MINI ANALIZĖ: Motociklo prekių el. parduotuvė

Nuolatos analizuojame skirtingus verslus ir dalinamės įžvalgomis, kurios gali būti naudingos. Jeigu tai Jūsų verslas, arba panašus, tuomet kviečiame pasiskaityti.
reklamos agentūra analizė
TURINYS

MOTOCIKLO PREKIŲ INTERNETINĖS PARDUOTUVĖS ANALIZĖ

Čia manau yra esminė žinutė, kuri turėtų būti komunikuojama: „Su dauguma gedimų, sudėtingų situacijų esame susidūrę patys, todėl siūlome išbandytas prekes, patikrintas paslaugas.”

Tai priežastis kodėl pirkti Jūsų el. parduotuvėje yra verta – jūs turite daug perėję per praktiką, kurios dalys ir detalės yra patikimiausios. Kam jiem daryti klaidas, jeigu visas klaidas jau esate padarę Jūs? Pasitikėkite mūsų įmone ir turėkite geriausią produktą už geriausią kainą.

Kadangi klientai yra labai tikslinga auditorija (turintys motociklus arba ketturačius) mano pirmosios mintys sukasi apie tai, kad reikia susirinkti visą įmanoma duomenų bazę klientų, kurie yra Lietuvoje ir turi moto priemones.

Kad nereikėtų visuomet reklamą rodyti vis naujai auditorijai, geriau sukaupti didžiąją dalį auditorijos ir tuomet bendrauti tik su ja.

Kitu atveju labai sunku pasiekti naujus klientus su reklama (nebent jie patys ateina), tai geriau susitelkti į jų sugaudymą (gaunant jų kontaktą) ir tuomet jau dirbti su turima duomenų baze. (įtraukti į remarketingo auditorijas…)

Reklamuoti sukauptai duomenų bazei galima naudoti Facebook / Instagram / Google reklamas ir jas nukreioti tik tiems, kurių kontaktus turime.

Duomenų bazei gauti (kaupti klientų kontaktams, kaip el. paštui, vardui…)  turiu aprašęs visą strategiją šiame PDF – https://www.augantisverslas.lt/pdf-knyga/

Šiuo atveju pagal mano strategiją turime kiekvienai iš grupių (pagal turimą produkciją) sukurti po STIPRŲ nemokamą PDF variantą (arba video), kuriame konkreti auditorija gaus vertės Iš anksto ir žinoma vėliau juos nukreipti į pardavimo procesą, jų nespaudžiant, duodant vis daugiau vertės, patarimų, įrangos apžvalgų.

Pamažu klientai tampa artimais verslui, įgauna Jūsų pasitikėjimą, vis naujas turinys ir vertė Jiems suteikia vis daugiau priežasčių pasitikėti Jumis ir Jūsų verslu.

Taigi sukurtą PDF arba video mes reklamuojame per Facebook bei Google (ar Youtube) banerinę reklamą. Ją pamato tikslinė auditoriją, pavyzdžiui vairuojantys motociklus ir reklama, kurią jie pamato sako, kad jie nemokamai gaus vertingos informacijos apie „5 PATARIMAI kaip prižiūrėti savo motociklą “ arba „5 KLAIDOS, renkantis motociklo padangas”.

Tačiau, kad jie atsisiųstų mūsų duodamą informaciją, jie turi palikti savo el. paštą, visai kaip ir mano NEMOKAMOJE knygoje. Atsisiunčia ją ir nuo to momento kontaktas pas mus, mes galime nemokamai komunikuoti per el. pašto duombazę arba mokamai pasitelkus Facebook, Google, Instagram, Youtube.

Galime iš anksto sukurti automatinius laiškus, kuriuos gaus konkreti grupė ir pamažu vesti prie pardavimo.

PVZ.: 

1. Auditorija atsisiunčia PDF „5 KLAIDOS, renkantis motociklo padangas”;

2. Gauna automatinį laišką su PDF;

3. Po 1 d. gauna dar vieną laišką su apžvalga apie dažniausias Lietuvos rinkoje esančias padangas ir jų gamintojus.

4. Gauna laiška su pasiūlymų įsigyti padangas su nuolaida bei papilodmais bonusais.

 Žinoma procese yra ir daugiau techninių ir rinkodarinių detalių, apie kurias ir aprašau knygoje, tačiau principas SUTEIKTI VERTĖS IR GAUTI PASITIKĖJIMĄ, kas veda prie pardavimo.

Pats pardavimo procesas gaunant kontaktą turi būti individualiai apgalvotas kartu.

Ši strategija tiktų tiek prekių pardavimams, tiek servisui, kadangi abiem atvejais duomenų bazė ta pati.

 

Fizinis shop + e-Shop

 

Ko trūksta rinkoje? Yra konkurentas su pavyzdžiu – 

TRŪKSTA Video apžvalgų apie produktus (šalmai, pirštinės, patys motociklai).

Reikia suteikti kuo daugiau vertingos informacijos ir taip gauti auditorijos pasitikėjimą. Į visa kuriamą turinį integruoti savą produkciją. Su fizine parduotuve reklamuotis tik miestuose iš kur klientai atvyksta ir kažkiek km aplink, o El. parduotuvei parinkti visos Lietuvos auditoriją. 

Čia žinoma svarbiausia, kad apžvalga būtų įdomi, interaktyvi, skaidri, sąžininga tiek su + ir -. Galima įtraukti eksperimentus su įranga, testuoti pagal skirtingus kriterijus.

Kaip reklamuoti?

Reikėtų sukurti vieną gerą video reklamą, kurią reklamuoti FB / IG maksimaliai plačiu mąstu. Reklamos tikslas surinkti visą auditoriją, kuriai įdomu motociklai / ketturačiai / mopedai. 

Visi, kurie peržiūrės dalį reklamos, bus tikslinė auditorija, kuriai galima rodyti visus kitus klipus. Ir svarbiausia dirbti tik su šia viena auditorija, tik jai rodyti antrines reklamas, produktus, apžvalgas.

Kita dalis taps FB fanais, šią fanų auditoriją taip pat naudoti kaip antrinę reklamos vietą. Taigi, fanai, web lankytojai ir „pirmo“ video žiūrėtojai mato visas kitas reklamas (apžvalgas, patarimus, rekomendacijas…).

WEB lankytojams rodoma dar šiek tiek kitaip: FB /IG reklama parenkama pagal lankytus puslapius. Jeigu ieškojo šalmo, tuomet rodome remarketingo (pakartotinės reklamos) reklamas tik apie šalmų apžvalgas, šalmų akcijas ir pnš.

 Taip su kiekviena kategorija atskirai.

Mano nuomone, kad būtent VIDEO apžvalgos ir bus tas arkliukas, kuris galėtų pakeisti el. parduotuvės pardavimus. Žinoma svarbi dalis – išgryninti produktai, tai kas aktualiausia rinkai. TAIGI, čia būtų turinio marketingas. Tai pats sunkiausias kelias verslui, reikalaujantis daug pastangų pradžioje, bet ilgalaikėje perspektyvoje tai tampa vis savarankiškiau veikiančiu įrankiu.

 

Ir dar apie el. shop bei fizinę parduotuvę. Parduodant prekes, būtų šaunu sugalvoti papildomus bonusus, kurių nesiūlo konkurentai.

Ką galima pagerinti dirbant su e-komercija – suteikti pridėtinį vertę. Ne tik eiti per kainos prizmę, bet kartu suteikti BONUSUS, kurių nesuteikia konkurentai. Kas tai?

  1. Ilgesnė grąžinimo garantija;
  2. Lojalumo programa; (banalu, bet kodėl gi ne)
  3. Partnerių nuolaidos arba nuolaidos sekenčiam pirkimui;
  4. Grupiniai pirkimai (perkant su draugu, geresnė kaina)
  5. Dovanų: marškinėliai, kepurė ar dar kažkas, perkant už tam tikrą sumą.
  6. GIDAS: kaip prižiūrėti motociklą jį nusipirkus;
  7. Kvietimas į moto varžybas;
  8. Prijungimas prie VIP motociklininkų bendruomenės;
  9. Dovana – nemokama diagnostika;
  10. VIDEO GIDAS: Kaip išsirinkti gerą motociklą arba nusipirkti iš JAV.

Bonusus reikėtų išsigryninti geriau ištyrus rinką, ko jai labiausiai reikia, kas suteiks didžiausią motyvą rinktis Jus, o ne konkurentus. Ir žinoma, kas labiausiai apsimoka Jums.

Motociklų rinkai drąsiai galima žengti į TIK TOK ir Instagram pasaulį. Su tomis pačiomis apžvalgomis, eksperimentais, moto filmukais ir pnš.

 

GOOGLE REKLAMA

Kadangi yra fizinė parduotuvė, čia galėtų gerai suveikti Google Maps vietinė reklama, kai suvedus frazę jūsų servisas rodomas pirmose Google maps vietose:

Dėl Google AdWords reklamos parduotuvės prekėms (Google paieškos reklama)

Pažiūrėjus kiek yra paieškų per Google kiekvieną mėnesį, tikrai galima ištestuoti šį kanalą, žinoma, video apžvalgos parodymas ieškantiems šalmo – labiau palengvintų pardavimą. Jeigu prie kiekvienos prekių kategorijos būtų prekių kategorijos video apžvalga, tai ženkliai padidintų pardavimo tikimybę.

 

PAPILDOMOS IDĖJOS:

• Prekių nuolaidos visiems naujiems MOTOCIKO / MOPEDO vairuotojams. Čia galbūt galima susitarti su vairavimo mokykla, kad jų mokiniams jūsų įmonė suteikia SPEC. Nuolaidą visoms prekėms ir servisui.

• Visą video turinį žinoma būtinai kelti ir optimizuoti pagal seo į Youtube kanalą. Laikui bėgant pats kanalas virs pardavimų kanalu, o ir svetainės SEO pozicijas kels. Ir visus video galima paversti straipsniais, kuriuos kelti į WEB ir stiprinti savo SEO.

Vėliau sektų ir pačio BRAND stiprinimas per emocinę prizmę su motyvaciniais video, istorijomis ir pnš. Tačiau mano matymu reikėtų orientuotis į ilgalaikę turinio kūrimo strategiją. Taip pat dabar tobulas laikas įšokti į TIK TOK, kadangi labai lengva pasiekti auditoriją nemokamai (kol platforma jauna).

• Būtina e-komercijai ypač tokioje konkurencingoje nišoje turėti UP-SALES / CROSS- SALES.

Tai verslams sugeneruoja papildomai 20-30% pelno. Tuomet tik iššūkis – kokias papildomas prekes ar pasiūlymus galima pateikti?
 
Ir čia prasideda kūryba. Pavyzdžiui: perkant šalmą, papildomas pardavimas UŽ LABAI SUPER kainą: pirštinės.
Perkant mootociklo padangas, gaunate nuolaidą naujam šalmui 40%.
 
Tačiau tokie papildomi pardavimai turi būti tinkamai suprogramuoti svetainėj, kad viskas būtų lengvai paspaudžiama ir pasiūloma.
 
1 būdas: pridėti papildomą galimybę įsigyti prekes, kai išsirenkamos prekės savybės. Žinoma pasiūlymai turi būti geresni nei perkant pavienius.
 
2 būdas: kai nusiperkamos prekės, tada iššoka papildomas langas arba tiesiog padėkos puslapis su LABAI LABAI GERU PASIŪLYMU pavyzdžiui įsigyti naujas padangas už 50% nuolaidą ir pasiūlymui nėra jokios kitos vietos įsigyti tik DABAR.
 
Idealu, kai abu būdai įdedami į procesą.
 
Apibendrinant, reikia susidėlioti visus įmanomus PAPILDOMŲ pardavimų variantus ir visus juos pridėti prie prekybos.

Pasidalinkite su tais, kam ši informacija gali praversti. Ačiū!

Facebook
LinkedIn
Email