APIE KLIENTĄ
Čia tavo namai
Asociacija „Čia tavo namai” naujo pobūdžio verslo idėja, pirmoji rinkoje. Tai alternatyva esamiems daugiabučių namų administratoriams, kai gyventojams norisi daugiau skaidrumo, individualumo bei demokratiškų sprendimų.
Pradėjome įeiti į Vilniaus rinką
Pradėjome įeiti į Kėdainių rinką

PROBLEMA
Klientas savo veiklą pradėjo Kaune ir norėjo plėstis Kėdainiuose bei Vilniuje, tam reikėjo naujų klientų šiuose miestuose.
SPRENDIMAS
Išanalizavome rinką, auditoriją bei konkurentus. Išgryninome pagrindines rinkos problemas bei kliento stipriąsias puses. Pagal šią informaciją sukūrėme video ir foto turinį, kurį paleidome į norimą auditoriją. Paleidome 3 skirtingas Facebook reklamos kampanijas ir kelis maketus. Reklamos strategija vyko piltuvėlio principu: pradžioje rodėme reklamą plačiai auditorijai, sekančias reklamas auditorijia, kuri jau matė pirmąją reklamą ir taip toliau, galiausiai liko auditorijos dydis, kuris labiausiai susidomėjo nauja daugiabučio administravimo paslauga.
Facebook reklamos vizualai
Pirmoji reklama sukurta trumpa, kuri perteikia esmines daugiabučių namų problemas. Šis video turėjo atkreipti dėmesį tų žmonių, kurie turi šias problemas savo daugiabutyje.
Antrasis video buvo sukurtas tam, kad pristatyti naują paslaugą ir jos privalumus. Reklaminį veidą pasirinkome vadovę, ji tam puikiai tiko ir turi kalbėjimo gebėjimus. Asmeninis įvaizdis visada stipresnė reklama.
Su trečiuoju video paaiškinome ką reikėtų daryti ir kokius pirmuosius žengti veiksmus, kad būtų pradėtas administratoriaus keitimo procesas. Šį video pamatė tik tie, kurie matė antrajį video.




Veiksmai, kurie buvo atlikti
01
Analizė
Išanalizavome rinką, konkurentus bei auditorijos problemas.
02
Facebook paskyra
Buvo paruošta Facebook reklamos paskyra, sutvarkytas pixel, sukurtos auditorijos.
03
Turinys
Nufilmavome bei nufotografavome visą reikalingą turinį reklamai, paruošėme medžiagą viešinimui.
04
Facebook reklama
Paleidome visas Facebook reklamas eilės tvarka skirtingoms auditorijoms, kartu su video remarketingu pagal piltuvėlio principą.
Rezultatai
Asociacija pradėjo sulaukti naujų užklausų abiejuose miestuose ir šiuo metu sėkmingai plečiasi. Dešimtys tūkstančių gyvenotjų Vilniuje ir Kėdainiuose sužinojo apie naują paslaugą, sekančios reklamos turės dar didesnę įtaką sprendimų priėmimui.