Google Ads reklamos kainos išaugo net 29%

Per pastaruosius 4 metus „Google Ads“ reklamos kainos išaugo net 29%, remiantis „WordStream“. TURINYS Per pastaruosius 4 metus „Google Ads“ reklamos kainos išaugo net 29%, remiantis „WordStream“. Kodėl taip nutiko? – Auganti konkurencija: Vis daugiau įmonių investuoja į skaitmeninę reklamą, todėl aukcionai (už clikc) tampa brangesni. – Infliacija ir ekonomikos augimas. – „Google“ siekia asmeninių […]

Google PerformanceMax reklama – ar verta naudoti?

Google Performance Max yra naujas reklamos produktas, skirtas padidinti konversijas naudojant automatizuotas technologijas visuose Google reklamos kanaluose. Ši reklamos kampanija pasitelkia pažangius dirbtinio intelekto algoritmus, kad optimizuotų jūsų reklamų veiksmingumą realiu laiku, suteikdama galimybę pasiekti didžiausią grąžą iš investicijų (ROI).

Efektyvi Google Maps (local ads) reklama ir jos privalumai

TURINYS Keletas faktų kodėl Google Maps vietinė reklama verta dėmesio Keista, tačiau Google teigia, kad 90% visų pardavimų ateityje bus fizinėse parduotuvėse.  Trečdalis visų Google paieškų susiję su fizine lokacija. Su vietove susijusios paieškos per pastaruosius metus augo 50% greičiau nei apskritai paieškos telefonu. Virš milijardo vartotojų naudoja Google Maps. 3 / 4 žmonių ieškančių […]

Tikroji rinkodara – Žmogus – Žmogui

21 amžiaus rinkodara kitokia. Čia nėra B2B ar B2C rinkodaros. Liko viena strategija Žmogus – Žmogui. Rinkodara turi būti gyva ir kūrybinga, paremta žmogiškaisiais resursais.