Šaltų laiškų siuntimas pagal BDAR

Siunčiant šaltus el. laiškus (cold emails) įmonėms Europos Sąjungoje (ES), reikia atsižvelgti į Bendrojo duomenų apsaugos reglamento (BDAR) ir kitų teisės aktų reikalavimus.
B2B LinkedIn Outreach reklama: kaip efektyviai pritraukti B2B klientus?

LinkedIn outreach yra vienas efektyviausių B2B klientų pritraukimo būdų, kuris leidžia tiesiogiai pasiekti tikslinę auditoriją ir pasiūlyti jai savo paslaugas ar produktus. Tačiau norint pasiekti sėkmę, reikia tinkamai sudėlioti strategiją, sukurti įtikinamą žinutės tekstą ir pasirūpinti procesų automatizacija.
B2B šaltų laiškų marketingas: kaip efektyviai pritraukti klientus?

Šaltų laiškų marketingas yra vienas efektyviausių B2B klientų pritraukimo būdų, kuris leidžia tiesiogiai pasiekti tikslinę auditoriją ir pasiūlyti jai savo paslaugas ar produktus. Tačiau norint pasiekti sėkmę, reikia tinkamai sudėlioti strategiją, sukurti įtikinamą laiško tekstą ir pasirūpinti procesų automatizacija.
PER DIDELĖS NUOLAIDOS PREKĖMS IR PASLAUGOMS – REPUTACIJOS MIRTIS

Didelių nuolaidų naudojimas versle: reputacijos mirtis. Juodasis penktadienis, Kalėdos, Gimtadienis su -70% nuolaida.
Kodėl su nuolaida reikia būti atsargiems?
MINI ANALIZĖ: kalbų mokykla

MINI ANALIZĖ: Kalbų mokykla TURINYS KALBŲ MOKYKLOS MARKETINGO ANALIZĖ Kalbų srityje, paanalizavus keletą mokyklų susidariau įspūdį, stebint per marketingo prizmę. Taip pat bandžiau įlipti į mokinio rolę. Pirmiausia, kadangi kursų kainos visur panašios, didžiausia įtaką turi PASITIKĖJIMAS mokytoju ir metodikos unikalumas. Jeigu aš eičiau mokytis kalbos mano didžiausias kriterijus būtų – matymas programos, kurią mokysimės, […]
B2B marketingas – kur ieškoti klientų?
Kaip padidinti internetinės parduotuvės konversijų rodiklį be papildomų išlaidų?

Į svetainę galima pritraukti didelius lankytojų srautus, tačiau jeigu svetainė nekonvertuojanti tuomet jūsų parduotuvė praranda labai daug pardavimų. Patogus naršymas, psichologiniai aspektai, tinkami raginimai (CTA), svetainės struktūra ir kt. turi didžiulę įtaką koversijų rodikliui.
Vartotojų kuriamas nemokamas turinys jūsų verslui (ugc)

Vartotojų sukurtas turinys, tai turinys sukurtas ne jūsų verslo, tačiau pačių asmenų, kurie turėjo ryšį su jūsų verslu.
Lojalumo programos internetinių pardavimų augimui

Klientų išlaikymas, kaip ir naujų pritraukimas yra labai svarbu. „Stitch Labs“ duomenimis, grįžtantys klientai sudaro 22 % parduotuvių pajamų ir tai yra tik 11% visos duomenų bazės (grįžtančių klientų). Taip pat šie klientai per metus išleidžia 15% daugiau.
Nuolaidos, kuponai ir pasiūlymai el. parduotuvei

Įvairių nuolaidų, akcijų ir pasiūlymų reklamavimas el. parduotuvėje savo klientams yra puikus būdas padidinti internetinės parduotuvės pardavimus neišleidžiant papildomo reklamos biudžeto.