Skambučių paslauga

Šalti skambučiai jūsų tiksliniai auditorijai, susitikimų suderinimas. Kam samdyti žmogų, jei galite viską perduoti į profesionalų rankas? 

Strategas Gvidonas Macius

SKAMBUČIŲ PASLAUGOS

skaitmeninės reklamos agentūra kaune augantisverslas.lt

Šalti skambučiai

Atliekame šaltus skambučius jūsų paskirtai duombazei. Kartu suderiname pokalbio struktūrą.

skaitmeninės reklamos agentūra

Management

Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet

skaitmeninės reklamos agentūra kaune augantisverslas.lt

Investors

Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet

Atviri, drąsūs ir atsidavę. Tokie yra Augantis Verslas komandos profesionalai. 

Nekuriame tik sauso, techninio marketingo – atrandame prasmę, gylį ir viziją, kurią nukreipiame tinkamai auditorijai.

  • Atmestinumą keičiam į atsidavimą.
  • Šabloniškumą į individualumą.
  • Abstraktumą ir nuomonę į konkrečius rezultatus bei skaičius.

Augantis Verslas apie nenustojamą augimą.

Šiuo tikslu logotipe ir komunikacijoje integravome begalybės simbolį.

Saulės elektrinių montuotojo sėkmės istorija:

Darbo pradžios kartu apyvarta: 0€

Šiuo metu: 2 160 389€

Marketingo agentūros sėkmės istorija

Vieno mėnesio reklaminė kampanija

887
Panaduotas biudžetas
49000
Sugeneruota apyvarta

Finansinės paslaugos

Sukurta ~300 000€ metinės apyvartos sistema

Su mumis Jums nereikės:

Jums lieka tik

Tai ne tik sistema. Tai visa Jūsų klientų pritraukimo strategija.

Nuo idėjos ir pardaviminės žinutės video formatu iki galutinio klientų pritraukimo.

[01]

Parduodate paslaugas?

Jeigu teikiate paslaugas arba/ir parduodate brangius produktus galime jums padėti sukurti klientų generavimo strategiją, kuri padidintų pardavimų kiekį.

[02]

Norite daugiau pardavimų?

Gera klientų generavimo sistema užtikrina klientų srautą, kuris virsta norimais pardavimais kiekvieną dieną.

Sukursime klientų generavimo strategiją

Jeigu ieškote agentūros, kuri rūpintusi jūsų marketingu internete, galėtų sukurti ir prižiūrėti jūsų pardavimų kanalą nuo A iki Z, registruokitės pokalbiui. Tai ne tik viena strategija, tai visa Jūsų įmonės rinkodaros priežiūra nuo idėjos iki rezultato.

Facebook reklama

Google reklama

El. paštas

Ką pavyko pasiekti klientams?

Tvirtai tikime, kad tik iš pamatų pažinę kliento verslą bei auditoriją galėsime sukurti atitinkamus rezultatus. Viso darbu metu skiriame labai daug dėmesio suprasti verslo modelį, paslaugų ar produktų išskirtinumą.

Mūsų požiūriu, pradžioje reikėtų skirti daugiausia dėmesio esminiams darbams, kurie čia ir dabar generuoja verslo pajamas ir tik tinkamai sustygavus pirmuosius procesus, daugiau dėmesio skiriame kūrybai, eksperimentavimui, brendingui.

55500
Lead's
8 + mln.
Apyvarta

Keletas mūsų projektų

Saulės elektrinės

. Darbas su saulės elektrinių rinkos naujoku. Į konkurencingą rinką ir "paklausų" elektrinių laikotarpį įšokome su nauju saulės elektrinių montuotoju bei užaugome iki top 5 Lietuvoje. Vienas vebinaras sugeneravo apie 800 000 eurų. Reklamos biudžetas 1974 eurai. Sugeneruota 3070 potencialių klientų. Įmonės apyvarta pakilo nuo 0 iki 2 160 389€.

Finansinės paslaugos

Sukurta 300 000 eurų metinės apyvartos sistema. Reklamai išleista 61588 eur, kas sugeneravo 16747 klientų užklausų bei virto į 383 807 eur pajamų. Visa tai pasiekta per 11 mėn.

Marketingo paslaugos

Reklamai išleidome 887 eurų, kurie sugeneravo 49,125 eurus. iš viso surinkta 810 verslo užklausų,

Gardumynai internetu

Reklamai išleidome 855 eurų, kurie sugeneravo 12 544 eurus, buvo atlikta 707 užsakymai bei parduotuvę aplankė 13648 lankytojai.

Čiužiniai internetu

Kaip įtraukdami Google Ads ir Facebook reklamą išauginome apyvartą nuo 45766 EUR iki 153480 EUR (3,3 karto) per metus laiko.

Vietinis sporto klubas

Atlaikėme didžiųjų konkurentų spaudimą, pelnėme žinomumą, daug edukacijos, daug reklamos. Vienas iš nedaugelio sporto klubų, kurie turėdami vieną klubą išliko rinkoje.

Įdarbinimas užsienyje

Vokietijos įdarbinimo agentūra Lietuvoje. Darbuotojų paieška ir įdarbinimas Vokietijoje. Kaip su Facebook bei Google Ads reklama pavyko gauti 858 potencialių klientų kontaktus už 481 EUR.

Būtų pardavimas

Su Facebook ir Google reklama pardavėme paskutinius 10 perstižinių būtų Žaliakalnyje. Pasiekėme beveik 90 tūkstančių kauniečių.

Sodo rinkinių pardavimas

Atradome papildomą reklamos kanalą - Facebook. Pasiekėme tinkamą ROAS (return on ad spent).

Vairavimo mokykla

TOP1 vairavimo mokyklai Lietuvoje sukūrėme papildomą reklamos Youtube kanalą. Iki 2022-03-07 kanalas turi 458,677 peržiūrų.

Šiltnamių pardavimas

Su Facebook reklama padidinome šiltnamių pardavimus 2 kartus, lyginant su praėjusiais metais.

Verslo savininke,

žinau koks nelengvas verslininkų kelias.
 
Iššūkis po iššūkio, problema, po problemos ir tam nėra pabaigos.
 
Viską palengvintų užtikrintas klientų pritraukimo būdas.
 
Ir tai yra viena dažniausiai pasikartojančių problemų versle – klientų trūkumas.
 
Tačiau problema ta, kad rinkoje jūsų problemos niekas nenori išspręsti. 
 

Jūsų verslui nereikia nei naujų socialinių tinklų, nei SEO, nei tūkstančių sekėjų, jokių marketingo sąvokų ar terminų, ar procesų ar neaiškių strategijų, tiesa?

O dar konkrečiau ko jums reikia – ROI. RETURN ON INVESTMENT arba lietuviškai INVESTICINĖ GRĄŽA.

Tai reiškia – kiek kartų atsipirko jūsų reklama. Investuojate 100 eurų ir kiek pelno atnešė marketingas?

120 eur?

1000 eur?

Manau, kad nežinote, tiesa?

Ar turite tokius skaičius kaip:

 
Kiek naujų užklausų gavo jūsų verslas?
 
Kokia užklausos gavimo kaina?
 
Kiek reikia sugeneruoti užklausų, kad jūsų verslas gautų naują klientą?
 
Kokia atvesto naujo kliento vertė jūsų verslui per visą gyvenimą?
 
Šios metrikos būtinos klestinčiam verslui, kuris klientus pritraukia su marketingu arba norėtų pritraukti su marketingu.
 
Tikiu, kad savo aplinkoje girdite ir tokius pasakymus:
 
Pasileisk Google Ads paieškos reklamą pagal savo paslaugos raktažodžius ir klientai patys ateis pas tave.
 
Tiesa, klientai ateina, srauto nemažai, nors ir sumokėjote nemažai, bet problema išlieka. Jie apsilanko svetainėje, bet kas iš to? Jie klientais netampa…
 
Netampa, nes jūsų puslapis NEKONVERTUOJA. Jis tiesiog neveikia, nes jį kuriant nebuvo galvojama apie REZULTATĄ. Buvo galvojama apie GROŽĮ.
 
Arba girdite pasakymus – paleisk Facebook reklamą ir dar remarketingą srautui, kuris buvo svetainėje.
 
Ir vėlgi, srautas ateina, remarketingą mato – bet kas iš to? Kodėl verslai neturi klientų užklausų?
 
Blogiausia, kai pasako – investuok į gerą, greitą svetainę. Ir kas tai būtų? Kas yra gera svetainė? Kad greita – pilnai sutinku, o kad gera?
 
Kodėl taip vyksta?…
 
  1. Niekas nežino kaip iš tikrųjų padėti verslui pritraukti klientus.
  2. Yra nemažai specialistų, kurie puikiai išmano techninius dalykus, leidžia reklamas, tačiau marketingas toli gražu ne techniniai įgūdžiai.
  3. Sunku. Norint iš tikrųjų pritraukti klientus, reikia daug žinių. Ir tos žinios neapsiriboja vienu marketingo kanalu. Turi būti bendras verslo ir marketingo matymas, visumos matymas. Nes geras marketingas gali būti tik tuomet, kai efektyviai veikia visi procesai, visi etapai ir pardavimų kanalas visuose savo etapuose atlieka savo užduotį.
 

Jokiam klientui nėra įdomus jūsų verslas, jo istorija ar panašūs dalykai. Žmonės ateinantys į jūsų svetainę trokšta tik vieno – išspręsti savo turimą problemą. 

Todėl reikia kalbėti daugiau apie jų turimą problemą ir mažiau apie savo prekes ir paslaugas. 
 
Jeigu Jūsų verslas gali išspręsti jų konkrečią, bent 1 problemą – JŪSŲ VERLAS KLESTĖS.
 
Nesu matęs nei vieno verslo, kuris užaugo dėka naujo logotipo ar gražių socialinių tinklų komunikacijos. Manau nesate ir jūs.
 
Tačiau esu matęs ir kartu auginęs verslus su naujų klientų užklausomis, jų konvertavimu, pardavimu. Tačiau tam reikėjo sistemos.
 
Geras marketingas, tikrai geras marketingas – geriausia investicija.
 
Joks pasaulio investuotojas negali pasiūlyti geresnės grąžos nei geras marketingas.
 
Warren Buffett vidutinė metinė grąža 20%.
 
Marketingas gali daug daugiau nei 20%.
 
Kiekvienas EURAS gali virsti 3 EURAIS arba net daugiau. Taigi atveskite man investuotoją, kuris pasiūlys 300% atsiperkamumą 😈
 
 

Atsisiųskite legendinę strategiją pritraukti klientams

Pardavimų didinimo strategija, žingsnis po žingsnio parodanti, kaip pritraukti masišką kiekį naujų klientų, bet kurioje verslo nišoje.