Instagram reklama ir augimo strategijos
Tai naujausias Instagram turinio tipas, kurio idėja buvo panaudota nuo TikTok tinklo. Tai iki 15 sekundžių video klipai, kurie keliami į atskirą Instagram paskyros kategoriją REELS.
1. Unikalus ir tendencijomis paremtas turinys.
2. Nesistenkite išgauto tobulumo
Čia vieta, kur nebūtina šlifuoti deimanto, atvirkščiai, galite naudoti labai paprastą, buitinį formatą. Paprastumas sulaukia daugiau dėmesio, nes jis iš tikro gyvenimo.
3. Edukuokite savo auditoriją
Tai vieta, kur reikėtų atrasti balansą tarp pramogų / linksmumo bei edukacinio / vertingo turinio savo auditorijai. Kurkite ir tą ir tą, atraskite geriausią santykį tarp šių dviejų pusių.
Kadangi REELS yra ganėtinai nauja funkcija Instagram’e, su ja galima pasiekti daug naujos auditorijos organiškai. Visuomet nauji įrankiai būna šauni proga pasiekti naujus vandenis.
Pirmasis įspūdis svarbus. Atėję nauji vartotojai į jūsų profilį pirmaiusia pamatys visą jūsų įrašų vaizdą. Kadangi jie sprendžia tapti jūsų sekėjais ar ne, pirmasis įspūdis turi būti geras, kad jiems būtų verta sekti ir tikėti, kad ateityje laukia puikus turinys.
BONUSAS: hashtag pasirinkimo strategija
Taip, svarbu gražus dizainas ir tinkamos grotažymės, tačiau taip pat svarbu ir tinkamu laiku paskelbti įrašai.
Į klausimą, kuris laikas skelbti yra geriausias – kiekvienam individualiai. Geriausias būdas sužinoti – pagal praeityje skelbtą istoriją. Yra įvairių įrankių, kurie gali padėti pamatyti tinkamiausią laiką, tačiau pagrindinę informaciją galite rasti savo paskyros INSIGHTS skiltyje. Ten matysite savo auditorijos aktyviausias dienas bei valandas ir iš esmės tai pasako viską, ko reikia.
Viena iš geriausių strategijų padidinti sekėjų skaičių – atrasti artimiausius savo konkurentus ir prisitraukti juos sekančius žmones. Tai auditorija, kuri parodė atitinkamą susidomėjimą panašiais produktais / paslaugomis.
Pats paprasčiausias būdas juos prisitraukti: eiti per kiekvieną iš jų ir paspausti FOLLOW, pamėgti kelias jų nuotraukas bei netgi pakomentuoti po jomis.
FOOLOW.
LIKE.
COMMENT.
Kuo komentarai bus tikresni, pataikantys į kontekstą, tuo didesnė tikimybė, kad tas žmogus taps ir jūsų sekėju.
Kiekviename savo STORY ar POSTE galite pažymėti lokaciją / miestą / objektą.
Žinoma tai daugiausia vertės suteikia vietiniams verslams. Taip pat visai naudinga būtų į bendrąvimą įsitraukti ir patiems pagal kitų vietinius postus. Galite po jais komentuoti ir taip pritraukti dėmesį. Pavyzdžiui jeigu jūsų verslas Kaune, paieškoje surandate visus postus, kurie pažymėti Kaune ir po jais pakomentuojate logišką žinutę.
Išlaikyti ir sudominti naujai atėjusį žmogų į jūsų paskyrą nelangva užduotis, tačiau tą gali padėti padaryti įdomiausi jūsų storiai, arba įdomiausios storių kategorijos jūsų paskyros pradžioje.
Kadangi STORY rodomos tik 24 valandas, būtų gaila jas prarasti, jeigu buvo išties įdomios. Todėl rekomenduotina atrinkti įdomiausias kategorijas. Taip išsaugosite įdomiausius storius visam laikui ir jie visada bus matomi.
Konkurso / dovanos strategija turbūt pats geriausias organinio srauto pritraukimo įrankis. Socialinių tinklų algortimai myli tokius įrašus, kadangi įrašai skatina komentuoti pažymint savo draugus. Šiuo atveju pažymėti draugai gali potencialiai tapti jūsų puslapio fanais.
Prieš kuriant konkursą, rekomenduojame perskaityti Instagram sukurtą gidą: https://help.instagram.com/179379842258600
Dažniausiai konurso sąlygos būna vienodos: prašymas komentaruose pažymėti draugą ir tapti sekėju.
Kai jūsų produktai ar paslaugos patinka klientams, tuomet jie patys kuria nuotraukas, video ir dalinasi socialiniuose tinkluose bei pažymi gamintoją – Jus.
Puiki strategija šį turinį viešinti ir savo paskyroje suteikiant tikrumo įvaizdį. Kai klientai mato, jog prekės ir paslaugos kitiems patinka, yra labiau motyvuoti išbandyti patys. Tuo pačiu prekinis ženklas tampa žmogiškesnis, gyvesnis, nes yra rodomi tikri klientai, su tikromis emocijomis.
Ir tai puiki vieta parodyti dėmesį savo klientams, kurie pasidalino nuotrauka ar video, jiems kelios minutės šlovės tikrai turėtų patikti.
Kai kalbama apie vartotojų sukurto turinio kūrimą internetinei parduotuvei, pirmiausia paprašykite klientų pasidalinti savo mėgstamos prekės vaizdais bei emocija:
• Sukurkite specialią grotažymę, kad būtų galima visus tokius postus pamatyti vienoje sienoje;
• Savo trumpame aprašyme įtraukite paskatinimą dalintis tokiu turiniu
• Paskelbkite konkursą tiems, kurie pasidalins nuotrauka ar video.
Atminkite, kad tokio turinio tikslas yra parodyti autentišką jūsų produktų vaizdą. Jei kai kurie klientai siunčia jums prastesnės kokybės nuotraukas, kuriose vis dar pabrėžiamos geriausios jūsų produktų savybės, nebijokite jas naudoti.
Pasidalinkite su tais, kam ši informacija gali praversti. Ačiū!