Youtube reklama - kas tai?
Youtube reklama, yra reklama, kuri rodoma Youtube tinkle. Yra skirtingi reklamos topai, kurie gali būti naudojami. Žinoma, kadangi Youtube yra video platforma, čia populiariausia ir efetkyviausia video reklama, tačiau taip pat galima naudoti ir banerinę reklamą. Kadangi video reklamos pasaulyje tampa vis populiaresnis reklamos tipas, dėl savo vizualumo, garso ir gerų rezultatų, vis labiau verta galvoti apie Youtube reklamos įtraukimą į savo rinkodaros strategiją. Kadangi tai yra Google dukterinė platforma, su Youtube reklama galima pasiekti labai tikslines auditorijas pagal norimus kriterijus kaip su Google reklama. Galite pasirinkti norimus raktažodžius, pomėgius, norimus Youtube kanalus, lytis, vietoves ir dar daug visko.
Youtube reklamos kaina
Youtube reklamos kaina priklauso nuo peržiūrų kiekio. Kaina už peržiūra svyruoja priklausomai nuo verslo srities bei pačios reklamos kokybės. Kaina už 1 peržiūrą gali svyruoti nuo 5 iki 30 centų. Peržiūrų kiekis priklauso nuo jūsų biudžeto, kokį dienos biudžetą nustatytsite, tokį Youtube išnaudos. Skirtingi reklamos tipai – skirtingai apmokestinami. Vieni už parodymus, kiti už peržiūras ar paspaudimus.
Youtube reklamos tipai
Youtube siūlo keletą skirtingų reklamos tipų ir galima naudoti kiekvieną iš jų. Aptarkime kiekvieną iš jų išsamiau.
Skippable in-stream ads (Praleidžiamos reklamos video klipuose)
Tai Youtube video reklamos formatas, kuris gali būti rodomas naršant Youtube tinkle ir žiūrint video, ši reklama rodoma prieš, per ar po žiūrimo vaizdo įrašo. 5 sekundes šios reklamos negalima išjungti, tačiau po 5 s atsiranda mygtukas SKIP AD ir galima reklamą išjungti bei toliau žiūrėti norimą vaizdo įrašą. Tačiau žiūrintysis gali ir nespausti SKIP AD mygtuko bei žiūrėti visą jūsų rodomą reklamą.
Non-skippable in-stream ads (Nepraleidžiamos reklamos video klipuose)
Bumber Ads
In-feed video ads (Seniau vadintos Discovery Ads)
Tai Youtube reklamos tipas, kai jūsų norimas vaizdo klipas rodomas Youtube paieškoje arba susijusių įrašo stulpeliuose bei mobiliuosiuose įrenginiuose pradiniame puslapyje. Ši reklama atrodo kaip originalus video, turi tą pačią viršelio nuotrauką. Žmonės gali paspausti ant video norėdami jį peržiūrėti ir būna nukreipiamas į video peržiūros puslapį, Youtube kanalą arba norimą internetinę svetainę. Geriausiai ši reklama veiks, jeigu ją naudosite savo vaizdo įrašų peržiūroms didinti, jeigu nukreipsite iš Youtube į savo svetainę, turėsite daug didesnį atmetimo rodiklį.
- Youtube paieškoje;
- Prie susijusių video stulpelių;
- Youtube mobiliuosiuose pradiniame puslapyje.
Outstream ads
Masthead Ads
Youtube visų reklamų formatai
KIekvienas Youtube reklamos tipas turi skirtingus reklamos formatus bei skirtingas vietas kur reklama rodoma, tad visą šią informaciją rasite oficialiame Youtube puslapyje: https://support.google.com/youtube/answer/2467968?hl=en
Kodėl verta naudoti Youtube reklamą savo verslui?
- Už reklamą mokate tik tuomet, kai vartotojai paspaudžia ant jūsų reklamos.
- Galite pasirinkti kiek maksimaliai norėsite mokėti už paspaudimą.
- Galite labai tiksliai pasirinkti savo tikslinę auditoriją pagal norimus kriterijus, raktažodžius, pomėgius, lytį, vietovę ir t.t.
- Video daugiausia įtakos turinti reklamos forma internete. Čia klientai jus mato, girdi ir gali skaityti tekstą, todėl įsijungia visi 3 auditorijos informacijos priėmimo būdai.
- Galite pasiekti labai plačią auditoriją Lietuvoje ir visame pasaulyje.
- Galite pasirinkti, kuriuose Youtube kanaluose ar net konkrečiuose vaizdo įrašuose bus rodoma jūsų reklama.
- Lengvai išmatuojami rezultatai, todėl galėsite įsivertinti ar reklama jums naudinga ar ne.
- Yra Youtube reklamos tipai, kur būsite tikri, kad visa reklama bus pamatyta.
Youtube reklamos kūrimą rekomenduojama patikėti specialistams, kurie užtikrins, kad reklama sulauktų kuo didesnio susidomėjimo bei rezultatų. Augantis Verslas komanda Jums padės sukurti profesionalias Youtube reklamos kampanijas, jas administruoti, sukurti video turinį, antraštes bei įgyvendinti pilną Youtube reklamos strategiją nukreiptą į konkretų jūsų įmonės tikslą.
Pasidalinkite su tais, kam ši informacija gali praversti. Ačiū!