Pagerinsiu Jūsų Facebook reklamos rezultatus bent +25%

Nebeliko B2B ar B2C rinkodaros. Dabar egzistuoja 1 modelis. Žmogus — Žmogui. Reikia klientų su Facebook reklama? Bus.

Play Video

Ar ir Jūsų verslui pažįstamos
šios problemos su Facebook reklama?

1

Išleidžiate Facebook reklamai, tačiau naujų klientų ir pardavimų neturite, gaunate tik LIKE ir REACH.

Privalote gauti konkrečias užklausas ir žinoti konkretų kiekį, kiek iš jų atėjo iš Facebook.

2

Keliate postus į Facebook puslapį, tačiau rezultato iš to nematote jokio, pasiekta vos keli šimtai fanų.

Postai skirti ne rezultatui, tik komunikacijai. norint rezultato su Facebook, reikia mokamos Facebook reklamos.

3

Reklamos agentūros paslaugos mokestis nepalieka biudžeto pačiai Facebook reklamai. Viskas abstraktu.

Dėl šios priežasties mūsų administracinis mokestis mažesnis bei dalis už rezultatus.

4

Neturite Facebook reklamos strategijos, kuri klientus vestų nuosekliais etapais prie pardavimo.

Reikalinga nuosekli strategija su remarketingu ir kelių etapų reklamos rodymu pagal auditorijos „karštumą”.

5

Konkurentai parduoda panašius produktus bei paslaugas su Facebook reklama, o Jums to padaryti neišeina.

Būtina atsižvelgti į kitų strategijas, jeigu jos veikia. tam puikiai tinka įrankis Facebook Ads Manager.

6

Teikiate puikią paslaugą ar turite puikų produktą, tačiau apie Jus žino tik rekomendacijų, bet ne Facebook reklamos dėka.

Ne kartą įsitikinome, kad Facebook reklama pritraukia klientus, tik reikia tinkamai su ja dirbti.

Milijonų
1

Sugeneruota apyvarta klientams per paskutinius keletą metų.

Užklausų
100

Sugeneruota potencialių klientų užklausų klientams per paskutinius keletą metų.

Mūsų teikiamos Facebook reklamos paslaugos

Facebook rinkos analizė ir ind. strategija

Konkurentų analizė. Tikslinės auditorijos išskyrimas.​ Individualios reklamos strategijos kūrimas;.

Facebook reklamos kūrimas ir priežiūra

Pasotvus Facebook reklamų optimizavimas, tekstų, vizualų keitimas, strategijos koregavimas.

Facebook puslapio komunikacija ir turinio kūrimas

Facebook įrašų kūrimas ir puslapio komunikacija palaikyti pastovų ryšį su tiksline auditorija.

Techniniai su Facebook reklama susiję darbai

Facebook pixel darbai (integracija, auditorijų kūrimas). Facebook business manager paskyros sutvarkymas. ir kt.

Video, foto, tekstų ir maketų kūrimas

Fotografavimas ir filmavimas su montavimu. Reklaminiai tekstai, reklaminiai šūkiai, parduodantys tekstai.

Mėnesinės rezultatų ataskaitos

Mėnesinės rezultatų analizės / ataskaitos ir įžvalgų pateikimas. Naujų rinkos nišų ir strategijų pasiūlymas.

Registruotis Konsultacijai

Jei kažkada Facebook reklamą laikėme kaip papildomą verslo komunikacijos ar reklamavimosi priemone, šiandien yra daug pavyzdžių, kaip verslai, projektai ar konkretūs asmenys išpopuliarėjo ir tapo sėkmingi būtent Facebook’o pagalba. O svarbiausia yra konkretūs būdai ir strategijos atkartoti sėkmės istorijas savo veiklai ar verslui.


Daugelis iš mūsų ir žinoma mūsų klientų savo dieną pradeda pasitikrindami naujienas Facebook (Meta), Instagram ar Messenger. Tai tapo įpročiu, kaip seniau rytais buvo skaitomi laikraščiai. Ir verslui tai geros naujienos! Galite akimirksniu pasiekti beveik visus Lietuvos ir pasaulio žmones su norima žinute.


Žinodami kaip veikia Facebook algoritmas, kaip pasiekti tikslinę auditoriją bei pritaikyti tinkamą strategiją, galime parduoti savo produktus ir paslaugas. Nuolatos ieškome naujų idėjų išskirtinei komunikacijai, reklamai bei strategijoms, analizuojame sėkmingus pavyzdžius tiek Lietuvos, tiek užsienio rinkose, renkame duomenis apie algoritmus – viską darome nuosekliai ir siekiame tik geriausių rezultatų. Tikriausiai dėl šios priežasties su kai kuriais savo klientais dirbame jau virš 5 metų.


Jeigu neturite Facebook paskyros savo verslui, jokių problemų – sukursime nemokamai! 

Sėkminga Facebook reklama — patirtimi ir žiniomis grįsti strateginiai veiksmai. Juos atliekant teisingai, sulaukiamas Facebook reklamos atsiperkamumas bent 3x (ROAS). Vieniems verslams tai klientų užklausos, kitiems augantys pardavimai. Leiskite Jums suteikti visas savo žinias bei patirtį, kad abi pusės galėtume džiaugtis AUKŠTAIS REZULTATAIS.

8 etapų marketingo strategija

Strategija kaip padvigubinti klientų skaičių per 90 dienų.

Marketingo paslapčių uždara grupė

Gaukite naujausią ir slapčiausią marketingo informaciją el. paštu.

Registruotis Konsultacijai

8 taisyklės kaip sukurti rezultatyvią Facebook reklamą

1. Savo kliento pažinimas

Supraskite kas yra Jūsų klientas, kaip jis mąsto, ką mąsto, kokias turi baimes, abejones, ko jam trūksta, kas jį gasdina, kelia nerimą, kur jis lankosi, ką skaito, kuo domisi, ką veikia.

2. Išgvildentas super pasiūlymas

Jeigu kuriate reklamą, reikėtų turėti konkretų, stiprų ir konkurencingą pasiūlymą savo produktams ar paslaugoms. Su bonusais, geromis garantijomis, ribotu kiekiu ir ribotomis akcijomis.

3. Tekstas ir Antraštė pagal metodiką

Tarp viso triukšmo ir konkurencijos, žmonėms labai nesinori kreipti dėmesį į reklamas, kurios nuobodžios ir bendrinės (skirtos visiems). Reikia turi karštas antraštes ir tekstus.

4. Interaktyvus Video formatas

Vizualas pataikantis į esmines problemas. Šiandien stiprus reiškia tikrai ne BRANGUS maketas ar vaizdo klipas su 8K raiška. STIPRUS – kartais paprasta asmenukė, kartais prekių karuselė, kartais video vlogas, o kartais stilingas maketas. Viskas priklauso nuo strategijos.

5. Teisingi reklamos nustatymai

Tinkamai įrašytas Facebook pikselis, tinkamai paruošti “eventai”, protingai parinktos auditorijos ir logiškai parinktas kampanijos tipas (kartais reikia srauto, kartais konversijų, kartais leads, o kartais susidomėjimo), apgalvotai pasirenkamos reklamos vietos. Visa tai svarbu, norint, kad reklama būtų sėkminga.

6. Aiškus Facebook reklamos tikslas

Su Facebook reklama galima siekti įvairių tikslų. Turite žinoti ko joms reikia su kiekviena paleista reklamos kampanija. Jeigu jūs esate el. parduotuvė, tuomet jums aktualiausia bus pardavimai, jeigu paslaugų įmonė – tai gali būti LEAD kampanija rinkti potencialių klientų kontaktus.

7. Tinkama reklamos strategija

Dažniausiai norint parduoti, vienos reklamos nepakanka, būna tęstinumas, vadinamas remarketingas (pakartotinė reklama). Kuri reklama bus pirmoji, su kokia žinute? Kiek atskirų reklamų darysite, kada žinosite, kad laikas konkrečiam pardavimo pasiūlymui? Kokioje reklamoje kokį tekstą ir vizualą naudosite?

8. Išdirbtas pardavimų puslapis

Ir dar, dažniausiai jūsų pasiūlymas turės savo atskirą puslapį jūsų internetinėje svetainėje. Ir ten įvyksta pardavimas arba ne. Kad pasiūlymo puslapis būtų sėkmingas ir galėtų parduoti, tam taip pat yra ŽINIOS. Turi būti visi reikalingi etapai ir informacija.

9. Rezultatų analizė ir nauji sprendimai

Dažniausiai pirmosios reklamos kampanijos nebūna tokios sėkmingos, kokių tikėjomės. Reikia suprasti kas buvo padaryta netinkamai ir naujas žinias perkelti ant naujos reklamos kampanijos. Tai dar vadinama Facebook reklamos optimizavimu ir testavimu.

Procesas

Pirminė konsultacija

Jūsų lūkesčių ir verslo supratimas. Pirminės mūsų įžvalgos apie Facebook reklamą, galimas strategijas.

Strategijos parengimas

Iš surinktos informacijos bei rinkos analizės komandos strategas sukuria jūsų Facebook reklamos strategiją.

Strategijos aptarimas

Susitinkame papasakoti apie sukurtą strategiją, aptariame galimus tikslų pasiekimo kelius ir kainą.

Strategijos įgyvendinimas

Jeigu Facebook strategija ir planas Jums priimtinas, visu pajėgumu startuojame su darbų įgyvendinimu.

Mumis pasitikėjo

Sėkmės istorijos su Facebook ir kita reklama

Saulės elektrinių įmonės sėkmės istorija

Su įmone užaugome nuo 0 iki 2+ milijonų metinės apyvartos. Naudodami skaitmeninio marketingo reklamos kanalus ir turinio kūrėimo strategiją.

Marketingo agentūros sėkmės istorija

Pasitelkdami 8S marketingo strategiją, išleidome 887 eur reklamai ir sugeneravome 49,125 eur apyvartą.

Finansų įmonės sėkmės istorija

Sukurta ~300 000€ metinės apyvartos automatizuota klientų pritraukimo sistema.

 

Vebinaro sėkmės istorija

Viena vebinaro transliacija, kuri įmonei sugeneravo apytiksliai 800 000 eur pardavimų.

 

AUGANTIS VERSLAS

Atviri, drąsūs ir atsidavę. Tokie yra Augantis Verslas komandos profesionalai. 

Nekuriame tik sauso, techninio marketingo – atrandame prasmę, gylį ir viziją, kurią nukreipiame tinkamai auditorijai.

  • Atmestinumą keičiam į atsidavimą.
  • Šabloniškumą į individualumą.
  • Abstraktumą ir nuomonę į konkrečius rezultatus bei skaičius.
  • Augantis Verslas apie nenustojamą augimą.

Šiuo tikslu logotipe ir komunikacijoje integravome begalybės simbolį.

Žinome, koks nelengvas verslininkų kelias.

 

Iššūkis po iššūkio, problema, po problemos ir tam nėra pabaigos.
 
Viską palengvintų užtikrintas klientų pritraukimo būdas.
 
Ir tai yra viena dažniausiai pasikartojančių problemų versle –klientų trūkumas.
 
Tačiau problema ta, kad rinkoje jūsų problemos niekas nenori išspręsti. 
 

Jūsų verslui nereikia nei naujų socialinių tinklų, nei SEO, nei tūkstančių sekėjų, jokių marketingo sąvokų ar terminų, ar procesų ar neaiškių strategijų, tiesa?

O dar konkrečiau ko jums reikia – ROI. RETURN ON INVESTMENT arba lietuviškai INVESTICINĖ GRĄŽA.

Tai reiškia – kiek kartų atsipirko jūsų reklama. Investuojate 100 eurų ir kiek pelno atnešė marketingas?

120 eur?

1000 eur?

Manau, kad nežinote, tiesa?

Ar turite tokius skaičius kaip:

 
Kiek naujų užklausų gavo jūsų verslas?
 
Kokia užklausos gavimo kaina?
 
Kiek reikia sugeneruoti užklausų, kad jūsų verslas gautų naują klientą?
 
Kokia atvesto naujo kliento vertė jūsų verslui per visą gyvenimą?
 
Šios metrikos būtinos klestinčiam verslui, kuris klientus pritraukia su marketingu arba norėtų pritraukti su marketingu.
 
Tikiu, kad savo aplinkoje girdite ir tokius pasakymus:
 
Pasileisk Google Ads paieškos reklamą pagal savo paslaugos raktažodžius ir klientai patys ateis pas tave.
 
Tiesa, klientai ateina, srauto nemažai, nors ir sumokėjote nemažai, bet problema išlieka. Jie apsilanko svetainėje, bet kas iš to? Jie klientais netampa…
 
Netampa, nes jūsų puslapis NEKONVERTUOJA. Jis tiesiog neveikia, nes jį kuriant nebuvo galvojama apie REZULTATĄ. Buvo galvojama apie GROŽĮ.
 
Arba girdite pasakymus – paleisk Facebook reklamą ir dar remarketingą srautui, kuris buvo svetainėje.
 
Ir vėlgi, srautas ateina, remarketingą mato – bet kas iš to? Kodėl verslai neturi klientų užklausų?
 
Blogiausia, kai pasako – investuok į gerą, greitą svetainę. Ir kas tai būtų? Kas yra gera svetainė? Kad greita – pilnai sutinku, o kad gera?
 
Kodėl taip vyksta?…
 
Niekas nežino kaip iš tikrųjų padėti verslui pritraukti klientus.
 
Yra nemažai specialistų, kurie puikiai išmano techninius dalykus, leidžia reklamas, tačiau marketingas toli gražu ne techniniai įgūdžiai.
 
Sunku. Norint iš tikrųjų pritraukti klientus, reikia daug žinių. Ir tos žinios neapsiriboja vienu marketingo kanalu. Turi būti bendras verslo ir marketingo matymas, visumos matymas. Nes geras marketingas gali būti tik tuomet, kai efektyviai veikia visi procesai, visi etapai ir pardavimų kanalas visuose savo etapuose atlieka savo užduotį.
 

Jokiam klientui nėra įdomus jūsų verslas, jo istorija ar panašūs dalykai. Žmonės ateinantys į jūsų svetainę trokšta tik vieno –išspręsti savo turimą problemą. 

Todėl reikia kalbėti daugiau apie jų turimą problemą ir mažiau apie savo prekes ir paslaugas. 
 
Jeigu Jūsų verslas gali išspręsti jų konkrečią, bent 1 problemą – JŪSŲ VERLAS KLESTĖS.
 
Nesu matęs nei vieno verslo, kuris užaugo dėka naujo logotipo ar gražių socialinių tinklų komunikacijos. Manau nesate ir jūs.
 
Tačiau esu matęs ir kartu auginęs verslus su naujų klientų užklausomis, jų konvertavimu, pardavimu. Tačiau tam reikėjo sistemos.
 
Geras marketingas, tikrai geras marketingas – geriausia investicija.
 
Joks pasaulio investuotojas negali pasiūlyti geresnės grąžos nei geras marketingas.
 
Warren Buffett vidutinė metinė grąža 20%.
 
Marketingas gali daug daugiau nei 20%.
 
Kiekvienas EURAS gali virsti 3 EURAIS arba net daugiau. Taigi atveskite man investuotoją, kuris pasiūlys 300% atsiperkamumą.

Naujausi video apie Facebook reklamą

Play Video
Play Video
Play Video
Play Video

Registruotis Konsultacijai

Kuo skiriasi Facebook reklama ir Facebook administravimas?

Facebook reklama

Mokama reklamos priemonė, kurią suteikia Facebook platforma. Tai nėra BOOST POST naudojimas, profesionali Facebook reklama kuriama su Facebook Ads Manager įrankiu. Facebook reklama tai investicija tam, kad būtų reklama parodyta platesnei auditorijai nei tik Jūsų puslapio fanams. Taip pat reklamą galima rodyti Instagram ar Messenger platformoje viską reguliuojant per tą pačia Facebook Ads manager platformą.

Facebook administravimas

Facebook administravimas dažniausiai naudojamas kaip plati Facebook reklamos frazė. Turima omenyje, kad Facebook administratorius rūpinsis įrašų kėlimu, mokama reklama / boost post, atrašymu į komentarus bei žinutes. Tačiau profesionali Facebook reklama ir Facebook administravimas yra iš esmės skirtingos paslaugos.

Facebook reklamos administravimo ir komunikacijos kaina

Profesionali Facebook Ads reklama
Nuo 200
/ mėnesį + pvm
  • Facebook reklamos strategija
  • Facebook reklamos kampanijų paleidimas
  • Reklaminių maketų kūrimas
  • Video reklamų kūrimas
  • Facebook remarketingo kampanijų paleidimas
  • Reklamos optimizavimas (gerinimas)
  • Facebook pixel įrašymas
  • Facebook auditorijų kūrimas
  • Facebook postų kūrimas
  • Facebook Business Manager kūrimas
  • Ataskaitos kiekvieną mėnesį
  • Kiti Facebook techiniai darbai
  • Idėjos, įžvalgos, bendradarbiavimas

Taip pat apie Facebook reklamą skaitykite:

8 Facebook reklamos klaidos

Sužinosite 8 dažniausiai daromas klaidas su Facebook reklama. Pašalinkite šias klaidas ir Jūsų rezultatai su Facebook reklama pagerės akimirksniu.

8 patarimai - Kaip susikurti sėkmingą Facebook reklamos (ads) kampaniją?

Tai yra pagrindiniai 8 sėkmingos reklamos patarimai, tačiau kiekvieną iš jų būtų galima aptarti atskiru straipsniu ar net seminaru. Norint išmokti kurti sėkmingą Facebook reklamą, reikėtų matyti visumą - suprasti skaitmeninę rinkodarą iš esmės. Kiekvienas skaitmeninės rinkodaros etapas papildo kitą, todėl viskas labai svarbu.

7 Facebook reklamos paslaptys - transformuokite reklamą į kitą lygį

Facebook reklamos paslaptys - ar jos egzistuoja? Kaip ir visur - kiekviena paslaptis tai tik nežinoma informacija. Vieniems kai kurie patarimai jau žinomi ir išbandyti, kai kuriems neatrastas potencialias, kuris gali pagerinti verslo reklamos rezultatus.

Registruotis Konsultacijai