Gvidonas Macius
Rinkodaros formulė
Labai maža dalis klientų būna pasirengę pirkti iš kart (tik 3%).Idealiausia jeigu galite su klientais pasikalbėti gyvai ir asmeniškai visko paklausti, kol pagaliau matysis aiškios tendencijos tarpusavyje.
Tačiau beveik kiekvienas norės gauti bent dalelę savo problemos sprendimo nemokamai. Būtent tam ir reikalingas LEAD MAGNET. Mes duodame savo klientams galimybę priartėti prie savo norimo tikslo (pirkinio ar paslaugos, ar rezultato).
Klientas gauna mūsų LEAD MAGNET, o mes gauname el. pašto adresą. Nuo šio momento – klientas mūsų duomenų bazėje, galime individualiai pasiekti tiek el. paštu, tiek per Facebook, Google, Youtube, Gmail reklamas.
Klientui nepasiimti nemokamos problemos sprendimo dalelės būtų iš ties psichologiškai skausminga, juk jis turi problemą, kurią galite padėti išspręsti. Daugelis Jūsų klientų mielai paliks savo el. paštą ir gaus patarimus ar video apie jiems aktualią problemą. Pabandykite įsivaizduoti savo pavyzdžiu. Turite problemą ir pamatote reklamą, kuri sako, kad ŠTAI SPRENDIMAS. Ir jis nemokamas! Suprantate kokia tai jėga?
Vėliau mes galime jiems suteikti ir dar daugiau gero turinio, patarimų, video ar kitų bonusų. Visa tai galime siųsti el. paštu arba rodyti reklamą per Facebook (įsikėlę duomenų bazę į atskirą auditoriją). Tačiau el. paštas mums būtų nemokamas kanalas, o duomenų bazė amžinai pas mus!
4 patarimai, kaip sukurti gerą Lead Magnet:
Dėmesį pritraukianti reklamos antraštė
Pradėkite nuo dėmesio pritraukiančios antraštės. Jūsų antraštė yra tai, kas privers žmones užsiregistruoti mainais už Lead Magnet, o jei antraštė nuobodi, niekas tikrai jos neskaitys ir nenorės parsisiųsti. Turite suintriguoti! Antraštėse taikykite tiesiai į kliento problemas bei abejones. Antraštė pati svarbiausia detalė, kuri atkreips dėmesį. Tūkstančiai reklamos skelbimų kiekvieno mūsų kasdienybėje ir 99% jų neužfiksuojami, todėl reikia TIKSLINGOS antraštės, kurią pamatę jūsų klientai – negalėtų nesustoti. Apie antraštės kūrimą papasakosiu daugiau kitoje dalyje.
Abejonių pašalinimas iš anksto reklamoje
Susitvarkykite su prieštaravimais ir abejonėmis nuo pat pradžių. Skepticizmas siaučia internete ir kadangi verte pagrįsta rinkodara yra tokia reta idėja / strategija, gali būti jog didelė jūsų potencialių klientų dalis manys, jog tokia nemokama vertė tikrai negali būti gera ir nemokama arba gali galvoti, kad tai tiesiog apgaulė. Paaiškinkite jiems, kodėl jūs teikiate tokią informaciją ir kodėl jūs norite padėti jiems, kad jiems būtų lengviau suprasti ir dingtų visos abejonės. Kitais žodžiais leiskite jiems suprasti kodėl TOKS GERAS dalykas yra nemokamas.
Išsamiai pateiktas atsakymas į problemą
Įsitikinkite, kad kiekvienas jūsų Lead Magnet punktas atsako į jūsų auditorijai iškylantį klausimą / problemą. Jei rašote straipsnį ar el. knygą, atlikite tai paantraštėse; tai privers bet kurį žmogų, paviršutiniškai skaitantį jūsų Lead Magnet, atidžiau jį peržiūrėti ir padės užkabinti „esminėmis” temomis.
Įdėta daug pastangų į paruošimą ir vizualumą
Net jei tai ir nemokamai duodate potencialiems klientams, žinokite, kad ir tai turi būti pateikiama ĮSPŪDINGAI. Perteikite visas naudas, vertes ir bonusus, kuriuos turi jūsų nemokamas LEAD MAGNET. Įtikinkite, kad tai gauti iš ties vertinga. Savo galvoje įsivaizduokite, kad tai mokamas produktas ir jam reikia visos informacijos bei pastangų, kad būtų parduotas. Pasirūpinkite turinio kokybe ir dizainu.
Mūsų naudojami Lead magnet pavyzdžiai
Sukuriame mini PDF knygas, kuriose suteikiame savo tikslinei auditorijai iš ties daug vertingos informacijos, kurios savarankiškas ieškojimas ir bandymas reikalautų daug darbo ir biudžeto. Tačiau mes duodame nemokamai mainais už kontaktų palikimą.
Pasidalinkite su tais, kam ši informacija gali praversti. Ačiū!