Gvidonas Macius
Kaip pasiskirsčiusios visų verslų rinkos?
3 % Jūsų verslo auditorijos pasiruošusi pirkti DABAR. („svarsto, kurį verslą / tiekėją pasirinkti”)
17% renka informacija apie produktą / paslaugą. Lyginasi, analizuoja įmones. Ieško tikslesnės informacijos, sprendimų.
20 % suvokia apie problemą, tačiau nesiima veiksmų. Dar problema nėra tokia svarbi, trūksta informacijos.
60 % nesuvokia, kad tokia problema ar poreikis egzistuoja.
Dauguma verslų – ir dauguma jūsų konkurentų – sutelkia dėmesį tik į 3% žmonių, kurie yra pasirengę pirkti. Tačiau nepadvigubinsite savo pardavimų, sutelkdami dėmesį tik į tuos 3 proc. Kai sutelksite visas pastangas į tuos 3%, apleisite kitus 97% potencialių klientų. Taigi, jei tikrai norite padidinti savo pardavimų skaičių, turite sutelkti dėmesį į tą 97 proc. prioritetų piramidėje, kad, kai tie žmonės bus pasirengę pirkti, jie bus 100% suinteresuoti pirkti iš JŪSŲ. Tuo tarpu 3% geriausiai atsispindi per Google search (AdWords) reklamą, kai auditorija ateina pati pas jus. Visi verslai moka didelius pinigus, kad būtų Google pirmose pozicijose.
Geriausias 97% auditorijos paruošimas pardavimui – edukacija ir vertės suteikimas iš anksto. Edukacija suteiks pasitikėjimo Jūsu verslu, tai yra esminis kriterijus, kodėl klientai pasirenka tam tikrą verslą. Jeigu edukaciją paversite žaismingu, įdomiu procesu – padarėte viską maksimaliai gerai.
Ar turėtumėte investuoti laiko, energijos ir išteklių tiems 3 proc., kuriems net niežti rankos iš jūsų pirkti? Žinoma.
Bet jūs turėtumėte praleisti tiek pat laiko, energijos ir išteklių, kad edukuotumėte kitus 97% ir galiausiai paskatintumėte juos pirkti (o ypač pirkti iš jūsų).
Edukacija suteiks pasitikėjimą Jūsu verslu, tai yra esminis kriterijus, kodėl klientai pasirenka tam tikrą verslą.
20% klientų iš tų pačių 20% daugiausia generuojancių yra 4 % = 64% pardavimų.
Paslaptis, norint pritraukti didesnę jūsų rinkos dalį – gauti tų 97% klientų pasitikėjimą jūsų verslu. Ir kaip tai padaryti? Tampant savo rinkos autoritetu – šaltiniu, kuris žino atsakymus į jų klausimus ir juos suteikia. Pasinaudokite kiekviena proga įrodyti savo vertę tai 97% auditorijos, kuri nėra pasirengusi pirkti dabar, tačiau bus pasirengusi vėliau.
Leiskite Lead Magnet’us, reklamuokite naujus įrašus, atsakykite į sunkius klausimus forumuose, grupėse, savo soc. erdvėje per „Facebook Live“ ar Instagram ir atsakykite į auditorijos klausimus… Esmė ta, kad jūs turite būti:
a) matomi;
b) teikiantys vertės;
c) patikimi.
Turite būti matomi kiekviename kliento pirkimo etape. Tačiau ne tik save rodyti, bet suteikti vertės ir per jos suteikimą kursite pasitikėjimą.
Ir žinoma su šia strategija natūraliai pasieksite tuos 3 proc. žmonių, kurie yra pasirengę pirkti dabar, nes norės pirkti iš geriausių rinkos atstovų: matomų, patikimų, kompetentingų.
Būsite naudingi kitiems 17 proc., kurie renka informaciją apie norimą įsigyti prekę ar paslaugą, nes jie susidurs su visa informacija ir verte kurią jūs teikiate.
20% auditorijos, kuri žino savo problemą ir siekį, pateksite į jų radarą ir padėsite paskatinti juos ieškoti daugiau informacijos.
60 proc. žmonių, kurie nesusimąsto apie problemą arba siekį, kai tik sužinos apie problemą, būsite pirmieji, kurie padės jiems išspręsti problemą.
Didesnės rinkos formulė yra ideali strategija, kuri paskatins daugiau potencialių klientų domėtis jūsų verslu bei padės šiems potencialiems klientams investuoti į jūsų įmonės parduodamas prekes ir / arba paslaugas – ir tai gali jums lengvai padėti padvigubinti pardavimus.
Kadangi būsite išanalizavę savo auditoriją, jau žinosite kur verta leisti reklamą, o kur ne.
Lietuvoje 99 % tai bus Facebook, Instagram, Google bei Youtube.
Pasidalinkite su tais, kam ši informacija gali praversti. Ačiū!
Naujausi įrašai
- Google Ads reklamos kainos išaugo net 29%
- Kaip kuriami šiandieniniai prekiniai ženklai
- Marketingo paslaptis, kuri dažniausiai pamirštama (slaptas ingredientas)
- Knygos Brand Gap apibendrinimas. Marty Neumeier
- Prekės Ženklo Kūrimo Metodika: Why, What, How
- SEO strategija paslaugų verslui Lietuvoje
- Kuo skiriasi įmonės šūkis, pozicionavimas, vizija, misija, brandingas tarpusavyje?
- Kaip Pagerinti Svetainės SEO – Matomumą per Google Paiešką
- Viskas apie SEO Paslaugas: Kas Tai Yra, Kaip Jos Padeda Verslui ir Kiti Dažniausi Klausimai
- Kas yra Rinkodaros Strategija: Viskas, Ką Reikia Žinoti Lietuvos verslams