Vartotojų sukurtas turinys ir atsiliepimai - kaip paskatinti kurti kartu su jumis?

Vartotojų sukurtas turinys, tai turinys sukurtas ne jūsų verslo, tačiau pačių asmenų, kurie turėjo ryšį su jūsų verslu.
TURINYS

Šie „vartotojai“ gali būti klientai, darbuotojai, savanoriai arba aktyvūs jūsų socialinių tinklų nariai, o jų kuriamas turinys gali būti nuotraukos, vaizdo įrašai, apžvalgos, socialinių tinklų įrašai.

Vartotojų sukurtam turiniui priklauso:

  • Atsiliepimai
  • Instargam nuotraukos su produktais ar paslaugomis
  • Prekės apžvalgos ir išpakavimo produktų klipai Youtube.

Įvairios įmonės visame pasaulyje bei Lietuvoje naudoja šią strategiją, kad plenyti naujų klientų pasitikėjimą. 

Vienoje apklausoje 54% dalyvių teigė, kad pasitiki atsiliepimais internete bei tik 20% pasitiki pačiu prekiniu ženklu.

Taigi žmonės žymiai labiau pasitiki žmonėmis bei pačiais verslais. 

Šis VST (vartotojų sukurtas turinys) turi ir daugiau privalumų nei tik pasitikėjimo kūrimas. 

  • Sutaupote daug laiko turinio kūrimui, kadangi jis kuriamas be jūsų pastangų.
  • Vartotojai patys dalinasi turiniu socialiniuose tinkluose ir pasiekia auditoriją be papildomų išlaidų.
  • Stiprnamas ryšys su tais, kurie turinį kuria, geriau galite juos pažinti bei suprasti iš arčiau savo tikslinius klientus. Jie jaučiasi svarbesni jūsų įmonei, kadangi jų kuriamas turinys yra vertinamas jūsų.

VST tinka tiek trumpapaikėms, tiek ilgalaikėms rinkodaros strategijoms vystyti. Yra 3 pagrindiniai kriterijai, kurių reikia, kad VST būdų kuriamas:

Turite paskatinti bei pakviesti vartotojus turinio kūrimui;

  • Turi būti vietos, kur galima dalintis šiais turinio veinetais;
  • • Planas kaip panaudosite šį turinį savo strategijai

Kaip gauti VST turinio savo verslui?

Jeigu jau taip nutiko, kad šiai dienai turite klientų, kurie noriai patys dalinasi apie jūsų prekes ar paslaugas – nuostabu. Šis turinys puikiai tiks jūsų VST strategijai.

Tačiau jeigu tokių žmonių nėra, reikės atrasti aukso viduriuką, tarp to kokio turinio reikia jums ir tarp to, kokį turinį norėtų kurti patys vartotojai.

Vartotojų kuriamas turinys nebūtinai turi būti tiesiogiai susijęs su jūsų prekėmis ar paslaugomis. Galima įnešti kūrybiškumo ir apjungti su įvairiomis globaliomis temomis ar visuomenei svarbiais klausimais.

Yra atliktas tyrimas kodėl žmonės dalinasi turiniu ir tam yra labai asmeniškų ir žmogiškų priežasčių.

  • 49% dalinasi turiniu, kad įkvėptų, informuotų apie produktus, kurie jiems yra svarbūs.
  • 68% dalinasi turiniu, kad jų apinkinių ratas suprastų kokie jie ir kas jiems patinka.
  • 78% dalinasi turiniu ir informacija, nes tai padeda išlaikyti ryšį su žmonėmis, su kuriais be dalinimosi padaryti nepavyktų. 
  • 69% dalinasi informacija, nes tuomet gali dalyvauti pasaulyje ir jam svarbiomis temomis.
  • 84% dalinasi, kad paremtų iniciatyvas bei prekinius ženklus.
Populiariausisas VST tipas - kai vartotojai pasidalina prekės nuotrauka bei prideda prekinio ženklo grotažymes (hashtag).

Naudojant grotažymes labai lengva matyti kas įkėlė nuotrauką ir tą nuotrauką panaudoti savo komunikacijai. Todėl tam puikiai tinka Instagram platforma. O vėliau šią nuotrauką galite naudoti įvairiuose savo reklamos kanaluose ir kituose socialiniuose tinkluose.

Galite sugalvoti skirtingus savo įmonės hashtagus pagal pasiektus tikslus, kaip, kad daro SHOPIFY el. parduotuvių kūrimo platforma. Jie sukūrė sistemą, kai motyvuoja kurti vartotojams turinį pavyzdžiui, kai sugeneruojamas pirmasis pardavimas  #myfirstsale.

Svarbiausia, kad vartotojai žinotų tikslias gaires ir tikslų hashtag, taip pat turi suprasti kaip jų turinys gali būti naudojamas.

Konkursai ir dovanos

Dar vienas puikus būdas paskatinti vartotojus kurti turinį apie jūsų prekes: konkursai, žaidimai, dovanos.

Tai bus ne tik galimybė paskatinti kurti turinį, tačiau kartu padidinsite savo reklamos sklaidą. 

Pavyzdžiui galite sukurti gražiausios ar kūrybingiausios nuotraukos konkursą, norint jame dalyvauti kiekvienas turi parašyti jūsų pasirinktą grotažymę. Visas šias nuotraukas galėsite naudoti tolimesnei savo komunikacijai, o laimėtoja apdovanoti bei galbūt visiems dalyviams suteikti specialias nuolaidas.

Prašymas po pardavimo

Kodėl gi neišnaudojus turimų pirkėjų kontaktų ir neišsiuntus automatinio laiško su prašymu palikti atsiliepimą ar nuotrauką, o gal net video? Mainais galite pasiūlyti nuolaidos kodą ar kitokią dovaną. 

VST turime, kaip jį panaudoti?

Turinio naudojimas socialiniams tinklams

Tai pats paprasčiausias būdas kaip galite panudoti vartotojų sukurtą turinį – kelti į savo socialinių tinklų komunikaciją, pažymėjus autorių. 

Jums patiems reikės mažiau kurti turinio, tačiau ir šis vartotojų turinys dažniausiai yra artimesnis jūsų auditorijai. Kurdami ir leisdami reklamines kampanijas taip pat naudokite VST turinį, tai padės padidinti konversijas, tačiau būkite tikri, kad turite visus autoriaus leidimus.

VST naudojimas savo svetainei

Puikus būdas šį turinį panaudoti savo svetainėje prie atitinkamo produkto. Šis unikalus vizualinis turinys parodo, kad šias prekes įsigyja tokie patys žmonės kaip jie, tokios nuotraukos garantuotai padidins konversijas. 

Matymas tikrų nuotraukų su tikrais produktais labai pakelia pasitikėjimą. 

Vartotojų pasitikėjimas

Tačiau nepaisant visko, pirmiausia reikia plenyti savo klientų pasitikėjimą, kad jiems būtų motyvacija ir noras tokį turinį kurti. 

Tačiau turint vartotojus, kurie tokį turinį kuria, jūsų verslas įgauna daug naudos, o autentiškas turinys pakelia komunikacijos kokybę bei ženkliai padidina pasitikėjimą jūsų įmone.

Neapsiribokite tik šiais pateiktais būdais kaip gauti turinį iš vartotojų ar kaip jį panaudoti, būkite kūrybiški ir bandykite naujas gavimo bei panaudojimo idėjas.

Klientų sukurtas turinys bei atsiliepimai puikus būdas gauti patvirtinimą iš visuomenės. Žmonėms suteikia ženkliai daugiau pasitikėjimo žinojimas ir matymas, kad prekes perka į juos panašūs žmonės.

Pagal SALES FROCE duomenis, 54% interneto naudotojų pasitiki internetiniais atsiliepimais bei kolegų rekomendacijomis ir tik 20% pasitiki pačia įmone ir jos prekiniu ženklu.

Yra įvairių formų, kaip gali būti kuriamas turinys iš klientų pusės. Iš esmės net ir produktų atsiliepimai yra viena iš formų. Žinoma, geriausiai veikia, kai patys klientai įkelia savo nuotraukas ar net video. 

Tokiems klientų veiksmams paskatinti galite sukurti papildomas priemones, pvz: išsiųsti laišką po atlikto pirkimo, po kelių mėnesių ir paprašyti parašyti atsiliepimą, pridėti nuotrauką mainais už dovaną ar nuolaidos kodą.

Įvairios reklamos kampanijos dažnai sulaukia daug skeptiškumo iš pirkėjų. Štai kodėl verslai taip noriai investuoja į strategijas, kurios skatina jų pirkėjus kurti turinį patiems, nes būtent toks turinys yra būdas numalšinti pirkėjų skeptinį požiūrį bei įgauti pasitikėjimą jų verslu.

Yra būdų kaip šiuos procesus automatizuoti. Jūsų klientai gali virsti fotografais, videografais, tekstų rašytojais, influenceriais ir tapti tarsi tiesioginiais jūsų įmonės rinkodaros specialistais. 

Pasidalinkite su tais, kam ši informacija gali praversti. Ačiū!

Facebook
LinkedIn
Email