TURINYS

12 rinkodaros pamokų, kurių verčiau nekartoti

Per daug metų gilinantis į marketingą, atsiranda daug išvadų, kurios atsako į daug klausimų. Šiai dienai marketingas tapo tokia plati sąvoka, kad apima beveik visą verslą. Marketingas iš esmės esminis varomasis verslo mechanizmas, kuris turi tūkstančius metodų, sąvokų ir galimybių. Kaip nepasimesti visame tame chaose?
Siūlomi įvairiausi seminarai ir mokymai kaip naudoti Facebook’ą, kaip naudoti Instagram’ą, dar ir LinkedIn pasirodė, dar žiūrėk SEO, AdWords, pardavimų tuneliai, po to ir tradicinis marketingas primena apie save. Kaip išlikti ramiam?
Užtikrinu, kad nėra nei vienos marketingo strategijos, kuri tinka visiems. Nėra nei vieno visažinio marketingisto, galinčio atsakyti į visus klausimus. Marketinge kaip ir visur kitur gyvenime, svarbiausia pasirinkti sau tai, kas optimaliausia.
Nereikia užimti visų galimų marketingo kanalų – jų begalė, svarbiausia pasiekti savo tikslus, o jiems pasirinkti tinkamiausias priemones. Visada ir visur svarbiausias tikslas išliks rezultatas. Tad visada siekiant konkretaus tikslo, užduokite klausimą: Ką reikia padaryti, kad pasiekčiau tikslą x? Kokius pasirinkti kanalus?
Tad keletas rinkodaros pamokų, kurios pravers rinkodaros strategijos kūrimo ir tinkamos reklamos agentūros paieškose:

12 rinkodaros pamokų, kurias verta suprasti iš anksto

Nėra visiems tinkamos strategijos – visi verslai skirtingi. Būtina viską adaptuoti savo verslui. Tai, kad vieniems suveikė Facebook, nebūtinai veiks Jums.
Visada žinokite, su kiekvienu marketingo žingsniu, ko siekiate konkrečiai: kas Jūsų KPI? Pardavimai, reakcijos, žinomumas, kontaktai?
Marketingo strategija turi būti apjungta su visais Jūsų turimais reklamos kanalais. Tačiau net ir tai ne visada taisyklė, būna išimčių.
Stenkitės kuo labiau automatizuoti ir susisteminti visus marketingo procesus – sistema, kuri generuoja klientus, pardavimus, darbuotojus ir t.t. Sutaupysite pinigų, laiko, ramybės.
Visada auginkite kontaktų bazę. Visada. Rinkite emailus, numerius ir kt. galimus duomenis. Didžiausi pinigai ateina iš tų pačių klientų, jie Jumis pasitiki, pasitikės ir dar kartą.
Netikėkite niekuo ką sako apie marketingo galimybes ar ne galimybes. Dažnai girdžiu, kad per socialinius tinklus parduoti negalima. Galima, dar ir kaip. Būna visko, kūrybai ribų nėra, tad ir rezultatus visada galima pasiekti skirtingai.
Turėkite bent 3 mėn. planą. Iš anksto planuokite reklamos kampanijas. Reklamos kampanija 99 % privalo būti matoma kiek įmanoma didesniame skaičiuoje kanalų, tai pasąmoninis procesas.
Edukuokite savo auditoriją, suteikite visą reikiamą informaciją apie jiems iškylančius klausimus. Kurkite vertę, kurkite pasitikėjimą, ilgalaikį, tai investicija į ateitį.
Turėkite aiškius savo verslo tikslus, verslo viziją, misiją. Nekartokite konkurentų žingsnių tik todėl, kad jie tai daro, nebent žinote, kad tai veda prie Jūsų tikslo, bet nėra tik bandymas „atsilikti” ar „konkuruoti”. Pasąmonėje prarasite savo poziciją.
Atminkite, kad vadovas yra verslo šaknis, jeigu versle yra problemų, žinokite, kad didžiausia atsakomybė pas patį vadovą. Jo verslas, jo vizija, jo sprendimai, tad ir atsakomybė. Stiprus vadovas visada atsakymo ir kaltės ieškos savyje, jeigu kaltina savo darbuotojus – problema.
Darbuotojams konkrečiai nustatykite kokios jų atsakomybės. Nuo mažų darbelių iki didelių, neturi būti jokių savaime suprantama. Kiekvienas turi žinoti už kokius darbus yra atsakingas bei tų darbų rezultatus.
Turėkite savo tikslinio kliento avatarą. Tiksliai ir kuo išsamiau žinokite kas Jūsų tobulas klientas, tik tada galėsite tiksliai dėlioti strategiją.

Pasidalinkite su tais, kam ši informacija gali praversti. Ačiū!

Facebook
LinkedIn
Email