Bendravimui yra ne tik el. paštas ar socialiniai tinklai. Galima taip pat išnaudoti chat programėles, kurių dėka galima bendrauti su klientais esamuoju metu.
Šios pokalbių programėlės turi skirtingus nusattytmus, kurie leidžia jas aktyvuoti norimuose puslapiuose bei pasirodyti po tam tikro laiko arba jeigu atėjo iš el. pašto. Dažniausiai klientams kyla klausimų naršant parduotuvę, todėl greitas atsakymo gavimas tikrai paskatina pirkimą.
Nedidelėms elektroninėms parduotuvėms labai svarbu kiekvieną lanktytoją paversti nuolatiniu pirkėju. Fizinėms parduotuvėms parduoti daug lengviau dėl fizinio ir emocinio kontakto (pasitikimas, patarimai, asmeninis pabendravimas), tačiau el. parduotuvei panašų efektą galima sukurti su integruotomis pokalbių programėlėmis.
Nuolatos palaikykite kontaktą ir bendravimą, tačiau leiskite jiems būti svarbiausiems
Pasidalinkite su tais, kam ši informacija gali praversti. Ačiū!