Kaip kuriami šiandieniniai prekiniai ženklai

TURINYS

Kitaip.

Buvo versle laikai (dar 20 a.), kai laimėjo tie, kurie darė greičiau, pigiau, efektyviau.

Tačiau dabar daugelyje sektorių visi tapo panašūs iš techninės, efektyvumo, greičio prizmių.

Technologiškai nelabai kas nustebina ar laimi, o jei laimi, konkurentas vos per keis mėnesius ateis su panašiu sprendimu.

Čia konkuruoti lieka vis mažiau erdvės.

Todėl vis daugiau vertės lieka kitoje barikados pusėje – prekinis ženklas ir vartotojų patirtis.

Trumpiau: Brandas ir patirtis su juo.

Pamažu (didesni) verslai supranta, kad svarbiausia būti ten – ko nori klientai.

Nebandyti spręsti už juos, bet paklausti – o kas svarbu Jums?

Kaip norite Jūs?

Tikslas atrasti bendrą tendenciją tarp savo klientų – kas jiems yra svarbiausia.

Kai tai žinome, tada galime tai suteikti ir aplink tai statyti savo prekinį ženklą bei patirtį kiekviename etape.

Kai tai žinome, tada galime tai suteikti ir aplink tai statyti savo prekinį ženklą bei patirtį kiekviename etape.

Kaip sužinoti kas klientams svarbiausia?

Yra tik vienas kelias – paklausti.

Padaryti savo klientų apklausas ir sužinoti tikrą informaciją iš tikrų klientų lūpų.

Geriausia gyvai, bet tai sunkus kelias ir ne visda įgyvendinamas, priklausomai nuo verslo.

Kitas geriausias sprendimas  – apklausa telefonu.

Ir žinoma lieka apklausa raštu (rizika gauti netikslią informaciją).

Apklausa telefonu

Šioje vietoje mes galime padėti.

Turime komandos narius, kurie atlieka telefonines apklausas esamiems jūsų klientams ir išsiaiškina – kas jiems svarbiausia.

  • Išgryniname klausimus, kuriuos norime užduoti.
  • Atliekame skambučius ir žymime visą informaciją.
  • Visą informaciją apibendriname ir atrandame esminį kriterijų – kas jiems svarbu.

Pasidalinkite su tais, kam ši informacija gali praversti. Ačiū!

Facebook
LinkedIn
Email

Norite sužinoti kas svarbu jūsų klientams?