TURINYS
Kas tai yra:
Vizija yra ilgalaikė (5-10 ir daugiau metų) įmonės siekiamybė, apibrėžianti, kokia ji nori tapti ateityje. Tai įkvepiantis ir strateginis teiginys, kuris suteikia įmonei kryptį ir motyvaciją.
Pagrindiniai bruožai:
- Ilgalaikis tikslas: Vizija dažnai yra orientuota į ilgalaikę perspektyvą, dažnai siekiant 5–10 metų ar net ilgiau.
- Įkvėpimas: Vizija turėtų įkvėpti ir motyvuoti tiek darbuotojus, tiek klientus.
- Krypties nurodymas: Vizija suteikia bendrą kryptį ir nubrėžia įmonės strateginius siekius.
Pavyzdys:
„Tapti lyderiaujančia technologijų įmone, kuri keičia pasaulį per inovacijas ir tvarumą.”
Kokia yra mūsų pagrindinė misija?
- Ką mes siekiame pasiekti per savo veiklą?
- Kokias vertybes norime perteikti savo klientams?
- Kokie yra mūsų pagrindiniai tikslai ir siekiai?
Koks yra mūsų pagrindinis produktas ar paslauga?
- Ką mes siūlome savo klientams?
- Kuo mūsų produktai ar paslaugos skiriasi nuo konkurentų?
- Kokią vertę mes suteikiame savo klientams?
Kas yra mūsų tikslinė auditorija?
- Kas yra mūsų pagrindiniai klientai?
- Kokie yra jų poreikiai ir lūkesčiai?
- Kaip mes galime geriausiai patenkinti jų poreikius?
Kokios yra mūsų įmonės stiprybės?
- Kokie yra mūsų pagrindiniai privalumai rinkoje?
- Kokie yra mūsų unikalūs gebėjimai ir kompetencijos?
- Kokios yra mūsų sėkmingiausios praktikos ir procesai?
Kokie yra mūsų konkurentai ir kaip mes galime išsiskirti iš jų?
- Kas yra mūsų pagrindiniai konkurentai?
- Kokios yra jų stiprybės ir silpnybės?
- Kaip mes galime pasiūlyti ką nors geriau ar kitaip nei jie?
Kaip mes matome savo įmonę po 5 ar 10 metų?
- Kokius tikslus mes norime pasiekti per ateinančius metus?
- Kaip mes norime plėstis ar tobulėti?
- Kokius naujus produktus ar paslaugas planuojame įdiegti?
Kaip mes galime užtikrinti tvarumą ir ilgalaikį augimą?
- Kokius veiksmų mes galime imtis, kad užtikrintume ilgalaikį sėkmingumą?
- Kaip mes galime prisitaikyti prie besikeičiančių rinkos sąlygų ir technologijų?
- Kaip mes galime išlaikyti ir plėtoti savo darbuotojus bei jų kompetencijas?
Kaip mes norime, kad mūsų klientai, darbuotojai ir partneriai mus matytų?
- Kokį įvaizdį mes norime sukurti rinkoje?
- Kaip mes norime, kad mūsų prekės ženklas būtų suvokiamas?
- Kokie yra pagrindiniai vertybiniai aspektai, kuriuos norime perteikti?
Ką mes galime padaryti, kad padidintume klientų lojalumą ir pasitenkinimą?
- Kaip mes galime geriau suprasti ir atitikti klientų poreikius?
- Kokias paslaugas ar produktus galime pasiūlyti, kad padidintume klientų lojalumą?
- Kaip mes galime tobulinti savo klientų aptarnavimą?
Kaip mes galime prisidėti prie vietos bendruomenės ir būti socialiai atsakinga įmonė?
- Kokias iniciatyvas galime imtis vietos bendruomenės palaikymui?
- Kaip mes galime būti ekologiškai atsakingi ir prisidėti prie tvarumo?
- Kokius socialinės atsakomybės projektus galime remti ar inicijuoti?
Pasidalinkite su tais, kam ši informacija gali praversti. Ačiū!
Facebook
LinkedIn
Email