Facebook reklamos paslaptys - ar jos egzistuoja? Kaip ir visur - kiekviena paslaptis tai tik nežinoma informacija. Vieniems kai kurie patarimai jau žinomi ir išbandyti, kai kuriems neatrastas potencialias, kuris gali pagerinti verslo reklamos rezultatus.
TURINYS

Šios 2 Facebook reklamos auditorijos aukso šaltinis

Facebook remarketingas – galimybė rodyti reklamą visiems apsilankiusiems į internetinę svetainę ar parodžiusiems susidomėjimą Jūsų Facebook puslapiui. Dažniausiai nei vienas klientas nepirks iškart atėjęs į Jūsų svetainę ar pamatęs Jūsų reklamą.

Kiekvienam produktui ar paslaugai yra tam tikras laikotarpis, per kurį klientas priima sprendimą pirkti. Jeigu tarkime klientui reikia vidutiniškai savaitės, kad priimtų sprendimą įsigyti jūsų produktą, ar įsivaizduojate kiek skirtingų sprendimų jis gali priimti per tą laiką? Jis jau seniai bus Jus pamiršęs, nes šalia dar dešimtys jūsų konkurentų. Facebook remarketingas neleis apie Jus pamiršti visą savaitę, mėnesį ar net 365 dienas. Štai kodėl taip svarbu remarketingas (LT: pakartotinė reklama).
Tikriausiai patys susidūrėte, kai apsilankote Facebook puslapyje ar internetinėje svetainėje ir vėliau pamatote būtent tos įmonės reklamas, vos po 1 minutės. Tą patį galite daryti ir Jūs, rodydami kokias tik norite reklamas, skirtingose Facebook vietose (Facebook placements) (story, feed, messenger, video, instagram ir t.t.). Galite pasakoti apie savo produktus, galite rodyti atsiliepimus ir daryti viską, kad klientas taptų Jūsų pirkėju, kol nepriėmė sprendimo nusipirkti kitur.

Pirmoji Facebook auditorija

Jūsų internetinės svetainės lankytojai. Nesvarbu iš kur jie atėjo į svetainę, tai gali būti Google reklama, organinis srautas ar tas pats Facebook, visus Juos galite pasiekti su pakartotine Facebook reklama.

Antroji Facebook auditorija

Visi parodę susidomėjimą Jūsų Facebook puslapiu. Į šią auditoriją įtraukiami visi, kurie buvo apsilankę Jūsų Facebook puslapyje, kurie paspaudė nors vieną reakciją ant bet kurios reklamos ar įrašo, visi kurie pakomentavo ar padarė kitokį veiksmą su Jūsų puslapiu.

Facebook reklamos lookalike auditorijos

 Facebook lookalike auditorija – tai auditoriją, kurią gali susikurti kiekvienas. Turint susikūrus bet kokią auditoriją (pvz: puslapio fanai), Facebook gali paga ją gali atrasti pačius panašiausius visoje šalyje. Galite pasirinkti kiek tų panašiausių norite, kad Facebook Jums atrastų. Pvz: pasirinkus 1%, Facebook Jums sukurs tokio dydžio LOOKALIKE auditoriją, kiek yra 1% visos šalies gyventojų, kurie naudojasi Facebook. Lietuvos atveju 1% būtų apie 40 000 tūkstančių lietuvių.

 Pirmoji auditorija – Jūsų internetinės parduotuvės buvę pirkėjai arba jei tai paslaugų sfera – visų klientų turimi kontaktai. Facebookas pagal šias turimas auditorijas gali atrasti pagal savo algoritmą pačius panašiausius tarp visos Lietuvos. Tarkime per mėnesį turėjote 100 klientų, tuomet Facebook Jums atrenka 40 000 panašiausių į šiuos 100 pirkėjų.

 Antroji auditorija – Facebook puslapio fanai. Jeigu jau turite Facebook fanų, normalu, kad visi jie kažkuom susiję. Facebook gali atrasti visus kitus likusius panašiausius į esamus fanus ir tuomet Jiems galite rodyti reklamą.

Trečioji auditorija – Facebook renginio dalyviai. Visi, kurie paspaudė INTERESTED ar GOING gali būti taip pat įtraukiame kaip LOOKALIKE auditorijos pavyzdys. Pagal tuos, kurie pasirinko INTERESTED ar GOING, FAcebook gali atrasti kitus pačius panašiausius į juos.
 
Ir žinoma tai gali būti nebūtinai 1% panašiausių iš visos Lietuvos. Facebook leidžia sukurti LOOKALIKE auditoriją iki 10%. Tik žinoma, kad 1% tikėtina bus pats tikslingiausias.
 

Dar viena priežastis naudoti video turinį Facebook reklamai

 Facebook video remarketingas – šauni Facebook galimybė. Tarkime paleidžiate video reklamą Facebook’e arba tiesiog įkeliate į savo Facebook puslapį ir visi, kurie peržiūrėjo šį video nors 3 s, gali būti įtraukiami į Jūsų atskirą auditoriją.

 Ir tai gali būti ne tik 3 s. Galite pasirinkti netgi procentais. Tarkime sukuriate auditoriją iš visų žmonių, kurie konkretų video arba konkrečius video arba visus video peržiūrėjo: 25%, 50%, 75%, 95%.

Esminis momentas kodėl tai veiksminga? Jeigu Jūsų video skirtas konkrečiai auditorijai arba video esmė aptarti konkrečią temą ar klausimą, normalu, kad jis bus įdomus tik konkrečiai auditorijai – šiuo atveju jūsų tikslinei auditorijai. Jeigu jie žiūri šį video, jiems tai aktualu. Suprantant tai, galite drąsiai su jais bendrauti per kitas reklamas ir rodydami tas reklamas būtent auditorijai, kuri peržiūrėjo Jūsų video konkrečią trukmę.
 
Reklamoje gali būti specialus pasiūlymas arba dar vienas svarbus video tai auditorijai. Tuomet žinosite, kad reklamą taikote į tikslinius klientus, kuriems svarbu tai ką kalbate.
 
Galima pritaikyti įvairias strategijas, kaip išnaudoti video peržiūrų auditorijas. Čia jau prasideda strategavimas, apie kurį aptarsiu kitame straipsnyje.
 

Atsisakymas reklaminių vaizdų, kurie atrodo kaip Facebook reklama.

Dirbtiniai vaizdai atsibosta.
Ar pastebėjote kokia nuobodi reklama Facebook patapo? Kaip nuobodžiai ir nepritraukiant dėmesio reklamuojasi verslai? Aš pastebėjau ir labai keista, kad nesiimama pokyčių, tikiuosi padėsiu pamatyti kitokią perspektyvą.

 

Reklamų vizualai patapo tokie TOBULI, kad net nebetraukia akies. Facebook yra socialinė erdvė, kur žmonės neatiena pamtyti reklamos, jie ateina gerai arba prasmingai praleisti laiko arba užimti savo laiką.
 
Ir kai šiuo metu tiek daug reklamos, natūralu, kad akys to pradeda vengti. Ką daryti verslams? Prisitaikyti prie kultūros Facebook. Reikia suvokti kodėl čia žmonės lankosi ir pagal šį supratimą kurti reklamą.
 
Reklama neturi atrodyti kaip reklama ESMINĖ FACEBOOK REKLAMOS TAISYKLĖ.
Išbandykite natūralius, gyvenimiškus vizualus, kurie neatrodo, kaip reklama. Būtent tai paims visų žmonių dėmesį. 
facebook story reklama

Svarbu ne kiekis, bet kokybė

Visiška tiesa, kad ilgi tekstai mažiau skaitomi. Juk dabartinio žmogaus koncentracija tik 7 s, jeigu per jas nepavyko patraukti dėmesio – reklama neatliko savo misijos.
Yra mitas, kad geriausiai veikia – trumpi tekstai. Bet realybė ta, kad veikia gal ir geriausiai, tačiau parduoda tikrai ne. Jeigu pažįstame savo tikslinį klientą ir žinome koks Jis, ilgesnis tekstas pranašumas. Mūsų nedomina visi kiti, kuriems tekstas atrodo per ilgas, jie nėra tiksliniai klientai, o bereikalingo srauto mums nereikia.
 
Tačiau vienintelio atsakymo nėra, kai kuriais atvejais reikalingas trumpas tekstas, kaip pavyzdžiui norime nukreipti klientą į internetinę svetainę atsiimti nemokamos knygos ir pnš.
 

Kaip sukurti parduodantį tekstą?

Geriausiai parduoda istorijos. Realios, gyvenimiškos istorijos. Tai tikra, emocionalu, žmogiška, tame yra priežastis ir galiausiai su šia istorija save susieja patys žmonės.
 
Reklaminių tekstų rašymas yra atskiras mokslas, kuris angliškai vadinamas COPYWRITING, tai viena brangiausių reklamos paslaugų, tačiau, kuri atneša didžiulius pinigus ir už vieno teksto parašymą būna prašoma dešimtys tūkstančių eurų. Tad visko išmokti greitai tikrai neįmanoma.
 
Yra viena pagrindinė taisyklė rašant gerą tekstą – perskaičius kiekvieną eilutę, turi būti jaudulys perskaityti sekančią. Greitu metu, parengsiu trumpą gidą, kaip rašyti efektyvų tekstą, kuris parduoda, bet neatrodo pardaviminis.
 

Stenkitės neišvesti žmonių iš Facebook tinklo be reikalo

Savo klientų kontaktus arba duomenis galite rinkti tiesiogiai Facebook platformoje. Labai svarbu kliento neišvesti iš Facebook platformos, jeigu yra galimybė. Taigi, visus kontaktinius duomenis ir atsakyti į visus klausimus klientas gali paspaudus ant Facebook reklamos.

 

Klientai Facebooke ateina ne reklamų pažiūrėti ar pasiūlymų gauti, ateina pramogauti ir gerai praleisti laiko arba pamatyti naujienas. 
 
Jeigu Jūs kaip verslas norite, kad klientas gautų jūsų pasiūlymą, būkite tikri, kad geriau, jog pasiūlymas ir liktų ten kur yra klientas- FACEBOOKE.
 
Taigi būtent tokia galimybė ir yra – Facebook LEAD reklama.
Paspaudus ant reklamos vizualo klientui iškart atsidaro forma, kurioje gali suvesti savo duomenis, atsakyti į klausimus ir pamatyti visą informaciją, kurią jam norite perduoti.
Visa ši informacija kaupiama Jūsų Facebook puslapyje ir visą ją galite parsisiųsti arba sukurti automatinius perkėlimus į online sheet ar kitas CRM platformas.
 
facebook story reklama

Buvimas tinkamoje vietoje, tinkamu metu

2022 metais Facebook naudotojams įdomiausia funkcija – Facebook story dalinimasis. Tą patį galima daryti ir Instagram. Čia žmonės dalinasi savo kasdienybe ir po 24 valandų viskas pradingsta.

 

Kadangi STORY lokacija pati patraukliausia Facebook ir Instagram naudotojams, puiki galimybė ČIA, pasiekti savo klientus su savo reklama.
 
Reklama gali būti iki 2 min. trukmės video arba nuotrauka. Galite sukurti reklamą, kuri būtų rodoma tik STORY lokacijoje. Tik nepamirškite tos pačios taisyklės – reklama neturi atrodyti kaip reklama ir tik tada nebus aklai praleidžiama Facebook naudotojų.
 
Leisti Facebook reklamą galite taip pat ir Instagram lokacijoje.
2022 metais būtent šis reklamos tipas yra vienas efektyviausių! Priežastis – organiškumas ir organiškumas, 
facebook story reklama

Pasidalinkite su tais, kam ši informacija gali praversti. Ačiū!

Facebook
LinkedIn
Email

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *