Facebook reklama užklausoms gauti - lead generation

Jeigu norite savo veiklai gauti kuo daugiau užklausų / leads, tuomet Jums reikia naudoti LEAD GENERATION reklamos tipą.
TURINYS

Dirbant su Facebook reklama labai svarbu žinoti  taisyklę:

Jeigu klientas pamatė Jūsų reklamą Facebook’e – tuomet nesistenkite jo iš Facebook išvesti.

Žinoma, kartais tai privaloma, tačiau tai padaryti reikėtų tinkamu metu.

Facebook’e naršantys žmonės ateina savais tikslais, kurie dažniausiai: praleisti laisvą laiką arba pabendrauti ir jeigu jūs prašote jo išeiti iš Facebook paspaudus nuorodą – tikėtina, kad to nepadarys, dėl labai paprastos priežasties – „o kam save trukdyti??”.

Todėl norint gauti kliento užklausą (normus duomenis, kaip vardas, pavardė, telefonas bei el. paštas) galite tiesiog naudoti Facebook LEADS GENERATION reklamos tipą. 

Šis reklamos tipas nereikalauja žmogaus išeiti iš Facebook, tačiau vis tiek leidžia pasiimti norimus žmogaus duomenis.

Kai žmogus paspaudžia ant tokios reklamos, jam tuomet iššoka papildomas langas, kuriame gali suvesti savo duomenis.

Kas labai šaunu, kad šias formas galima susikurti pagal savo poreikį:

  • Užduoti klausimus;
  • įtraukti visus reikiamus laukelius kontaktams;
  • Pridėti norimą tekstą;
  • Pridėti nuotrauką.

Kas dar labai šaunu? Šis reklamos tipas turi savo tikslą – gauti kuo daugiau užklausų, tai reikštų, kad Facebook stengiasi rodyti reklamą tiems, kurie linkę užpildyti Jūsų kontaktinę LEAD GENERATION formą ir kuo daugiau duomenų surinksite (kuo daugiau leads), tuo lengviau ir pigiau Facebook algoritmas surinks užklausas / kontaktus.

Kaip suikurti Facebook leads generation reklamą?

  1. Einame į Facebook Ads Manager paskyrą ir spaudžiame +CREATE bei pasirenkame Lead Generation Objective.

2. Parenkame biudžetą, kurį norime skirti per dieną (daily budget) arba parenkame fiksuotą sumą (LIFETIME BUDGET) bei nustatome kiek laiko duodame šiai reklamai. 1 užklausa Jums gali kainuoti nuo 0,5 eur iki 5 eur priklausomai kokioje verslo rinkoje esate ir ką parduodate. Kuo mažesnė jūsų auditoriją, tuo brangesnis bus kontakto gavimas.

3. Pasirenkame savo tikslinės auditorijos kriterijus.

4. Suvedame norimą reklamos tekstą. Rekomenduočiau, kad tekste paaiškintumėte ką jiems reikia padaryti – šiuo atveju paspausti reklamos maketą arba ant mygtuko apačioje.

5. Jeigu tai jūsų pirma kontaktinė forma, tuomet turite sukurti naują – spauskite Create form.

6. Sugalvokite formos pavadinimą, kad žinotumėte apie ką ji.

7. Pasirinkite laukelius, kuriuos norite, kad klientas užpildytų, taip pat galite pasirinkti norimus klausimus jam.

8. Įkelkite nuorodą į savo privatumo politiką. Jeigu neturite – susikurkite.

9. Užpildykite informaciją, kurią matys, kai suves visus reikiamus duomenis, kurių prašėte.

Pabaiga! Štai ir sukūrėte savo Facebook Lead Generation reklamos kampaniją.

Jeigu Facebook reklamos kurti patys nenorite, žinokite, kad galiu Jums padėti 🙂

Pasidalinkite su tais, kam ši informacija gali praversti. Ačiū!

Facebook
LinkedIn
Email