Marketingo paslaptis, kuri dažniausiai pamirštama (slaptas ingredientas)

TURINYS
Geras marketingas, kas tai?
 
Kuo skiriasi geras marketingas, nuo eilinio?
 
Kaip eilinį marketingą paversti geru?
 
Yra vienas „cinkelis”, „niuansas”, kurį pamiršus Jūsų marketingas tampa tuščias ir neįdomus. Arba pridėjus – prasmingas ir „įkrautas”.
 
ATSAKYMAS:
Verslo
VVViiiiiiZZZZZZZiiiiiiiiJJJJJJJaaaaa
ir MMMiiiiiiSSSSSiiiiiiiiJJJJJaaaaa.
 
Juk ne kartą girdėjote, kad jūsų verslui tai būtina, bet nepatikėjote, tiesa?
 
„Kas čia per vizijos ir misijos, jeigu nėra pardavimų, kas iš to?”
„Abstrakcijoms dabar ne laikas…”
 
„Čia juk „didelių” dėdžių žaidimai. Tiems, kam apie pardavimus galvoti nebereikia…”
Prisipažinsiu, aš irgi taip mąsčiau.
 
Maniau, vizijos ir misijos palauks, „dabar reikia užklausų, reikia klientų.”
 
O va tada jau tie kūrybiniai, idėjiniai sprendimai…
 
Mes kaip reklamos agentūra, viską matome iš šono ir stebime skirtingus verslus. Jų rezultatus, komunikaciją, strategijas…
 
Matome jų įvairiausių, nuo startuolių iki gigantų.
 
Ir yra tik dalis, kuri klestės ne vieną dešimtmetį , o gal net šimtmetį…
 
Kuo jie kitokie?
 
Iš jų ateina labai aiškus KODĖL.
Kodėl jie pradėjo, ką pradėjo? Ką verslo vadovas norėjo sukurti?
Ir šis atsakymas visada yra ten, kur vadovas.
 
Jeigu iš vadovo vizija neateina, verslui PRAŽŪTIS.
 
Vizija ir misija yra tikroji priežastis kodėl verslas yra arba turėtų būti.
 
Nežinant giluminės priežasties – kelias į nežinomybę.
 
Be to, kiekvienas iššūkis versle ir komandoje bus MIGLOTAS.
Be to, strategija ir pasirinkimai bus SPĖLIONĖS.
 
O kaip turėtų būti?
 
Vizija ir misija veda link augimo, ne atvirkščiai.
 
Kai yra vizija/misija viskas daroma nuosekliai, nemetamas kelias dėl takelio.
 
Visi žino kur eina ir kaip eina. Tiek komanda, tiek klientai.
 
Tai yra pamatas versle, ant kurio statosi visa kita.
 
Nuo to turėtų viskas prasidėti.
Aplink viziją ir misiją turėtų būti statomas marketingas ir jo strategija.
 
Iš to gimsta komunikacijos tonas.
Iš to gimsta vizualinis identitetas.
Iš to gimsta turinys.
 
Iš to gimsta reklamos kanalų pasirinkimas.
 
Iš to gimsta tempas, kiekis, greitis, tikslai.
 
TAŠKAS.
 
Vizijai ir misijai reikia skirti tiek laiko, kol ji bus aiški.
 
Matydami to prasmę ir esmę, pradėjome apie tai kalbėti ir su savo esamais bei būsimais klientais.
 
Nes jeigu šis žingsnis buvo praleistas, jis turėtų būti atliktas bent jau dabar.
 
Padarykite tai ir kurkite verslus, kurių kryptis, vizija ir misija įkvepia visus aplinkuje.

Pasidalinkite su tais, kam ši informacija gali praversti. Ačiū!

Facebook
LinkedIn
Email

Reikalinga pagalba su Reklama?