Yra siūloma idėja, kad reikia kuo daugiau skelbti turinio socialinėje medijoje, kaip pvz yra nuspręsta, kad dėti kiekvieną dieną po postą arba bent 2 kartus per savaitę. Taip sako socialinių tinklų algoritmai ir statistika, norint, kad turinys būtų rodomas kiek įmanoma didesniam fanų skaičiui. TIESA.
TURINYS

Ar geriau kelti mažiau, bet kokybiško turinio ar kelti daugiau bet tik tam, kad kelti?

 Vienas atsakymas – kelti mažiau, bet kokybiško. Ir socialinių tinklų algoritmui tai atrodys patraukliau, kai yra susidomėjimas ir jūsų klientai gaus vertingą informaciją.

O jeigu turinys bus menkos vertės ar įdomumo, tuomet algoritmas pamatys, kad pritraukia nedaug dėmesio, o klientai gaus mažiau vertės.

Ir žinoma, pats geriausias sprendimas ir labai geras turinys ir labai dažnai keliamas.

Tačiau, kai turinio tiek daug nesugalvojame, ką galima padaryti papildomai?

 

  1. Jeigu kuriate turinį skirtingoms platformoms, tuomet tą patį turinį galite adaptuoti skirtingai: parinkti geriausią formatą, tipą, vizualą atitinkamai platformai.

  2. Ilgesnius turinio vienetus karpykite arba padalinkite dalimis. Socialiniuose tinkluose puikiai veikia trumpi klipukai. 1 patarimas, viena mintis, 1 idėja ir pnš. Nufilmuokite visą pokalbį , o iš jo padarykite 20 skirtingų iškarpų su protingomis mintimis. Ir štai jau turite turinio visam mėnesiui. 

Tai visiems žinomi pavyzdžiai kaip Gary Vaynerchuk, Tony Robins, Grant Cardone. Visa Jų komunikacija yra paremta jų asmeninio brando vystymu. Jie kelia kuo daugiau turinio, nors iš esmės kelia tiek, kiek turi noro. Tai verslo modelis, kuris paremtas tik jų pačių komunikacija, visur jų veidas, visur jų pokalbiai. Tačiau jie pasiekė lygį, kai kelia turinį kiekvieną dieną, pas šiuos žmones yra labai daug energijos, jie tai daro su malonumu ir tikrai socialinių tinklų algoritmams tai patinka, o patinka jimes tai, kas atneša pas juos dėmesį. Tačiau kita paslaptis, tą patį turinį naudoja skirtinoms platformoms ir karpo dalimis, kad tiktų atitinkamos platformos auditorijai.

Kitas patarimas ką galima daryti, tai tiesiog sugalvoti daugiau turinio, kurio reikia mūsų auditorijai. Dažniausiai tai yra verslai, todėl klientams reikia to, kas susiję su verslo produktų ar paslauga – patarimų, rekomendacijų.

Facebook / Instagram turinio idėjos ir patarimai

Užduokite sau tokius klausimus:
  1. Jeigu būčiau kliento vietoje, ką norėčiau sužinoti apie savo produktą arba paslaugą?
  2. Kokie yra dažniausi klientų užduodami klausimai, į kuriuos iš anksto galėčiau atsakyti per turinį?
  3. Kaip jiems galėčiau padėti išsirenkant geriausią produktą ar paslaugą?
  4. Su kokiomis abejonėmis susiduria mano klientai? Baimėmis?
  5. Kokia informacija mano klientams padėtų išsirinkti geriausią produktą / paslaugą?
  6. Ko mano klientai nežino, bet vertėtų sužinoti?
  7. Ką galiu papasakoti savo klientams, ko nepapasakos nei vienas mano konkurentas?
  8. Ar yra paslapčių, kurių nežino mano klientai, bet privalėtų žinoti?
  9. Kokias dažniausiai daro klaidas mano klientai?
  10. Kas šiandien pralinksmintų mano klientus?
  11. Kas šiandien įkvėptų mano klientus?
  12. Ar galiu šiandien kažką papasakoti savo klientams, kad paskatinčiau juos pirkti?

Video: Kodėl pervertinamas Facebook postų kėlimas į puslapį?

Pasidalinkite su tais, kam ši informacija gali praversti. Ačiū!

Facebook
LinkedIn
Email