TURINYS
Per pastaruosius 4 metus „Google Ads“ reklamos kainos išaugo net 29%, remiantis „WordStream“.
Kodėl taip nutiko?
– Auganti konkurencija: Vis daugiau įmonių investuoja į skaitmeninę reklamą, todėl aukcionai (už clikc) tampa brangesni.
– Infliacija ir ekonomikos augimas.
– „Google“ siekia asmeninių finansinių tikslų. Koreguoja savo kainodarą, nepaisant ar vyksta konkurencija tarp verslų, didėja kainų grindys, net jei būtų tik vienas verslas, kuris reklamuojasi toje nišoje.
Kaip reaguoti verslui?
- – Išbandykite „Performance Max“ kampanijas. Kai kuriems tai atradimas, tikrai ne visiems. Bet visgi, tai irgi Google įrankis, bet šiai dienai dar turi erdvės.
– Gerinkite svetainės konversiją. Iš to paties srauto galite pasiekti daugiau rezultatų, nekelaint išlaidų. Pagreitinkite puslapių krovimą, pridėkite parduodančius svetainės elementus (atsiliepimai, atvejo analizės, pavyzdžiai, lead magnetai, edukacija), gerinkite vartotojo patirtį (patogumą naršant).
– Kurti patrauklesnius pasiūlymus. 🎁 Sukurkite pasiūlymus, kurie būtų pritaikyti konkretiems auditorijos segmentams. Sudėliokite kažką naujo savo nišoje. „O kas svarbiausia jūsų klientams?”
– Diversifikuokite reklamos kanalus: SEO, „Facebook“, „LinkedIn“, el. paštas – visi šie kanalai veikia ir Lietuvoje.
Stiprinkite prekės ženklo įvaizdį: Emocinis ryšys su auditorija palengvina apsisprendimą pirkti. Žinomas ir patikimas prekės ženklas turi pranašumą, tada kaina ne vienintelis rodiklis klientui.
– Susiaurinkite auditoriją: 🎯 Biudžetą skirkite potencialiausiems segmentams. Ypač Google serach reklamoje. Pasirinkite tik tuos raktažodžius, kurie generuoja didžiausią pelną.
– Investuokite į remarketingą: 🔄 Pasiekite šiltą srautą – žmones, kurie jau lankėsi jūsų puslapiuose. Jie labiau linkę konvertuoti nei naujas srautas. Tai bus gerokai pigesnis pardavimas.
Sprendimų yra! Tai proga ne tik spręsti klientų problemas, bet ir optimizuoti savo verslo procesus.
Pasidalinkite su tais, kam ši informacija gali praversti. Ačiū!
Facebook
LinkedIn
Email