė būna rodoma pirmose puslapio pozicijose, gali būti banerinė reklama, kurią matote naršydami portaluose (Google display ads), taip pat į tai įeina Gmail reklama, kai savo el. pašto dėžutėje matote skelbimus bei taip pat Youtube reklama priklauso Google reklamai.

Google reklamos kaina priklauso nuo Jūsų pačių turimo biudžeto. Mažiausias biudžetas dienai gali būti 1 EUR. Toliau galima kelti klausimus „o ką galima pasiekti už 1 EUR”? Tuomet reikėtų kelti klausimus – o koks reklamos tikslas, nes nuo jo priklausys ką norime pasiekti už 1 EUR. Galime norėti pritraukti naują srautą į svetainę, tuomet vienas pritraukimas gali kainuoti nuo ~0,1 iki 1 EUR, galite norėti didinti žinomumą ir mokėti už parodymus.

Tai vizualiai matoma reklama – baneriai. Šį reklamos tipą dažniausiai naudoja pakartotinės rinkodaros tikslais, kai baneriai rodomi buvusiems svetainės lankytojams su tikslu juos susigrąžinti atgal. Tačiau banerinė Google reklama gali būti naudojama taip pat ir naujam srautui pritraukti, tokiu atveju baneriai rodomi pasirinktai auditorijai pagal įvairius kriterijus.

Efektyvumas priklauso nuo jūsų verslo modelio ir tikslinės auditorijos. Google reklama apima paieškos, vaizdo, turinio ir el. pašto reklamas, tačiau mažiems verslams labiausiai tinka paieškos skelbimai, nes jie pasiekia klientus, kurie aktyviai ieško jūsų produktų ar paslaugų.

Google reklamos kampanijos sėkmę galite matuoti naudodamiesi įrankiais kaip Google Analytics, kuris leidžia sekti konversijas, peržiūrų skaičių, spustelėjimų skaičių ir grąžą į investiciją (ROI).

Optimalizuoti reklamos kampanijos ROI galite pasirinkdami labai tikslinius raktinius žodžius, gerindami skelbimų kokybę ir testuodami įvairius skelbimo variantus. Taip pat svarbu reguliariai analizuoti kampanijos rezultatus ir atlikti būtinas korekcijas.

Google reklama gali būti efektyvi daugumai verslo nišų, tačiau sėkmė gali skirtis priklausomai nuo konkurencijos lygio, auditorijos įpročių ir produkto ar paslaugos pobūdžio. Svarbu išanalizuoti nišą ir konkurenciją, kad suprastumėte, kaip geriausiai pasiekti savo tikslus. 

Išlaidas galite sumažinti optimizuodami savo kampanijas taip, kad jos būtų kuo tikslesnės – tai apima geresnį raktinių žodžių atrinkimą, skelbimų grupavimą pagal temą ir aukštesnės kokybės skelbimų kūrimą. Taip pat svarbu reguliariai tikrinti ir atšaukti neveiksmingus skelbimus.

Užtikrinti, kad skelbimai pasiektų tinkamą auditoriją, galite naudodamiesi Google reklamos nustatymais, kurie leidžia tiksliai nustatyti geografinę vietą, amžių, lytį, pomėgius ir kitus demografinius kriterijus. Be to, efektyvus raktinių žodžių parinkimas ir skelbimų pritaikymas prie auditorijos poreikių padidins jūsų kampanijos sėkmę.

Naujausi video apie Google reklamą

Play Video
Play Video
Play Video
Play Video

Registruotis Konsultacijai dėl Google reklamos