Pagerinsiu Jūsų Facebook reklamos rezultatus bent +25%
Nebeliko B2B ar B2C rinkodaros. Dabar egzistuoja 1 modelis. Žmogus — Žmogui. Reikia klientų su Facebook reklama? Bus.
Ar ir Jūsų verslui pažįstamos
šios problemos su Facebook reklama?
1
Išleidžiate Facebook reklamai, tačiau naujų klientų ir pardavimų neturite, gaunate tik LIKE ir REACH.
Privalote gauti konkrečias užklausas ir žinoti konkretų kiekį, kiek iš jų atėjo iš Facebook.
2
Keliate postus į Facebook puslapį, tačiau rezultato iš to nematote jokio, pasiekta vos keli šimtai fanų.
Postai skirti ne rezultatui, tik komunikacijai. norint rezultato su Facebook, reikia mokamos Facebook reklamos.
3
Reklamos agentūros paslaugos mokestis nepalieka biudžeto pačiai Facebook reklamai. Viskas abstraktu.
Dėl šios priežasties mūsų administracinis mokestis mažesnis bei dalis už rezultatus.
4
Neturite Facebook reklamos strategijos, kuri klientus vestų nuosekliais etapais prie pardavimo.
Reikalinga nuosekli strategija su remarketingu ir kelių etapų reklamos rodymu pagal auditorijos „karštumą”.
5
Konkurentai parduoda panašius produktus bei paslaugas su Facebook reklama, o Jums to padaryti neišeina.
Būtina atsižvelgti į kitų strategijas, jeigu jos veikia. tam puikiai tinka įrankis Facebook Ads Manager.
6
Teikiate puikią paslaugą ar turite puikų produktą, tačiau apie Jus žino tik rekomendacijų, bet ne Facebook reklamos dėka.
Ne kartą įsitikinome, kad Facebook reklama pritraukia klientus, tik reikia tinkamai su ja dirbti.
Sugeneruota apyvarta klientams per paskutinius keletą metų.
Sugeneruota potencialių klientų užklausų klientams per paskutinius keletą metų.
Mūsų teikiamos Facebook reklamos paslaugos
Facebook rinkos analizė ir ind. strategija
Konkurentų analizė. Tikslinės auditorijos išskyrimas. Individualios reklamos strategijos kūrimas;.
Facebook reklamos kūrimas ir priežiūra
Pasotvus Facebook reklamų optimizavimas, tekstų, vizualų keitimas, strategijos koregavimas.
Facebook puslapio komunikacija ir turinio kūrimas
Facebook įrašų kūrimas ir puslapio komunikacija palaikyti pastovų ryšį su tiksline auditorija.
Techniniai su Facebook reklama susiję darbai
Facebook pixel darbai (integracija, auditorijų kūrimas). Facebook business manager paskyros sutvarkymas. ir kt.
Video, foto, tekstų ir maketų kūrimas
Fotografavimas ir filmavimas su montavimu. Reklaminiai tekstai, reklaminiai šūkiai, parduodantys tekstai.
Mėnesinės rezultatų ataskaitos
Mėnesinės rezultatų analizės / ataskaitos ir įžvalgų pateikimas. Naujų rinkos nišų ir strategijų pasiūlymas.
Registruotis Konsultacijai
Jei kažkada Facebook reklamą laikėme kaip papildomą verslo komunikacijos ar reklamavimosi priemone, šiandien yra daug pavyzdžių, kaip verslai, projektai ar konkretūs asmenys išpopuliarėjo ir tapo sėkmingi būtent Facebook’o pagalba. O svarbiausia yra konkretūs būdai ir strategijos atkartoti sėkmės istorijas savo veiklai ar verslui.
Daugelis iš mūsų ir žinoma mūsų klientų savo dieną pradeda pasitikrindami naujienas Facebook (Meta), Instagram ar Messenger. Tai tapo įpročiu, kaip seniau rytais buvo skaitomi laikraščiai. Ir verslui tai geros naujienos! Galite akimirksniu pasiekti beveik visus Lietuvos ir pasaulio žmones su norima žinute.
Žinodami kaip veikia Facebook algoritmas, kaip pasiekti tikslinę auditoriją bei pritaikyti tinkamą strategiją, galime parduoti savo produktus ir paslaugas. Nuolatos ieškome naujų idėjų išskirtinei komunikacijai, reklamai bei strategijoms, analizuojame sėkmingus pavyzdžius tiek Lietuvos, tiek užsienio rinkose, renkame duomenis apie algoritmus – viską darome nuosekliai ir siekiame tik geriausių rezultatų. Tikriausiai dėl šios priežasties su kai kuriais savo klientais dirbame jau virš 5 metų.
Jeigu neturite Facebook paskyros savo verslui, jokių problemų – sukursime nemokamai!
Sėkminga Facebook reklama — patirtimi ir žiniomis grįsti strateginiai veiksmai. Juos atliekant teisingai, sulaukiamas Facebook reklamos atsiperkamumas bent 3x (ROAS). Vieniems verslams tai klientų užklausos, kitiems augantys pardavimai. Leiskite Jums suteikti visas savo žinias bei patirtį, kad abi pusės galėtume džiaugtis AUKŠTAIS REZULTATAIS.
8 etapų marketingo strategija
Strategija kaip padvigubinti klientų skaičių per 90 dienų.
Marketingo paslapčių uždara grupė
Gaukite naujausią ir slapčiausią marketingo informaciją el. paštu.
Registruotis Konsultacijai
8 taisyklės kaip sukurti rezultatyvią Facebook reklamą
1. Savo kliento pažinimas
Supraskite kas yra Jūsų klientas, kaip jis mąsto, ką mąsto, kokias turi baimes, abejones, ko jam trūksta, kas jį gasdina, kelia nerimą, kur jis lankosi, ką skaito, kuo domisi, ką veikia.
2. Išgvildentas super pasiūlymas
Jeigu kuriate reklamą, reikėtų turėti konkretų, stiprų ir konkurencingą pasiūlymą savo produktams ar paslaugoms. Su bonusais, geromis garantijomis, ribotu kiekiu ir ribotomis akcijomis.
3. Tekstas ir Antraštė pagal metodiką
Tarp viso triukšmo ir konkurencijos, žmonėms labai nesinori kreipti dėmesį į reklamas, kurios nuobodžios ir bendrinės (skirtos visiems). Reikia turi karštas antraštes ir tekstus.
4. Interaktyvus Video formatas
Vizualas pataikantis į esmines problemas. Šiandien stiprus reiškia tikrai ne BRANGUS maketas ar vaizdo klipas su 8K raiška. STIPRUS – kartais paprasta asmenukė, kartais prekių karuselė, kartais video vlogas, o kartais stilingas maketas. Viskas priklauso nuo strategijos.
5. Teisingi reklamos nustatymai
Tinkamai įrašytas Facebook pikselis, tinkamai paruošti “eventai”, protingai parinktos auditorijos ir logiškai parinktas kampanijos tipas (kartais reikia srauto, kartais konversijų, kartais leads, o kartais susidomėjimo), apgalvotai pasirenkamos reklamos vietos. Visa tai svarbu, norint, kad reklama būtų sėkminga.
6. Aiškus Facebook reklamos tikslas
Su Facebook reklama galima siekti įvairių tikslų. Turite žinoti ko joms reikia su kiekviena paleista reklamos kampanija. Jeigu jūs esate el. parduotuvė, tuomet jums aktualiausia bus pardavimai, jeigu paslaugų įmonė – tai gali būti LEAD kampanija rinkti potencialių klientų kontaktus.
7. Tinkama reklamos strategija
Dažniausiai norint parduoti, vienos reklamos nepakanka, būna tęstinumas, vadinamas remarketingas (pakartotinė reklama). Kuri reklama bus pirmoji, su kokia žinute? Kiek atskirų reklamų darysite, kada žinosite, kad laikas konkrečiam pardavimo pasiūlymui? Kokioje reklamoje kokį tekstą ir vizualą naudosite?
8. Išdirbtas pardavimų puslapis
Ir dar, dažniausiai jūsų pasiūlymas turės savo atskirą puslapį jūsų internetinėje svetainėje. Ir ten įvyksta pardavimas arba ne. Kad pasiūlymo puslapis būtų sėkmingas ir galėtų parduoti, tam taip pat yra ŽINIOS. Turi būti visi reikalingi etapai ir informacija.
9. Rezultatų analizė ir nauji sprendimai
Dažniausiai pirmosios reklamos kampanijos nebūna tokios sėkmingos, kokių tikėjomės. Reikia suprasti kas buvo padaryta netinkamai ir naujas žinias perkelti ant naujos reklamos kampanijos. Tai dar vadinama Facebook reklamos optimizavimu ir testavimu.
Procesas
Pirminė konsultacija
Jūsų lūkesčių ir verslo supratimas. Pirminės mūsų įžvalgos apie Facebook reklamą, galimas strategijas.
Strategijos parengimas
Iš surinktos informacijos bei rinkos analizės komandos strategas sukuria jūsų Facebook reklamos strategiją.
Strategijos aptarimas
Susitinkame papasakoti apie sukurtą strategiją, aptariame galimus tikslų pasiekimo kelius ir kainą.
Strategijos įgyvendinimas
Jeigu Facebook strategija ir planas Jums priimtinas, visu pajėgumu startuojame su darbų įgyvendinimu.
Mumis pasitikėjo
Sėkmės istorijos su Facebook ir kita reklama
Saulės elektrinių įmonės sėkmės istorija
Su įmone užaugome nuo 0 iki 2+ milijonų metinės apyvartos. Naudodami skaitmeninio marketingo reklamos kanalus ir turinio kūrėimo strategiją.
Marketingo agentūros sėkmės istorija
Pasitelkdami 8S marketingo strategiją, išleidome 887 eur reklamai ir sugeneravome 49,125 eur apyvartą.
Finansų įmonės sėkmės istorija
Sukurta ~300 000€ metinės apyvartos automatizuota klientų pritraukimo sistema.
Vebinaro sėkmės istorija
Viena vebinaro transliacija, kuri įmonei sugeneravo apytiksliai 800 000 eur pardavimų.
AUGANTIS VERSLAS
Atviri, drąsūs ir atsidavę. Tokie yra Augantis Verslas komandos profesionalai.
Nekuriame tik sauso, techninio marketingo – atrandame prasmę, gylį ir viziją, kurią nukreipiame tinkamai auditorijai.
- Atmestinumą keičiam į atsidavimą.
- Šabloniškumą į individualumą.
- Abstraktumą ir nuomonę į konkrečius rezultatus bei skaičius.
- Augantis Verslas apie nenustojamą augimą.
Šiuo tikslu logotipe ir komunikacijoje integravome begalybės simbolį.
Žinome, koks nelengvas verslininkų kelias.
Jūsų verslui nereikia nei naujų socialinių tinklų, nei SEO, nei tūkstančių sekėjų, jokių marketingo sąvokų ar terminų, ar procesų ar neaiškių strategijų, tiesa?
O dar konkrečiau ko jums reikia – ROI. RETURN ON INVESTMENT arba lietuviškai INVESTICINĖ GRĄŽA.
Tai reiškia – kiek kartų atsipirko jūsų reklama. Investuojate 100 eurų ir kiek pelno atnešė marketingas?
120 eur?
1000 eur?
Manau, kad nežinote, tiesa?
Ar turite tokius skaičius kaip:
Jokiam klientui nėra įdomus jūsų verslas, jo istorija ar panašūs dalykai. Žmonės ateinantys į jūsų svetainę trokšta tik vieno –išspręsti savo turimą problemą.
Naujausi video apie Facebook reklamą
Registruotis Konsultacijai
Kuo skiriasi Facebook reklama ir Facebook administravimas?
Facebook reklama
Mokama reklamos priemonė, kurią suteikia Facebook platforma. Tai nėra BOOST POST naudojimas, profesionali Facebook reklama kuriama su Facebook Ads Manager įrankiu. Facebook reklama tai investicija tam, kad būtų reklama parodyta platesnei auditorijai nei tik Jūsų puslapio fanams. Taip pat reklamą galima rodyti Instagram ar Messenger platformoje viską reguliuojant per tą pačia Facebook Ads manager platformą.
Facebook administravimas
Facebook administravimas dažniausiai naudojamas kaip plati Facebook reklamos frazė. Turima omenyje, kad Facebook administratorius rūpinsis įrašų kėlimu, mokama reklama / boost post, atrašymu į komentarus bei žinutes. Tačiau profesionali Facebook reklama ir Facebook administravimas yra iš esmės skirtingos paslaugos.
Facebook reklamos administravimo ir komunikacijos kaina
Profesionali Facebook Ads reklama-
Facebook reklamos strategija
-
Facebook reklamos kampanijų paleidimas
-
Reklaminių maketų kūrimas
-
Video reklamų kūrimas
-
Facebook remarketingo kampanijų paleidimas
-
Reklamos optimizavimas (gerinimas)
-
Facebook pixel įrašymas
-
Facebook auditorijų kūrimas
-
Facebook postų kūrimas
-
Facebook Business Manager kūrimas
-
Ataskaitos kiekvieną mėnesį
-
Kiti Facebook techiniai darbai
-
Idėjos, įžvalgos, bendradarbiavimas
Taip pat apie Facebook reklamą skaitykite:
8 Facebook reklamos klaidos
Sužinosite 8 dažniausiai daromas klaidas su Facebook reklama. Pašalinkite šias klaidas ir Jūsų rezultatai su Facebook reklama pagerės akimirksniu.
8 patarimai - Kaip susikurti sėkmingą Facebook reklamos (ads) kampaniją?
Tai yra pagrindiniai 8 sėkmingos reklamos patarimai, tačiau kiekvieną iš jų būtų galima aptarti atskiru straipsniu ar net seminaru. Norint išmokti kurti sėkmingą Facebook reklamą, reikėtų matyti visumą - suprasti skaitmeninę rinkodarą iš esmės. Kiekvienas skaitmeninės rinkodaros etapas papildo kitą, todėl viskas labai svarbu.
7 Facebook reklamos paslaptys - transformuokite reklamą į kitą lygį
Facebook reklamos paslaptys - ar jos egzistuoja? Kaip ir visur - kiekviena paslaptis tai tik nežinoma informacija. Vieniems kai kurie patarimai jau žinomi ir išbandyti, kai kuriems neatrastas potencialias, kuris gali pagerinti verslo reklamos rezultatus.