Instagram reklama ir augimo strategijos

Vienas populiariausių socialinių tinklų pasaulyje su 500 milijonų kasdienių vartotojų! Yra daugybė guru, kurie parduoda įvairias "paslaptis" kaip per trumpą laiką tapti Instagram legenda. Tačiau mes apie tokias paslaptis nekalbėsime, priešingai, aptarsime tik švarius, teisingus būdus auginti savo Instagram paskyrą nuo pradžių. Netikri sekėjai, algortimo pažeidimai ir robotai mūsų nedomina - visi šie būdai laikini ir dažnai susilaukia paskyros užblokavimo.
TURINYS

Tai naujausias Instagram turinio tipas, kurio idėja buvo panaudota nuo TikTok tinklo. Tai iki 15 sekundžių video klipai, kurie keliami į atskirą Instagram paskyros kategoriją REELS.

REELS puiki priemonė būti pastebėtiems naujai auditorijai. Puiki vieta verslams atrasti savo auditoriją vietose, kuriose nesitikėjote ir negalvojote.
3 patarimai kaip galima geriau panaudoti REELS klipus savo paskyrai:
1. Unikalus ir tendencijomis paremtas turinys.
Pažiūrėkite kokį turinį kuria TikTok ir Instagram populiariausi verslai ir šias idėjas pritaikykite savo verslui. Tikslas, kad jūsų REELS pasiektų kuo daugiau žmonių ir viskas sklistų virusiniu efektu, remiantis algoritmu. Kuo jūsų klipai bus įdomesni, tuo daugiau auditorijos galėsite pasiekti be papildomų išlaidų. Instagram rodys daugiau jūsų turinio, jeigu jis auditorijia pasirodys įdomus ir sulauks atsako.
2. Nesistenkite išgauto tobulumo

Čia vieta, kur nebūtina šlifuoti deimanto, atvirkščiai, galite naudoti labai paprastą, buitinį formatą. Paprastumas sulaukia daugiau dėmesio, nes jis iš tikro gyvenimo.

3. Edukuokite savo auditoriją

Tai vieta, kur reikėtų atrasti balansą tarp pramogų / linksmumo bei edukacinio / vertingo turinio savo auditorijai. Kurkite ir tą ir tą, atraskite geriausią santykį tarp šių dviejų pusių.

Kadangi REELS yra ganėtinai nauja funkcija Instagram’e, su ja galima pasiekti daug naujos auditorijos organiškai. Visuomet nauji įrankiai būna šauni proga pasiekti naujus vandenis.

Ekspertai pataria REELS turinyje nesistengti parduoti, tai turėtų būti turinys, kuris visiškai neatspindi reklamos: tik edukacija ir pramogos pagal jūsų rinkos kontekstą.
Instagram taip pat REELS turiniui sukūrė analitinį įrankį – Instagram Reels Insights. Su šiuo įrankiu galima lengvai įvertinti ar tai naudingas būdas pasiekti savo auditoriją ir kurie klipai buvo patys įdomiausi auditorijai. Todėl galite lengvai įvertinti kokį turinį kelti, kada kelti ir kokius raginimus / kvietimus (CTA) naudoti.

Pirmasis įspūdis svarbus. Atėję nauji vartotojai į jūsų profilį pirmaiusia pamatys visą jūsų įrašų vaizdą. Kadangi jie sprendžia tapti jūsų sekėjais ar ne, pirmasis įspūdis turi būti geras, kad jiems būtų verta sekti ir tikėti, kad ateityje laukia puikus turinys.

Todėl pasutiniai 9 postai, BIO aprašymas atspindi jūsų veiklą ir vertę kurią galėsite suteikti auditorijai. Jeigu neužkabinsite šiais elementais, tikėtina, kad prarasite potencialius fanus.
Nuoseklumas stiliuje bei turinio kėlime yra tokia pat svarbi strategija kaip ir visos kitos, kurias paminėsime.
Spalvos, detalės, simboliai, tono vieningumas tarsi emocija, kurią norite perteikti savo auditorijai. Jeigu sugebate paliesti savo turiniu savo auditoriją, tuomet jis tampa fanu, jeigu jūsų turinys, spalvos, kūrybiškumas per menkas ir emociškai nepaliečiate savo auditorijos – prarandate potencialius klientus.
Dirbti su garsiais influenceriai turi galimybę nevisi, tačiau yra jūsų prekinio ženklo ambasadoriai – tikri fanai, kuriems patinka tai ką jūs darote ar parduodate. Dirbkite su jais, nesvarbu ar jie turi vos kelis šimtus sekėjų ar kelis tūkstančius, tačiau jie bus tikri jūsų veiklos rėmėjai, kurie noriai apie jus klabės, dalinsis su kitais.
Puikus pavyzdys Sarah Flint, kuri pasinaudojo ambasadorių idėja ir pritraukė daugiau kaip 500 prekinio ženklo moterų ambasadorių. Kiekviena moteris turi savo nuolaidos kodą ir jeigu su kodu kažkas nuperka 5 poras batų, tuomet ambasadorė gauna nemokamą batų porą.
Atkreipkite į šios Instagram paskyros stilių, skoningumą, eleganciją. Užfiksuokite visi vizualai perduoda BRANDO emociją. Prabanga, elegancija, Italija.
Viena iš strategijų, kurią naudoja daugelis el. parduotuvių – lojalumo programa. Tai priartina esamus pirkėjus dar arčiau verslo. Lojalumo programa padeda išsaugoti klientus, kad jie nepereitų pas kitus verslus. 
Lojalumo programa gali būti puikiai panaudota ir Instagram tinkle, galite apdovanoti savo naujus Instagram sekėjus nuolaidomis.
Verslai dažniausiai naudoja taškų sistemą, kai už padaromus veiksmus vartotojai gauna taškus, kuriuos gali panaudoti sekantiems pirkimams. 
Šiuo metu pasaulyje populiari strategija – patiems tapti tam tikrais influenceriais auginant savo asmeninės paskyros sekėjų skaičių bei su jais komunikuojant. Tai būtų abipusis darbas tiek su verslo paskyra, tiek verslo paskyra padėtų asmeninei paskyrai. Abi šios paskyros viena kitai padeda, sustiprina prekinį ženklą. 
PATARIMAS: Tą patį galite taikyti ir TikTok socialinima tinkle
Būtent tokią strategiją naudoja ANINE BING, pasitelkus savo asmeninės Instagram paskyros sekėjus, nukreipia srautą į savo verslo paskyrą ir tokiu būdu augina savo paslaugos pardavimus.
Dizainerė savo paskyroje aprodo dizaino studiją, supažindina su visais procesais, taip pat įterpia ir asmeninio gyvenimo detalių, profeisnių laimėjimų ir pnš. Pažiūrėkite jos Instagram paskyrą čia.
Tinkamos grotažymės leis atrasti jūsų Instagram paskyrą žmonėms, kurie domisi jūsų vystoma tema. 
Instagram turi savo dažniausiai naudojamus hashtagus, top 20 šiuo metu:
 
#love
#instagood
#photooftheday 
#fashion 
#beautiful 
#happy 
#cute 
#like4like 
#tbt
#followme 
#picoftheday
#follow 
#me
#art
#selfie 
#summer 
#instadaily 
#repost
#friends 
#nature
Nors jie ir populiariausi, tačiau tikėtina, kad visai nesusiję su jūsų turimais produktais ar paslaugomis. Todėl populiariausias nereiškia, kad efektyviausias.
 
Todėl norint ilgalaikio rezultato ir lojalių sekėjų, reikia atsirinkti jūsų rinkai tinančius hashtagus.
 
Pradžiai, galite pasinaudoti įrankiu Webstagram, kuris padės atrasti artimiausius hashtagus jūsų nišai.
 
Matysite panašius, artimus ir galėsite juos pasirinkti pagal populiarumą.
 
Tačiau atminkite, kad Instagram lvienam įrašui leidžia naudoti maksimaliai 30 hashtagų.
 
Taip pat galite pasižiūrėti į savo pagrindinių konkurentų naudojamus hashtagus bei juos panaudoti ir savo veiklai.

BONUSAS: hashtag pasirinkimo strategija 

Ši strategija paremta tuo, kad būtų hashtagai, kurie apimtų jūsų verslo sritį, jūsų produktų kategorijos bei vietinius miesto ar šalies hashtagus.
 
Pavyzdžiui:
 
Pasirenkate 10 populiariausių hashtagų apie jūsų verslo sritį.
 
#mybrandname #mensfashion #mensaccessories #mensgoods #fashion #mensstyle #instafashion #menswear
 
10 populiariausių naudojate apie pasirinktą produktų kategoriją.
 
#bugatchisocks #happysocks #corgisocks #socks #sockswag #socksoftheday #sockgame #sockswagg #socksofinstagram #happysockday #sockwars #funsocks #happysockday
 
Bei 10 pasirenkate iš savo miesto hashtagų
 
#Toronto #TorontoFashion #TorontoFashionBloggers
 
Turėkite šiuos hastgaus JUms patogioje vietoje, kad bet kada galėtumėte nukopijuoti ir naudoti naujiems įrašams.
 
PATARIMAS: Jeigu esate įkėle įrašus be norimų hashtagų – nieko tokio. Galite po senais įrašais pakomentuoti su naujais hastagais ir džiaugtis nauju srautu!

Taip, svarbu gražus dizainas ir tinkamos grotažymės, tačiau taip pat svarbu ir tinkamu laiku paskelbti įrašai.

Į klausimą, kuris laikas skelbti yra geriausias – kiekvienam individualiai. Geriausias būdas sužinoti – pagal praeityje skelbtą istoriją. Yra įvairių įrankių, kurie gali padėti pamatyti tinkamiausią laiką, tačiau pagrindinę informaciją galite rasti savo paskyros INSIGHTS skiltyje. Ten matysite savo auditorijos aktyviausias dienas bei valandas ir iš esmės tai pasako viską, ko reikia.

Viena iš geriausių strategijų padidinti sekėjų skaičių – atrasti artimiausius savo konkurentus ir prisitraukti juos sekančius žmones. Tai auditorija, kuri parodė atitinkamą susidomėjimą panašiais produktais / paslaugomis. 

Pats paprasčiausias būdas juos prisitraukti: eiti per kiekvieną iš jų ir paspausti FOLLOW, pamėgti kelias jų nuotraukas bei netgi pakomentuoti po jomis.

FOOLOW.

LIKE.

COMMENT.

Kuo komentarai bus tikresni, pataikantys į kontekstą, tuo didesnė tikimybė, kad tas žmogus taps ir jūsų sekėju.

Kiekviename savo STORY ar POSTE galite pažymėti lokaciją / miestą / objektą. 

Žinoma tai daugiausia vertės suteikia vietiniams verslams. Taip pat visai naudinga būtų į bendrąvimą įsitraukti ir patiems pagal kitų vietinius postus. Galite po jais komentuoti ir taip pritraukti dėmesį. Pavyzdžiui jeigu jūsų verslas Kaune, paieškoje surandate visus postus, kurie pažymėti Kaune ir po jais pakomentuojate logišką žinutę.

Išlaikyti ir sudominti naujai atėjusį žmogų į jūsų paskyrą nelangva užduotis, tačiau tą gali padėti padaryti įdomiausi jūsų storiai, arba įdomiausios storių kategorijos jūsų paskyros pradžioje. 

Kadangi STORY rodomos tik 24 valandas, būtų gaila jas prarasti, jeigu buvo išties įdomios. Todėl rekomenduotina atrinkti įdomiausias kategorijas. Taip išsaugosite įdomiausius storius visam laikui ir jie visada bus matomi.

Konkurso / dovanos strategija turbūt pats geriausias organinio srauto pritraukimo įrankis. Socialinių tinklų algortimai myli tokius įrašus, kadangi įrašai skatina komentuoti pažymint savo draugus. Šiuo atveju pažymėti draugai gali potencialiai tapti jūsų puslapio fanais.

Prieš kuriant konkursą, rekomenduojame perskaityti Instagram sukurtą gidą: https://help.instagram.com/179379842258600

Dažniausiai konurso sąlygos būna vienodos: prašymas komentaruose pažymėti draugą ir tapti sekėju.

Kai jūsų produktai ar paslaugos patinka klientams, tuomet jie patys kuria nuotraukas, video ir dalinasi socialiniuose tinkluose bei pažymi gamintoją – Jus.

Puiki strategija šį turinį viešinti ir savo paskyroje suteikiant tikrumo įvaizdį. Kai klientai mato, jog prekės ir paslaugos kitiems patinka, yra labiau motyvuoti išbandyti patys. Tuo pačiu prekinis ženklas tampa žmogiškesnis, gyvesnis, nes yra rodomi tikri klientai, su tikromis emocijomis.

Ir tai puiki vieta parodyti dėmesį savo klientams, kurie pasidalino nuotrauka ar video, jiems kelios minutės šlovės tikrai turėtų patikti.

Kai kalbama apie vartotojų sukurto turinio kūrimą internetinei parduotuvei, pirmiausia paprašykite klientų pasidalinti savo mėgstamos prekės vaizdais bei emocija:

 Sukurkite specialią grotažymę, kad būtų galima visus tokius postus pamatyti vienoje sienoje;

 Savo trumpame aprašyme įtraukite paskatinimą dalintis tokiu turiniu

• Paskelbkite konkursą tiems, kurie pasidalins nuotrauka ar video.

Atminkite, kad tokio turinio tikslas yra parodyti autentišką jūsų produktų vaizdą. Jei kai kurie klientai siunčia jums prastesnės kokybės nuotraukas, kuriose vis dar pabrėžiamos geriausios jūsų produktų savybės, nebijokite jas naudoti.

Pasidalinkite su tais, kam ši informacija gali praversti. Ačiū!

Facebook
LinkedIn
Email