žinau koks nelengvas verslininkų kelias.
Iššūkis po iššūkio, problema, po problemos ir tam nėra pabaigos.
Viską palengvintų užtikrintas klientų pritraukimo būdas.
Ir tai yra viena dažniausiai pasikartojančių problemų versle – klientų trūkumas.
Tačiau problema ta, kad rinkoje jūsų problemos niekas nenori išspręsti.
Jūsų verslui nereikia nei naujų socialinių tinklų, nei SEO, nei tūkstančių sekėjų, jokių marketingo sąvokų ar terminų, ar procesų ar neaiškių strategijų, tiesa?
O dar konkrečiau ko jums reikia – ROI. RETURN ON INVESTMENT arba lietuviškai INVESTICINĖ GRĄŽA.
Tai reiškia – kiek kartų atsipirko jūsų reklama. Investuojate 100 eurų ir kiek pelno atnešė marketingas?
120 eur?
1000 eur?
Manau, kad nežinote, tiesa?
Ar turite tokius skaičius kaip:
Kiek naujų užklausų gavo jūsų verslas?
Kokia užklausos gavimo kaina?
Kiek reikia sugeneruoti užklausų, kad jūsų verslas gautų naują klientą?
Kokia atvesto naujo kliento vertė jūsų verslui per visą gyvenimą?
Šios metrikos būtinos klestinčiam verslui, kuris klientus pritraukia su marketingu arba norėtų pritraukti su marketingu.
Tikiu, kad savo aplinkoje girdite ir tokius pasakymus:
Pasileisk Google Ads paieškos reklamą pagal savo paslaugos raktažodžius ir klientai patys ateis pas tave.
Tiesa, klientai ateina, srauto nemažai, nors ir sumokėjote nemažai, bet problema išlieka. Jie apsilanko svetainėje, bet kas iš to? Jie klientais netampa…
Netampa, nes jūsų puslapis NEKONVERTUOJA. Jis tiesiog neveikia, nes jį kuriant nebuvo galvojama apie REZULTATĄ. Buvo galvojama apie GROŽĮ.
Arba girdite pasakymus – paleisk Facebook reklamą ir dar remarketingą srautui, kuris buvo svetainėje.
Ir vėlgi, srautas ateina, remarketingą mato – bet kas iš to? Kodėl verslai neturi klientų užklausų?
Blogiausia, kai pasako – investuok į gerą, greitą svetainę. Ir kas tai būtų? Kas yra gera svetainė? Kad greita – pilnai sutinku, o kad gera?
Kodėl taip vyksta?…
Niekas nežino kaip iš tikrųjų padėti verslui pritraukti klientus.
Yra nemažai specialistų, kurie puikiai išmano techninius dalykus, leidžia reklamas, tačiau marketingas toli gražu ne techniniai įgūdžiai.
Sunku. Norint iš tikrųjų pritraukti klientus, reikia daug žinių. Ir tos žinios neapsiriboja vienu marketingo kanalu. Turi būti bendras verslo ir marketingo matymas, visumos matymas. Nes geras marketingas gali būti tik tuomet, kai efektyviai veikia visi procesai, visi etapai ir pardavimų kanalas visuose savo etapuose atlieka savo užduotį.
Jokiam klientui nėra įdomus jūsų verslas, jo istorija ar panašūs dalykai. Žmonės ateinantys į jūsų svetainę trokšta tik vieno – išspręsti savo turimą problemą.
Todėl reikia kalbėti daugiau apie jų turimą problemą ir mažiau apie savo prekes ir paslaugas.
Jeigu Jūsų verslas gali išspręsti jų konkrečią, bent 1 problemą – JŪSŲ VERLAS KLESTĖS.
Nesu matęs nei vieno verslo, kuris užaugo dėka naujo logotipo ar gražių socialinių tinklų komunikacijos. Manau nesate ir jūs.
Tačiau esu matęs ir kartu auginęs verslus su naujų klientų užklausomis, jų konvertavimu, pardavimu. Tačiau tam reikėjo sistemos.
Geras marketingas, tikrai geras marketingas – geriausia investicija.
Joks pasaulio investuotojas negali pasiūlyti geresnės grąžos nei geras marketingas.
Warren Buffett vidutinė metinė grąža 20%.
Marketingas gali daug daugiau nei 20%.
Kiekvienas EURAS gali virsti 3 EURAIS arba net daugiau. Taigi atveskite man investuotoją, kuris pasiūlys 300% atsiperkamumą
