RINKODAROS / MARKETINGO STRATEGIJA
KONKURENTŲ ANALIZĖ VERSLO POZICIONAVIMAS SSGG ANALIZĖ REKLAMOS KAMPANIJŲ PLANAS

Nebeliko B2B ar B2C rinkodaros. Dabar egzistuoja 1 modelis. Žmogus — Žmogui.

skaitmeninės reklamos agentūra kaune augantisverslas.lt
Gera prekės ženklo rinkodaros strategija veikia kaip švyturys reklamai, įmonei ir visai būsimai komunikacijai, taip pat objektyvi priemonė vertinti rezultatus bei priimti sprendimus dėl tolimesnių veiksmų.

Kokią įtaka turi gera rinkodaros strategija?

82 % vartotojų, perskaitę įtraukiantį turinį, pozityviau vertina prekės ženklą.
– Demand Metric
Vidutiniškai prireikia 5–7 parodymų, kad žmonės įsimintų jūsų prekės ženklą.
– Pam Moore
Nuolatinis prekės ženklo reklamavimas visose platformose gali padidinti apyvartą iki 23%.
– „Forbes“
64% moterų ir 68% vyrų yra pajutę emocinį ryšį su prekės ženklu.
– Consumer Thermometer
Previous
Next

Ar ir Jūsų verslui pažįstamos šios problemos?

Turėjau daug kartų suklysti, kad suprasčiau, jog reklama be strategijos – laiko ir pinigų švaistymas. Dabar su kievienu savo klientu turime jų įmonės rinkodaros strategiją. Žinome kur einame, žinome koks tai verslas, kokie jo konkurentai, žinome kokią poziciją verslas užėmęs bei turime aiškų planą ką ir kaip daryti, kad pasiektume savo tikslus. Kai viskas vyksta nuosekliai, tampa ramiau, visi procesai susidėlioja į savas vietas, galime aiškiai planuoti biudžetą, reklamos kampanijas, darbus su komanda ir papildomais specialistais. Tiesiog viskas tampa paprasčiau. Pats strategijos kūrimas – tai verslo supratimas ir kelio sudėliojimas ir naujo tikslo. Jeigu susiduriate su problemomis, kurios išvardintos viršuje, stratgija jums yra būtina, patikėkite – tampa maloniau kurti verslą ir stebėti jo augimą.

 

1

Išanalizuojame Jūsų pagrindinius konkurentus

Pirmasis žingsnis - konkurentų analizė. Reikia suprasti apie ką yra rinka, verslas ir kokios pagrindinės problemos, trūkumai, privalumai pas konkurentus. Pažinus juos - galima suprasti kur esame patys ir ką daryti, kad būtume geriausioje savo pozicijoje.

2

Išanalizuojame Jūsų tikslinę verslo auditoriją

Jūsų tikslinė rinkodaros auditorija ne visi žmonės. Tai pakankamai siaura žmonių grupė, kuri tarpusavyje turi kažką bendro. Reikia atrasti šias žmonių grupes ir žinoti su kuo turime „reikalų“. Jeigu teisingai atrandame kas mūsų auditorija - galime suprasti kaip su jais kalbėti.

3

Išanalizuojame rinką ir atliekame SSGG (SWOT) analizę

SSGG atspindi stiprybes (ką įmonė yra pajėgi padaryti), silpnybes (ko įmonė negali padaryti), galimybes (kokios yra galimybės, kurios neišnaudotos ir turi potencialą) ir grėsmes (kokios matomos grėsmės, kurioms reikia pasiruošti iš anksto). Šios informacijos išgryninimas padės suprasti rinkodaros kryptį.

4

Atrandame Jūsų įmonės pozicionavimą rinkoje

Taikydami į tikslinę auditoriją ir būdami verslas pagal savo tikrus tikslus ir viziją, atrandame vietą rinkoje, taip pat auditorijos pasąmonėje - kurioje mums būti gera. Tai pozicija, kuri iš tikrųjų atitinka mūsų vertybes, galimybes ir norus. Šis pozicionavimas leidžia išskirti save iš rinkos konkurentų ir užtikrintai būti tai, kas esame, nesimėtant po skirtingus tikslus.

5

Išgryniname Jūsų unikalias pardavimo žinutes

Gero pasiūlymo parengimas didelė dalis sėkmės, o kad jis būtų suprastas teisingai, reikalinga aiški pardavimo žinutė, kuri patrauks auditorijos dėmesį. Tai tarsi šūkis, frazė, kuri apibūdina įmonės paslaugos ar produkto pasiūlymą kitaip nei konkurentai, tai frazė, kuri įvardina pasiūlymo išskirtinumą.

6

Išgryniname naudingus reklamos kanalus

Tai etapas, kai išanalizuojami reklamos kanalai, kuriuos verta vystyti, kad būtų pasiekiami norimi įmonės tikslai. Mūsų visas dėmesys keliauja į internetinę rinkodarą, todėl čia ir telkiame visą savo dėmesį. Įtraukiame visus reklamos kanalus, kurie padės įgyvendinti strategiją.

7

Sudėliojame reklamos kampanijų strategijas

Kuriame kanale kokią reklamos kamapniją ir kaip vystysime? Kur naudosime remarketingo kampanijas, kuriame etape rodysime pardaviminį pasiūlymą, kiek laiko komunikuosime skirtingas žinutes.

8

Paruošiame komunikacijos strategiją

Kokia reikalinga komunikacijos strategija, kad mūsų tikslinė auditorija būtų susidomėjusi ir stiprintume savo įmonės įvaizdį, patikikumą. Kiek ir kokių video, straipsnių, LIVE transliacijų, kokias kūrybines komunikacijos idėjas pateiksime.

9

Padedame įgyvendinti visus rinkodaros strategijos etapus

Jeigu Jums reikalinga pagalba įgyvendinti visus techninius ir kūrybinius darbus, mūsų komanda jūsų paslaugoms. Sukursime visą video, foto, grafinį turinį reklamos kampanijoms, paruošime visas reklamos paskyras, suplanuosime darbus su komandos nariais bei papildomais žmonėmis, paleisime reklamos kampanijas visose reikiamose reklamos kanaluose, matuosime rezultatus, ruošime ataskaitas bei gerinsime visus procesus.

Kodėl mes?

1

Atsakingas įsigilinimas į kliento verslą

Tvirtai tikime, kad tik iš pamatų pažinę kliento verslą bei auditoriją galėsime sukurti atitinkamus rezultatus. Viso darbu metu skiriame labai daug dėmesio suprasti, pažinti ir atrasti kokretaus kliento nepamatytas nišas rinkodarai.

2

Tikslingas Darbas Darant Tai, Kas Svarbiausia

Mūsų požiūriu, pradžioje reikėtų skirti daugiausia dėmesio esminiams darbams, kurie čia ir dabar generuoja verslo pajamas ir tik tinkamai sustygavus pirmuosius procesus, daugiau dėmesio skiriame kūrybai, eksperimentavimui, brandingui.

3

Autentiški video ir foto

Turime savo VIDEO / FOTO profesionalią įrangą ir visą ją naudojame savo klientų llabui. Samdant atskirus specialistus patiriamos didžiulės išlaidos, o su tokiu turiniu galima pasiekti įspūdingų rezultatų.

4

Palankus rezultato mokestis

Minimalus mėnesinis mokestis už paslaugas bei priedai tik už pasiektą rezultatą. Šis modelis suteikia daugiausia motyvacijos augimui, nes nuo jūsų sėkmės priklausys mūsų atlygis.

5

Sutartis be įsipareigojimų

Jeigu būsite nepatenkinti reklamos paslaugomis, galėsite be jokių išlaidų sutartį nutraukti. Norime dirbti tik su tais klientais, kuriems iš tiesų esame vertingi.

6

Reklamos skaidrumas

Matysite visus mūsų vykdomos veiksmus kiekvienoje reklamos paskyroje, nieko neslepiame. Taip pat pateiksime visas ataskaitas apie išleistą biudžetą.

7

Viskas iš vienų rankų

Teikiame visas skaitmeninės rinkodaros paslaugas. Jums nereikės rūpintis kitų specialistų paieškomis. Dėka to, paslaugų kainos mažesnės ~40%.

8

Individualus darbas

Su Jumis komunikuos 1 specialistas, kuris rūpinsis visa jūsų rinkodara. Jis žinos apie Jūsų verslą viską ir bus kaip asmeninis rinkodaros specialistas tik su ekspertų užnugariu.

Taip pat skaitykite:

Giluminis verslo auditorijos pažinimas – Išsami auditorijos analizės metodika

Jei norite padvigubinti pardavimus, privalote iš naujo išanalizuoti savo verslo auditoriją. Kokie, kas jūsų tiksliniai klientai? Reikėtų įsigilinti ne tik į demografinį, bet ir į psichologinį paveikslą. Jau girdėta informacija? Neskubėkite... Tai pats svarbiausias žingsnis.

Platesnės rinkodaros strategijos formulė

Tai kitoks požiūris į jūsų verslo plėtrą per rinkodaros prizmę. Šis požiūris leidžia plačiau matyti rinkodaros strategiją ir į viską žiūrėti ilgalaike perspektyva.

Kaip kurti patikimo verslo įvaizdį su rinkodara?

Yra pasitikėjimas Jūsų verslu - bus ir pardavimai. Ryšio su auditorija kūrimas. Kaip kurti rinkodaros strategiją, kuri gerintų jūsų reputaciją ir stiprintų patikimo verslo įvaizdį?

Esate pasirengę pereiti į kitą lygį su nauja rinkodaros strategija? Pasiekime tai drauge