Vienas atsakymas – kelti mažiau, bet kokybiško. Ir socialinių tinklų algoritmui tai atrodys patraukliau, kai yra susidomėjimas ir jūsų klientai gaus vertingą informaciją.
O jeigu turinys bus menkos vertės ar įdomumo, tuomet algoritmas pamatys, kad pritraukia nedaug dėmesio, o klientai gaus mažiau vertės.
Ir žinoma, pats geriausias sprendimas ir labai geras turinys ir labai dažnai keliamas.
Tačiau, kai turinio tiek daug nesugalvojame, ką galima padaryti papildomai?
Jeigu kuriate turinį skirtingoms platformoms, tuomet tą patį turinį galite adaptuoti skirtingai: parinkti geriausią formatą, tipą, vizualą atitinkamai platformai.
Ilgesnius turinio vienetus karpykite arba padalinkite dalimis. Socialiniuose tinkluose puikiai veikia trumpi klipukai. 1 patarimas, viena mintis, 1 idėja ir pnš. Nufilmuokite visą pokalbį , o iš jo padarykite 20 skirtingų iškarpų su protingomis mintimis. Ir štai jau turite turinio visam mėnesiui.
Tai visiems žinomi pavyzdžiai kaip Gary Vaynerchuk, Tony Robins, Grant Cardone. Visa Jų komunikacija yra paremta jų asmeninio brando vystymu. Jie kelia kuo daugiau turinio, nors iš esmės kelia tiek, kiek turi noro. Tai verslo modelis, kuris paremtas tik jų pačių komunikacija, visur jų veidas, visur jų pokalbiai. Tačiau jie pasiekė lygį, kai kelia turinį kiekvieną dieną, pas šiuos žmones yra labai daug energijos, jie tai daro su malonumu ir tikrai socialinių tinklų algoritmams tai patinka, o patinka jimes tai, kas atneša pas juos dėmesį. Tačiau kita paslaptis, tą patį turinį naudoja skirtinoms platformoms ir karpo dalimis, kad tiktų atitinkamos platformos auditorijai.
Kitas patarimas ką galima daryti, tai tiesiog sugalvoti daugiau turinio, kurio reikia mūsų auditorijai. Dažniausiai tai yra verslai, todėl klientams reikia to, kas susiję su verslo produktų ar paslauga – patarimų, rekomendacijų.
Pasidalinkite su tais, kam ši informacija gali praversti. Ačiū!