Reklaminių video kūrimas
PRISTATOMIEJI
REKLAMINIAI
MOKOMIEJI
SOCIALINIAMS TINKLAMS
SEMINARAI
KŪRYBINIAI
Nebeliko B2B ar B2C rinkodaros. Dabar egzistuoja 1 modelis. Žmogus — Žmogui.
Jeigu nors į vieną teiginį atsakote taip, video gali padėti jūsų verslui
- Jūsų verslas nekuria apie save norimo įvaizdžio, tačiau tą daro konkurentai.
- Jūsų konkurentai vysto kūrybines idėjas būdami toje pačioje verslo nišoje, tačiau jūs tam neturite minčių.
- Kūrybinės agentūros turi idėjų, tačiau kaina ne jūsų dabartiniam verslo etapui.
- Norite filmuotis, kurti daug turinio, bet nemokate ir nežinote kaip sudominti auditoriją.
- Neturite laiko galvoti kokius įrašus, video kurti ir dalintis, esate užimti kitomis veiklomis.
- Nežinote kokius video filmuoti, kad iš jų būtų naudos.
Video turinys vienareikšmiškai pati populiariausia turinio forma pastaraisiais metais ir ši tendencija auga. Tai priemonė, kuri vienu metu turi vaizdą, garsą, tekstą ir geba sukurti giliausius emocinius ryšius tarp žiūrinčio ir rodančio. Geras video – pardavimo priemonė, įavizdžio formavimo ir keitimo įrankis.
Pats geriausias dalykas, kurį suteikia VIDEO turinys, tai, kad iš vieno video galite sukurti dešimt trumpų Facebook ir Instagram postų, tą patį video galite paversti straipsniu ir žinoma patį video įkelti į visus socialinius tinklus bei pakelti savo svetainės SEO.
Parduodančio video struktūra
DĖMESIO PAGAVIMAS
Frazė ir vaizdas, kuris akimirksniu pagaus jūsų tikslinės auditorijos dėmesį.
PROBLEMINIAI TAŠKAI
Kokias pagrindines problemas turi jūsų tikslinė auditorija, įvardinkite jas ir leiskite suprasti, kad suprantate jų esmines problemas.
SPRENDIMAS
Kaip galima išspręsti jų turimas problemas? Ar žinote tai? Pasidalinkite galimais sprendimo būdais.
ĮRODYKITE
Įrodykite rezultatais, kad jūsų sprendimas iš tikrųjų išsprendė jų turimą problemą.
ATSILIEPIMAS
Parodykite trumpą atsiliepimą žmogaus, kuris pasinaudojo jūsų sprendimu ir isprendė savo turimą problemą.
Keletas mūsų video pavyzdžių
Kodėl mes?
1
Atsakingas įsigilinimas į kliento verslą
Tvirtai tikime, kad tik iš pamatų pažinę kliento verslą bei auditoriją galėsime sukurti atitinkamus rezultatus. Viso darbu metu skiriame labai daug dėmesio suprasti, pažinti ir atrasti kokretaus kliento nepamatytas nišas rinkodarai.
2
Tikslingas Darbas Darant Tai, Kas Svarbiausia
Mūsų požiūriu, pradžioje reikėtų skirti daugiausia dėmesio esminiams darbams, kurie čia ir dabar generuoja verslo pajamas ir tik tinkamai sustygavus pirmuosius procesus, daugiau dėmesio skiriame kūrybai, eksperimentavimui, brandingui.
3
Autentiški video ir foto
Turime savo VIDEO / FOTO profesionalią įrangą ir visą ją naudojame savo klientų llabui. Samdant atskirus specialistus patiriamos didžiulės išlaidos, o su tokiu turiniu galima pasiekti įspūdingų rezultatų.
4
Palankus rezultato mokestis
Minimalus mėnesinis mokestis už paslaugas bei priedai tik už pasiektą rezultatą. Šis modelis suteikia daugiausia motyvacijos augimui, nes nuo jūsų sėkmės priklausys mūsų atlygis.
5
Sutartis be įsipareigojimų
Jeigu būsite nepatenkinti reklamos paslaugomis, galėsite be jokių išlaidų sutartį nutraukti. Norime dirbti tik su tais klientais, kuriems iš tiesų esame vertingi.
6
Reklamos skaidrumas
Matysite visus mūsų vykdomos veiksmus kiekvienoje reklamos paskyroje, nieko neslepiame. Taip pat pateiksime visas ataskaitas apie išleistą biudžetą.
7
Viskas iš vienų rankų
Teikiame visas skaitmeninės rinkodaros paslaugas. Jums nereikės rūpintis kitų specialistų paieškomis. Dėka to, paslaugų kainos mažesnės ~40%.
8
Individualus darbas
Su Jumis komunikuos 1 specialistas, kuris rūpinsis visa jūsų rinkodara. Jis žinos apie Jūsų verslą viską ir bus kaip asmeninis rinkodaros specialistas tik su ekspertų užnugariu.