APIE KLIENTĄ

Įdarbinimo agentūra Work-by-team

facebook reklama

Google reklama

Facebook komunikacija

Web administravimas

Įdarbinimo paslaugos į Vokietijos rinką. 

Google reklamai išleisti 424€ bei sugeneruoti nauji 216 darbuotojų kontaktai

Facebook reklamai išleisti 481€ bei sugeneruoti nauji 858 norinčių dirbti kontaktai

PROBLEMA

Work by team komanda kreipėsi į mus norėdami gauti visas pagrindines internetinės reklamos paslaugas iš vienų rankų. Norėjo padidinti gaunamų potencialių darbuotojų užklausų kiekį per Google bei Facebook platformas. 

SPRENDIMAS

  • Atlikome išsamią rinkos ir auditorijos analizę.
  • Atradome rinkos neišnaudotas galimybes su Google ir Facebook reklama.
  • Pagerinome svetainės konversijų rodiklį.

Facebook reklamos vizualai

Veiksmai, kurie buvo atlikti

01

Analizė

Pradžioje nuodugniai išanalizavome rinką, kad suprastume kokie žmonės yra tikslinė auditorija. Pagal savo turimą auditorijos analizės metodiką.

02

Strategija

Supratę kas yra tikslinė auditorija parengėme rinkodaros strategiją bei komunikacijos planą.

03

Svetainė

Šiek tiek patobulinome svetainės konversijų rodiklį, kad lankytojams būtų lengviau palikti kontaktus.

04

Facebook reklama

Paleidome LEAD GENERATION tpo kampanijas skirtingoms auditorijoms. Kitiems darbo pasiūlymams paleidome remarketinog kampanijas srautui, kuris susidomėjo pirmosiomis reklamomis.

07

Rezultatų sekimas

Sutvarkėme paskyrą su Google Tag Manager įrankiu, buvo galima lengvau matyti kokią konkrečią naudą atneša Google reklama, be Google Tag manager nebūtų galima matyti kiek buvo skirtingų žinučių ar formos užpildymų.

05

Google reklama

Paleidome Google reklamos kampanijas nukreiptas į žmones, kurie ieško darbo būtent Vokietijoje. Tai žmonės, kurie žino, kad juos domina tik Vokietija, todėl atrinkome tikslinius raktažodžius bei sudėliojome specifines grupes kiekvienam raktažodžiui.

06

Google banerinė reklama

Taip pat visam svetainės srautui, kuris buvo apsilankęs svetainėje rodėme pakartotinė Google banerinę reklamą, tai padėjo sugrąžinti kai kuriuos kontaktų nepalikusius lankytojus.

07

Optimizavimas

Nuolatos išimdavome frazes su kuriomis mus rasdavo, tačiau tos frazės nebuvo tikslinės kaip, kad "darbas vokietijoje". Atsisakydavome nenaudingų raktažodžių, kurie neatvesdavo tikslinių klientų.

Facebook reklamai sukūrėme naujas auditorijas, kurios kuo toliau, tuo geriau konvertuoja.

Rezultatai

Buvo išleisti 905 € Google ir Facebook reklamai bei sugeneruoti nauji 1074 kontaktai. Žinoma ne visi tampa klientais, kadangi reikalingi tik tam tikrų gebėjimų darbuotojai, kurie būna filtruojami, tačiau net ir tie, kurie netinkami vienam darbui, gali tikti kitam, todėl nemaža dalis šių kontaktų patenka į duomenų bazę ir būna su jais susisiekiama ateityje dėl naujų darbo galimybių.

Facebook reklama:

Google reklama:

Atsiliepimas