Marketingo biudžeto planavimas. Kiek reikės išleisti pinigų?

Ar įmanoma žinoti kiek kainuos pritraukti vieną naują klientą? Marketingas turi tokią galią? TAIP! Galima labai tiksliai paskai2iuoti kiek kainuos kliento pritraukimas.
TURINYS

Visada mums užduodamas klausimas: o kokį reklamos biudžetą turėtume pasirinkti? Ir atsakymas logiškas – tokį, kokio rezultato norite, tačiau tuomet suprantama, kad žinant rezultato troškimą, vis tiek nėra aišku kiek reikės pinigų norint pasiekti tokį rezultatą.

Norint sužinoti reklamos biudžetą, kurio reikia pasiekti jūsų tikslui, reikėtų skaičiavimą suskirstyti į keletą etapų:

  • Svetainės srautas;
  • Užklausų kiekis;
  • Susitikimų kiekis;
  • Pardavimų kiekis.

Svetainės srautas

Pavyzdžiui Jūs teikiate paslaugą X. Leidžiate reklamą ir kiekvieną mėnesį pritraukiate 1000 lankytojų į paslaugos puslapį. Išleidote 100 EUR. Taigi, išleidę 100 EUR ir pritraukę 1000 svetainės lankytojų, turite aiškią srauto pritraukimo kainą:

100/1000=0.1 EUR už vieną lankytoją.

Išleisite 200 EUR, turėsite 2000 lankytojų. Lankytojų skaičių savo svetainėje galite pasižiūrėti per Google analytics įrankį.

Užklausų kiekis

Eikime toliau, dabar klausimas, o kiek iš 1000 lankytojų išsiuntė užklausą arba paskambino, kitaip tariant susidomėjo dėl paslaugos. Pavyzdžiui iš 1000 lanlytojų tą mėnesį Jūs sulaukėte 20 užklausų. 20 potencialių klientų. 

Taigi, 100 EUR / 20 = 5 EUR / užklausa.

Taigi, kad vienas klientas Jums parašytų ar paskambintų Jums kainuos 5 EUR.

Susitikimų kiekis

Tačiau užklausa nieko verta, jeigu užklausa nevirsta susitikimu ar išsamiu pokalbiu. Taigi, iš 20 užklausų turite žinoti kiek virs Jūsų pirkėjais. Tarkime, Iš 20 užklausų 10 nusprendė susitikti ir plačiau pakalbėt.

50% užklausų virsta susitikimu.

PARDAVIMŲ KIEKIS

Na ir galiausiai susitikote su visais 10 klientų. 2 iš 10 susitikimų virto galutiniu pardavimu. Taigi,  20% jūsų susitikimų pavirto pardavimu.

100 EUR / 2 pardavimų = 50 EUR vieno kliento kaina.

KLIENTO PRITRAUKIMO KAINA

Taigi, kad pritrauktumėte vieną naują klientą į reklamą Jums reikia investuoti 50 EUR. 

  • Už 100 EUR:
  • 1000 lankytojų svetainėje;
  • 20 užklausų;
  • 10 susitikimų;
  • 2 pardavimai.

Tai reiškia, jog per mėnesį jūs turite sulaukti 1000 paspaudimų į savo tinklapį, tada gausite 20 užklausų, iš kurių 10 su jumis susitiks ir 2 nupirks jūsų paslaugas.

Ar rezultatas tenkina? Ar galite sau leisti sumokėti 50 EUR, kad pritrauktumėte naują klientą? Jei taip, tuomet šaunu, jei ne, tuomet reikia gerinti kiekvieną iš šių reklamos ir pardavimo eptaų, kad kaina būtų mažesnė.

Šis pasiskaičiavimas puikiai parodo, kur didžiausia problema: ar srauto trūkume, ar srauto kainoje, ar užklausų kiekyje ir t.t. Jeigu kažkuris etapas stringa, galima albai tikslingai rasti sprendimus, kurie padės.

Po šio skaičiavimo galėsite realistiškai įsivertinti galimybes, gal tokia reklama nuostolinga? Galbūt tikslai nėra realūs? O galbūt reikia tik didinti biudžetą ir kuo greičiau prisitraukti naujus klientus?

Reikia pagalbos skaičiavime kiek kainuos Jūsų klientas?

Pasidalinkite su tais, kam ši informacija gali praversti. Ačiū!

Facebook
LinkedIn
Email

Esate pasirengę pereiti į kitą lygį? Pasiekime tai drauge