Kaip įdiegti Meta Pixel (Facebook pixel)

Jeigu leidžiate Facebook reklamas, yra vienas svarbus įrankis, kuris padės efektyviau išleisti reklamos biudžetą - Facebook pikselis (Meta pixel).

Didžiausias socialinių tinklų reklamų privalumas – galimybė labai tiksliai pasirinkti savo auditoriją bei leisti tikslingai nukreiptas reklamas, kurių rezultatai labai lengvai matomi ir išmatuojami.

Tiems, kurie naudoja Facebook ar Instagram reklamą arba planuoja tą daryti ateityje, reikėtų labai pasvarstyti apie Facebook (Meta) pixel įdiegimą. Tai suteikia daug reklamos privalumų.

2022 metų vasario mėnesį Facebook pakeitė pavadinimą į Meta, todėl ir pixel nuo šiol bus vadinamas Meta pixel, todėl straipsnyje naudosime abu (senajį ir naująjį) pavadinimas.

TURINYS
Bonusas: atsisiųskite nemokamą gidą, kaip susikurti savo pirmają Facebook reklamos kampaniją. Šiame gide rasite žingsnis po žingsnio pateiktas gaires.

Kas yra Facebook pikselis (naujas pav. Meta pixel)

Facebook pixel yra kodas, kuris įkeliamas į internetinę svetainę, kurios lankytojų duomenis norime perduoti Facebook reklamos kampanijoms. Šis kodas surenka informaciją apie lankytojų daromus veiksmus svetainėje ir todėl galite matyti kiek ir kokių veiksmų (konversijų) svetainės lankytojai atliko. Šiuos duomenis galite naudoti kitoms reklamos kampanijoms bei remarketingui, kas leidžia rodyti norimas reklamas tiems, kurie atliko pasirinktus veiksmus svetainėje.

Facebook pikselio veikimo principas

Facebook pixel kodas į svetainę įdiegia slapukus (cookies), kurie leidžia sekti lankytojų veiksmus. Slapukai suaktyvinami ir veiksmai užfiksuojami. Pavyzdžiui: nueinate į norimą el. parduotuvę ir įsidedate bet kokią prekę į krepšelį, po kiek laiko naršote Facebook ar Instagram bei pamatote reklamą, kuri siūlo nuolaidos kodą būtent tai prekei, kurią įsidėjote į krepšelį, tačiau nenupirkote. Kadangi jūsų veiksmas buvo užfiksuotas jų internetinėje parduotuvėje su Facebook pixel pagalba, jų reklaminė kamapanija jums galėjo parodyti reklamą, kadangi atlikote jiems aktualų veiksmą (įsidėjote prekę į krepšelį). Ir nesvarbu koks tai veiksmas, daugelį iš jų galite sekti ir panauduoti savo reklamai.

Tai vadinama remarketingu, kai verslas primena apie savo prekes tiems lankytojams, kurie jau buvo jų svetainėje.

Tačiau remarketingas nėra vienintelė Facebook pixel funkcija, dar jis suteikia stebėjimo, analizės bei optimizavimo naudas jūsų reklamai.

Pikselis fiksuoja visus svetainėje atliekamus veiksmus: paspaudimai, kontaktinės formos užpildymas, pirkimai, krepšeliai ir pnš.  Visi šie veiksmai vadinami – events (įvykiai).

Standartiniai Facebook pikselio įvykiai (events)

Įdiegus Facebook pikselį į savo svetainę, jis iškart gali sekti standartinius įvykius / veiksmus atliekamus svetainėje. Jų yra 17:

Pirkimas (purchase) – lankytojas nuperka prekę ar paslaugą internetu.

Kontaktas (lead) – lankytojas palieka savo kontainę informaciją.

Registracija (complete registration) – lankytojas užsiregistruoja naujienlaiškiui ar kitai formai.

Mokėjimo informacija (Add payment info) – lankytojas prideda savo mokėjimo informaciją.

Įsidėjimas į krepšelį (Add to cart) – lankytojas įsideda prekę ar paslaugą į krepšelį.

Norų sąrašas (Add to wichlist) – lankytojas įsideda prekę ar paslaugą į norų sąrašą.

Pradedamas apmokėjimas (initiate checkout) – lankytojas pradeda pirkimo procesą.

Paieška(search) – lankytojas pasinaudoja svetainės paieškos laukeliu.

Turinio peržiūra (view content) – lankytojas apsilanko tam tikrame svetainės puslapyje.

Kontaktas (contact) – lankytojas susisiekia su verslu.

Produkto variacijos (customize product) – lankytojas peržiūri produkto kitas variacijas, kaip spalva ar dydis.

Parama (donate) – lankytojas panaudoja paramos funkciją.

Surasti vietovę (find location) – lankytojas pasinaudoja fizinės lokacijos paieška.

Susitikimas (schedule) – lankytojas užsirezervuoja laiką susitikimui.

Bandomoji versiją (start trial) – lankytojas užsiregistruoja bandomosios versijos pasibandymui.

Paraiškos pateikimas (submit application) – paraiškos dėl jūsų siūlomo produkto, paslaugos ar programos pateikimas. Pavyzdžiui, kredito kortelės, mokymosi programos ar darbo.

Mokama Prenumerata (subscribe) – lankytojas užsisako mokamą produktą ar paslaugą prenumaretos / abonemento principu.

Kiekvienam iš šių įvykių galite pridėti papildomos duomenis, kad jie suteiktų daugiau infromacijos:

  • Konversijos vertė / kaina
  • Valiuta
  • Turinio tipas
  • Ilgalaikė vertė

Facebook pikselis ir Apple naujienos dėl iOS 14.5

Nemaža dalis Facebook pikselio funkcijų buvo išjungtos Apple įrenginiams. Apple įrenginių naudotojai sulaukė išokančio lango, kuris leido pasirinkti ar jų duomenis bus perduodami Facebook ar ne, daugelis pasirinko ne.  Tačiau tik 14,7% Facebook mobiliųjų naudotojų buvo su Apple įrenginiais. 

Norint atitikti iOS 14.5 reikalavimus buvo nuspręsta, kad su Facebook pikseliu galima sekti tik 8 pasirinktus įvykius (events). Ir tai iš esmės liečia kiekvieną dirbantį su Facebook reklama ir nepaisant to, kad Apple naudotojų yra tik maža dalis, pokyčiai palietė visus.

Facebook pikselio įdiegimas

Žinodami kas yra pikselis ir kokios jo galimybės, dabar galime pereiti prie jo įdiegimo gido.

1. Facebook pikselio sukūrimas

Norint įdiegti Facebook pikselį, reikia nueiti į Events Manager įrankį. Atėję matysite štai tokį vaizdą, spauskite Connect data

Tuomet atsidariusiame lange pasirinkite WEB ir spauskite Connect

Tuomet jūsų prašys įrašyti pikselio pavadinimą. Rekomenduojame parašyti verslo pavadinimą bei prirašyti Facebook pixel. Spauskite Create Pixel.

Turėkite omenyje, kad kiekvienas reklamos paskyra (ad account) turi savo Facebook pixel, todėl parinkite pavadinimą tokį, kuris būtų tinkamas ir atskiriamas pasirinktos reklamos paskyros.

O jeigu norite naudoti daugiau nei vieną pikselį reklamos paskyrai, tuomet turite susikurti Facebook Business Manager paskyrą.

Įrašykite svetainės adresą, kurioje norite įdiegti pikselį. Spauskite Check, kad patikrintumėte ar svetainė tinkama ir tuomet jeigu atsiranda žalia varnelė eikite toliau.

Pasirinkite Conversions API and Meta Pixel. Tai naujausias rekomenduojamas sprendimas, kuris kartu susieja ir su jūsų serverio fiksuojamais veiksmais, ne tik tais, kurie užfiksuojami pikselio kodo.

Ar tai buvo klaida ar taip turėjo būti iš tikrųjų, tačiau 2022-02-20 paspaudus NEXT langas tiesiog išsijungė. Tikėtina, tai Facebook sistemos klaida arba nebaigtas įrašymo procesas. Tačiau nekreipkime dėmesio ir perkraukime puslapį arba vėl eikite į pradžios puslapį Events Manager.

2. Facebook pikselio įdiegimas į svetainę

Ir tuomet pamatysite tokį vaizdą

Norėdami, kad Facebook pikselis pradėtų rinkti informaciją jūsų svetainėje, reikia įdiegti Facebook pixel kodą.

Yra keletas būdų kaip tai padaryti, priklausomai kokią svetainės platformą naudojate.

  • Jeigu turite, kas įkels kodą rankiniu būdu į jūsų svetainę (programuotojas, IT specialistas ar marketingo specialistas) tuomet spauskite Install code manually.
  • Jeigu jūsų svetainė sukurta ant sistemos kaip WordPress, Shopify, Squarespace ar kt. tuomet kodas gali būti įrašytas be jokių programavimo žinių, tiesiog tereikia atlikti visus veiksmus, kurių prašo.

Šį kartą parodysime kaip kodą įrašyti rankiniu būdu.

  1. Spauskite Install code manually.
  2. Spauskite Copy Code (žalias mygtukas).

Dabar Jums reikia nukopijuotą kodą įkelti į jūsų svetainės  </head> skiltį.  Jis turi būti įkeltas į kiekvieną svetainės puslapį arba antraštės šabloną. Spauskite Continue.

Pažymėkite Automatic Advanced Matching. Ši funkcija susies svetainės lankytojų ir jų Facebook priflių duomenis, todėl turėite daugiau ir tikslesnės informacijos apie juos. Spauskite Continue.

3. Facebook įvykių (events) įdiegimas

Toliau reikia pasirinkti kuriuos svetainės veiksmus / eventus norite fiksuoti su Facebook pikseliu. Nors ir be šio įrankio Facebook pikselis atseks daugelį svetainės įvykių, tačiau geriau įtraukti įvykius ir patiems, kad viskas būtų tiksliau ir įtrauktumėte net tuos įvykius, kurie jums svarbūs, bet galbūt pikselis neužfiksuoja.

Spauskite Open Event Setup Tool

Įveskite svetainės adresą ir spauskite Open Website

Atsidariusioje svetainėje matysite įrankį su kuriuo galite pažymėti norimus mygtukus, įrašyti puslapius ir visa tai paversti Facebook įvykiais, kuriuos galėsite matyti ir sekti su pikseliu.

Kiekvieną paspaustą įvykį turite įtraukti atskirai priskirdami jam jo pobūdį (lead, purschase, add to cart)

Kai pridėsite visus įvykius spauskite Finish setup. Bet kada ir vėl galėsite sugrįžti bei daryti korekcijas.

Facebook pixelio (Meta pixel) privalumai - kodėl verta įdiegti?

1. Facebook reklamos pelningumo padidinimas

Facebook pikselis ir renkami duomenys padės pasiekti tuos žmones Facebook tinkle, kurie labiausiai linkę atlikti tuos veiksmus, kuriems nustatote Facebook reklamos kampanijas. Todėl galėsite padidinti savo reklamos atsiperkamumą.

Ir jeigu kol kas neleidžiate reklamų, pikselis vis tiek turėtų būti įrašytas, kadangi kaupsite visų savo svetainės lankytojų duomenis, kuriuos vėliau panaudosite savo reklamos kampanijoms.

2. Facebook remarketingo kampanijos

Facebook pixel dėka galite rodyti reklamas tiems, kurie jau buvo jūsų svetainėje ir net atliko tam tikrus veiksmus, pavyzdžiui papildomas reklamas rodote tiems, kurie prekes įsidėjo į krepšelį.

Dėl iOS 14.5 atnaujinimų remarketingo auditorijos šiek tiek sumažėjo, tačiau tai vis tiek labai naudinga funkcija.

3. Lookalike auditorijų kūrimas

Lookalike auditorijos – auditorijos, kurios sukuriamos pagal anksčiau turimą auditoriją ir atrandami panašiausi žmonės Facebooke pagal pasirinktos auditorijos duomenis. Pavyzdžiui sukuriate auditoriją iš žmonių, kurie pirko iš jūsų svetainės ir jūs galite sukurti lookalike auditoriją, kuri surenka 1%-10% panašiausių Facebook naudotojų į tuos pirkėjus.

iOS 14.5 atnaujinimas turi įtakos ir čia. Iš auditorijų pašalinami iOS 14.5 naudotojai (jeigu jie sutiko su rekomendacija). Tačiau nepaisant to lokkalike auditorijos vis tiek turi labai daug duomenų ir naudotojų. Tikriausiai net nepajusite skirtumo.

3. Didžiausią perkamąją galią turinti auditorija

Faacebook piskelis mato kas ir kiek išleidžia jūsų el. parduotuvėje, todėl galite sukurti auditorija pagal tuos žmones, kurie išleido daugiausia. Todėl galėsite optimizuoti savo reklamą pagal auditoriją, kuri išleidžia daugiausia.

Pasidalinkite su tais, kam ši informacija gali praversti. Ačiū!

Facebook
LinkedIn
Email

Ieškote kas padės su Facebook reklama? Susisiekite