2030 metai - kas laimės marketinge? Daugiakanalis verslas

Laiko ne tiek ir daug. Reikia stipriai padirb4ti su marketingu, kad vėliau galėtume valgyti vaisius.
reklamos paslaptys ir strategija
TURINYS

2030 ne taip ir toli. Vos 7 metai.

Turime apie 5 metus (maksimaliai) suspėti į marketingo traukinį, kuris veikia dabar ir kuris užkraus 24 dešimtmetį.

Apie tai kalba Gary Vaynerchuk, Grant Cardone, Dan Lok. Vieni sėkmingiausių atstovų marketingo pasaulyje 2022 metais.

Jie kažką žino, tiesa?

Ir tame nėra jokios paslapties, nes viskuo dalinasi labai atvirai.

Tai, kad dalinasi viskuo ir visur – jų sėkmės paslaptis.

Juos rasite visur. Visuose tinkluose, visuose podcastuose, renginiuose, svetainėse, jų reklamos rodomos visur.

Jų vardai minimi, jų informacija randama. Ir tai jų strategija.

DAUGIAKANALĖ STRATEGIJA – OMNICHANNEL STRATEGY.

Svarbiausia – savo turiniu (klipais, tekstais, postais, komentarais…) užimti kiek įmanoma ir kiek jėgos leidžia daugiau reklamos kanalų:

Facebook; Instagram; Youtube; TikTok; Tinklaraštis; LinkedIn; Podcastai; Google;

Būti visur. Visur kelti savo kuriamą turinį.

Klipus paversti tekstais, o tekstus klipais, kad visi reklamos kanali būtų pamaitinti.

Ir tada gimsta DAUGIAKANALIS EFEKTAS.

O svarbiausia, kad tokia reklama šiuo metu atspindi pirkėjų poreikį.

Pirkėjai linkę pirkti tada, kai BRANDAS / VARDAS matomas visur ir turimas jo pasitikėjimas ir ši strategija būtent tą ir sukuria.

Užėmę didžiausią dalį rinkos skirtinguose kanaluose ir bus tie, kurie laimės!

Čia laimės ne tik kokybė, bet ir kiekybė! Dirbam!

#facebookreklama #googlereklama #reklamosagentūra #marketingas #reklama #marketingostrategija #rinkodara #gvidonasmacius

O jeigu reikia pagalbos marketinge, kreipkitės!

Pasidalinkite su tais, kam ši informacija gali praversti. Ačiū!

Facebook
LinkedIn
Email