Reklama internete
Gvidonas Macius

Meta renka Jūsų duomenis AI mokymui: kas keičiasi ir kaip apsisaugoti ?

Meta rinks Jūsų duomenis AI mokymui: kas keičiasi ir kaip apsisaugoti? Nuo 2025 m. gegužės 27 d. „Meta“ (Facebook, Instagram) pradeda naudoti visą Europos vartotojų viešą turinį – įrašus, nuotraukas, komentarus, viešas AI pokalbių išklotines savo generatyviniams modeliams treniruoti. Į mokymų rinkinį nebus įtraukiami privatūs pranešimai ir nepilnamečių duomenys. Paprasčiausias būdas neleisti naudoti mūsų duomenų, gidas su

Skaityti »
facebook-reklama-strategijos-2025-meta-ads
Reklama internete
Gvidonas Macius

Facebook reklama 2025: Kaip efektyviausiai reklamuoti verslą?

Facebook reklama išlieka viena iš efektyviausių skaitmeninės rinkodaros strategijų tiek mažiems, tiek dideliems verslams. Su daugiau nei 3 milijardais aktyvių vartotojų, Meta platformos (Facebook, Instagram, Messenger) siūlo plačias galimybes pasiekti tikslinę auditoriją.

Skaityti »
Reklama internete
Gvidonas Macius

Efektyviausios Meta reklamos strategijos 2025 metais

Meta reklama išlieka viena iš efektyviausių skaitmeninės rinkodaros priemonių verslams, siekiantiems didinti pardavimus ir pritraukti tikslinę auditoriją. 2025 metais Meta reklamos algoritmai ir funkcijos toliau tobulėja, todėl svarbu žinoti naujausias strategijas, reklamos tipus, auditorijų segmentavimą ir kūrybinius sprendimus. Šiame straipsnyje išnagrinėsime, kokie reklamos nustatymai veikia geriausiai ir kaip maksimaliai išnaudoti Meta reklamą.

Skaityti »
šaltų laiškų siuntimo taisyklės pagal BDAR reikalavimus
B2B rinkodara
Gvidonas Macius

Šaltų laiškų siuntimas pagal BDAR

Siunčiant šaltus el. laiškus (cold emails) įmonėms Europos Sąjungoje (ES), reikia atsižvelgti į Bendrojo duomenų apsaugos reglamento (BDAR) ir kitų teisės aktų reikalavimus.

Skaityti »
B2B LinkedIn Outreach: kaip efektyviai pritraukti B2B klientus?
B2B rinkodara
Gvidonas Macius

B2B LinkedIn Outreach reklama: kaip efektyviai pritraukti B2B klientus?

LinkedIn outreach yra vienas efektyviausių B2B klientų pritraukimo būdų, kuris leidžia tiesiogiai pasiekti tikslinę auditoriją ir pasiūlyti jai savo paslaugas ar produktus. Tačiau norint pasiekti sėkmę, reikia tinkamai sudėlioti strategiją, sukurti įtikinamą žinutės tekstą ir pasirūpinti procesų automatizacija.

Skaityti »
B2B šaltų laiškų marketingas: kaip efektyviai pritraukti klientus?
B2B rinkodara
Gvidonas Macius

B2B šaltų laiškų marketingas: kaip efektyviai pritraukti klientus?

Šaltų laiškų marketingas yra vienas efektyviausių B2B klientų pritraukimo būdų, kuris leidžia tiesiogiai pasiekti tikslinę auditoriją ir pasiūlyti jai savo paslaugas ar produktus. Tačiau norint pasiekti sėkmę, reikia tinkamai sudėlioti strategiją, sukurti įtikinamą laiško tekstą ir pasirūpinti procesų automatizacija.

Skaityti »
schema vaizduojanti iš kuo sudaryta swot arba ssgg verslo analizė
B2B rinkodara
Gvidonas Macius

SWOT verslo analizė: kaip atlikti ir kam ji reikalinga?

SWOT (SSGG) analizė – tai paprastas, bet itin veiksmingas strateginis įrankis, padedantis verslui įvertinti savo stiprybes, silpnybes, galimybes ir grėsmes. Ji leidžia geriau suprasti vidinę ir išorinę verslo aplinką, priimti informuotus sprendimus ir planuoti augimo strategijas.

Skaityti »