APIE KLIENTĄ

Internetinė parduotuvė ciuziniukaraliai.lt

Lietuviškų čiužinių gamintojai bei pardavėjai. 

Per pirmus metus nuo 45766 EUR iki 153480 EUR

3,35 karto išaugęs verslas

PROBLEMA

Čiužinių karaliai ieškojo reklamos partnerio, kuris padidintų čiužinių pardavimus. Čiužinių karaliai – rinkoje ganėtinai nauji čiužinių pardavėjai, kurie teikia tiek standartinius, tiek nestandartinius čiužinių sprendimus visoje Lietuvoje.

Prieš tai dirbo su Google reklamos agentūra, tačiau norimų rezultatų vadovas nesulaukė

SPRENDIMAS

Išanalizavus rinką, pastebėjome, kad pagrindinis trūkumas – greitas pristatymas, todėl visą savo dėmesį sutelkėme į greitą čiužinių pristatymą per 1-2 d.d. Vadovas pasirūpino visuomet turėti čiužinius sandėlyje.

Sukūrėme naujas Google Ads reklamos kampanijas, pašaindami raktažodžius, kurie labai konkurencingi ir sunaudodavo visą biudžetą. Pasilikome tik tuos, kurie labai specifiniai, tačiau pritraukia tuos klientus, kurie konkrečiai žino ko ieško.

Apipavidalinome raktažodžius taip, kad nebūtų nesusijusių paieškų, kad neateitų lankytojai, kurie ieško visai ko kito.

Taip pat, kiekvieną savaitę po keletą kartų peržiūrėjome frazes su kuriomis atrasdavo Čiužinių karalius ir jas taip pat įtrukdavome į neigiamų raktažodžių sąrašą, o kai kuriuos įtraukdavome į reklamos kamapniją.

Didžiausią pokytį padarė Google reklamos grupių sudėliojimas labai specifiškomis grupėmis, kur kiekviena grupė turėjo tik jai griežtai panašius raktažodžius. Tai leido Google Ads reklamas iškelti aukščiau dėl geresnio kokybės balo.

Google reklama

Facebook reklamos maketai

Veiksmai, kurie buvo atlikti

01

Analizė

Rinkos ir auditorijos analizė, kuri leido pamatyti spragas bei galimybes.

02

Google reklama

Paleistos naujos Google reklamos kampanijos: paieškos, remarketingo banerinė reklama srautui, kuris išbuvo svetainėje bent 20 s.

03

Facebook reklama

Paleistos Facebook bei Instagram reklamos, kurios buvo rodomos tik į svetainę ateinantiems lankytojams.

04

Optimizavimas

Iš Google reklamos pašalinome visus nereikalingus paieškos terminus, kuriais buvoatrandama reklama, tačiau pasapudimai būdavo netikslingi. Pašalinti netinkami raktažodžiai, susiaurinta paieška.

Rezultatai

Taigi, per metus laiko Čiužinių karalių apyvarta išaugo nuo 45766 EUR iki 153480 EUR. Ir šis verslas per metus laiko išaugo 3,35 KARTO.

Atsiliepimas