Marketingo eksperimentas: ar renginyje gali praversti skaitmeninis marketingas

TURINYS

Gimė visai netikėta idėja – vaikščiojau mišku ir pagalvojau, o kodėl nepaeksperimentavus su marketingu? Juk jis gali būti įdomus, vežantis, netikėtas ir visiškai OUTSIDE THE BOX.

Nors ši idėja ir nėra labai nauja, tačiau man kaip internetinio marketingo atstovui bet kuri idėja, kuri išeina iš interneto ribų tampa NAUJOVE.

2021 metais šis renginys mane labai sužavėjo. Tikriausiai matyti iš nuotraukų:

Liepos 16 d. užsiregistravau ALFARUN.LT bėgime – iššūkyje su kliūtimis. 10 km įtemptos trasos su elektra, tankais, tuneliais ir pelkėmis.

O juk puiki proga ir tokioje vietoje pasireklamuoti – nemokamai (nepaisant mažų gamybos kaštų). 

Nusprendžiau bėgimui pasigaminti marškinėlius su reklama. 

Neturėjau daug laiko – vos kelios dienos tad negalėjau pasirinkti marškinėlių modelio, kuris būtų tinkamesnis bėgimui, tad teko rinktis iš to, kas buvo sandėlyje.

Šiek tiek pagalvojau dėl dizaino, dėl skirtingų logotipo lokacijų ar pasirinktų žodžių.

 

Greitai susimaketavau idėją ir sutaręs su zoop.lt išsiunčiau dizainą, jie vietoje turėjo marškinėlius ir padariau pavedimą, patikino, kad iki penktadienio vakaro suspės – šaunu! 

Nusprendžiau per daug neskirti dėmesio dizainui dėl laiko trūkumo, visgi buvo likusios vos kelios dienos.

Pasirinkau ELEMENTARŲ reklamos principą:

TURI VERSLĄ? Gauk nemokamą marketingo strategiją.

Klausimas „TURI VERSLĄ?“ atkreipia tik tų žmonių dėmesį, kurie turi verslą arba galvoja apie tai. „Gauk nemokamą marketingo strategiją“ – motyvacija pasinaudoti pasiūlymu. Juk niekas nieko neparduoda ir neprašo, tik siūlo nemokamą strategiją, kuriai reikia sukurti nemažai laiko ir žinių. Ir žinoma – nuoroda, kur šią strategiją galima gauti.

Gavau spaudos užsakymą jau ketvirtadienį, tad nebuvo jokių vėlavimų.

Beliko susikurti labai paprastą puslapį, kuriame lankytojai galėtų užsiregistruoti. Tad sukūriau nuorodą, kaip ir ant marškinėlių: https://augantisverslas.lt/alfa

Nufilmavau trumpą video pristatymą apie idėją, kad būtų aiškiau. 

Šaunu, kad prie šio eksperimento sutiko sudalyvauti ir draugas, bėgantis kartu. Tad renginyje būsime 2-iese.

Tūkstančiai dalyvių, šimtai žiūrovų, daugiau nei valanda bėgimo, fotografai, videografai ir aktyvūs organizatorių socialiniai tinklai! Tai puiki vieta reklamai, tiesa?

Tik įdomu, o kiek tarp jų visų yra mano tikslinės auditorijos, kuri turi verslą ar savarankišką veiklą? Nežinau kiek, tačiau esu tikras, kad kažkiek yra.

Šiandien liepos 15 d., bėgimas rytoj, laukite tęsinio! 🙂

 

Eksperimentas nepavyko! Tačiau papasakosiu visą istoriją.

Iš esmės viskas ėjosi pagal planą. Atspausdino ant marškinėlių norimą vizualą, išsinuomojau GoPro kamerą.

Galiausiai renginio diena.

Nuvykau į Vilnių ir kartu su draugu išvažiavom link varžybų vietos.

Perdaviau kitus marškinėlius draugui ir ką gi, daug laiko neturėjome, aplinkuj masės žmonių. 

Visų akys krypsta į tai kas parašyta ant marškinėlių. Šiek tiek keistas jausmas, visi žiūri, skaito. Įdomu ką galvoja…

Įpratome prie žvilgsnių…

Galiausiai sulauktas starto laikas, kadangi laukti ilgai nereikėjo, nes atvykome pačiu, pačiu laiku. Apšilimui nebuvo tiek laiko, kiek norėtųsi, bet tai nebuvo problema, nes laukė 10 km, kur apšilti tikrai suspėsime.

Tačiau atėjo laikas užsidėti GoPRO kamerą. Pavyko, nors atrodė labai sunki, kai prispausta prie kaktos. Iš šono atrodo lengviau, paprasčiau.

BĖGIMO PRADŽIA!

Išbėgome! Tačiau pirmieji 150 metrų buvo visiška ironija. Kiekviename žingsnyje kamera pradėjo nukristi ir daužytis į nosį. Skausmas nedidukas, tačiau labai nekomfortiška.

Taip išbėgti 10 km be šansų.

Taigi reikėjo gerokai prisiveržti kamerą prie kaktos, kad bėgimas ir filmavimas būtų įmanomas.

Jau buvau pagalvojęs, – gal tiesiog ją paduoti savanoriui ir vėliau pasiimti, bet pasiveržus kamerą visai neblogai laikėsi, nors ir jautėsi nemažas spaudimas nuo jos gumos.

Nors ir reikėjo dešimtis kartų per visą bėgimą kamerą pastatyti į vietą ant kaktos, tačiau išbėgti pavyko.

____________________________________________________________________

Galiausiai pradėjus žiūrėti video medžiagą: pasirodo visą bėgimą kamerą filmavimo pasikreipus šonu…

Na ką jau padarysi, montuojam kaip yra, bent jau kažkas gavosi, o ypač geras prisiminimas.

 Ir štai gavosi viso bėgimo video klipas. Klipas Youtube tinkle bus tol, kol gyvuos Youtube, taigi matomumas AUGANTIS VERSLAS logotipo augs ir toliau – nemokamai. Ir tai labiau suaktyvės prieš kiekvienų metų AlfaRun bėgimą, kadangi visi nori pamatyti kas tai per renginys ir kokie video patalpinti Youtubėje. Ir kai ieškos frazės ALFA RUN, šis klipas bus labai aukštose Youtube pozicijose, kadangi klipas buvo optimizuotas pagal atitinkamus raktažodžius, kurie susiję su šiuo renginiu.

Šis video patenka į top 10 suvedus frazę Alfa Run. Visai neblogai…

O ir renginyje buvo šioks toks matomumas. Taip pat viena fotografo nuotrauka, kurioje matosi marškinėliai su IDĖJA.

PABAIGA

Bėgimas buvo smagus ir įdomus. Buvo sunku, kvėpavimas patyrė kitas dimensijas.

Tai buvo pasižaidimas su marketingu, išėjimas nuo skaitmeninės reklamos prie gyvos idėjos.

Ir beje, tai labai įdomu ir užkrauna. Tokios idėjos motyvuoja ir ne dėl to, kad bus rezultatas, bet dėl to, kad procesas labai įdomus.

Tokios idėjos įsimena, tokia patirtis visam gyvenimui.

Renginyje buvo didelių komandų ir kai kurios įmonės su savo logotipais ant marškinėlių. Vaizdas šaunus, komanda atrodo stipriai, komandiškai. Iškart pirmosios mintys, kad komandos vienybė įmonei svarbu, kad įmonė organizuoja išvykas, kad rūpinasi savo komanda. Net jei tai ir būtų (ko nežinome) dėl pragmatinių tikslų – įvaizdis geras.

Na, jų atveju reklama – komandos pritraukimui ir įmonės įvaizdžiui. 2022 metais darbuotojų pritraukimas ir išlaikymas vienas svarbiausių kriterijų sėkmingam verslo vystymui. Didesnės įmonės kuria reklamos kampanijas tik tam, kad pritraukti darbuotojus, kuria įvaizdį, kuris perteikia įmonės vertybes, kultūrą. 

Kai kurios reklamos kampanijos kurią idėją, kad dirbti šioje komandoje – prestižas, inovatyvumas. Taigi, marketingas labai, labai platus įrankis siekti labai, labai įvairių tikslų. Bet šį kartą ne apie tai!

Nors ir eksperimentas nepavyko bei nebuvo gautų užklausų dėl marketingo strategijos sukūrimo, tačiau patirtis įdomi ir tikrai buvo verta išbandyti šią idėją – bandykite naujus dalykus ir Jūs, net jei tai ir neatneš rezultatų!  🙂

Ačiū, kad skaitėte!

Pasidalinkite su tais, kam ši informacija gali praversti. Ačiū!

Facebook
LinkedIn
Email